در اوایل امروز ، وب سایت Digiday گزارش داد که بازی های Rockstar با سازندگان Fortnite و Roblox ، علاوه بر سازندگان محتوای GTA موجود ، در مورد GTA VI و فشار پیش بینی شده آن به محتوای تولید شده توسط کاربر ملاقات کرده است. به سازندگان اجازه داده می شود بازی ، احتمالاً در مؤلفه آنلاین را تغییر دهند تا تجربیات کاملاً سفارشی را برای طرفداران خود ایجاد کنند.
براساس این گزارش ، که از سه منبع خودی ناشناس آمده است ، مکالمات هنوز در مرحله اولیه هستند. در حقیقت ، مشخص نیست که آیا Rockstar کاهش درآمد حاصل از ایجاد آنها را ارائه می دهد ، همانطور که در بازی های فوق الذکر نیز وجود دارد.
با این وجود ، توسعه دهنده مدتی است که گام هایی در جهت آن جهت انجام می دهد. مهمترین نمونه ، البته دستیابی به CFX.RE بود ، تیم پشتی که بسیار محبوب Grand Theft Auto RP Fivem Mod بود.
پیت باژن ، بازی های جهانی و Esports برای آژانس WPP Wavemaker ، به Digiday گفت:
اعتقاد محکم من این است که دلیل خرید آنها FiveM دقیقاً همین است-برای چرخش یک جهان متاوری از تجربیات سفارشی و موارد بالقوه UGC ، با اقتصاد سازنده UGC. این اساساً فضای حكم بزرگسالان را در بالای اکوسیستم اشغال خواهد كرد. یک مکان بسیار طبیعی در آنجا برای افرادی که از Roblox و Minecraft فارغ التحصیل می شوند وجود دارد.
Chad Mustard ، COO OF UGC Gaming Studio Jogo ، اضافه شده:
اگر Rockstar UGC را در آغوش بگیرد ، این یک تغییر دهنده بازی ، ساده و ساده است. تقاضا برای تجربیات خالق محور در حال حاضر بسیار گسترده است و این می تواند فرصت های بی سابقه ای را برای استودیوهایی مانند ما باز کند. اقتصاد اثبات شده است ، مخاطب در آنجا است و ما آماده ساختیم. این لحظه ای است که سازندگان GTA منتظر آن بودند.
شاید این بتواند توضیح دهد که چرا طبق گفته مدیرعامل Corsair Gaming حداقل ، GTA VI ممکن است زودتر از آنچه در رایانه شخصی فکر می کردیم راه اندازی شود. اگر Rockstar واقعاً قصد دارد به سمت متاور بازی فشار بیاورد ، بهتر است این کار را با مخاطب گسترده انجام دهید ، به خصوص که UGC و PC عملاً مترادف هستند.
به نظر می رسد که بیشتر توسعه دهندگان محتوای تولید شده توسط کاربر را پذیرفته اند. استودیو Wildcard همین کار را با Ark: Survival Asced انجام داد و حالت های برتر را حتی روی کنسول ها باز کرد. وقتی با آنها گپ زدیم ، از شریک زندگی آنها (Overwolf’s CurseForge) یاد گرفتیم که آنها زمان پخش را برای محتوای تولید شده توسط کاربر تخمین می زنند تا در پایان این دهه بسیار بزرگتر باشند.
آیا فکر می کنید این مسیر مناسب برای GTA VI خواهد بود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.
منبع: https://wccftech.com/gta-vi-reportedly-planning-fortnite-roblox-style-ugc-push/