No Rest for the Wicked DLSS/FSR را متوقف می کند زیرا تست های اولیه وضوح بیش از حد را از دست می دهند

No Rest for the Wicked

No Rest for the Wicked، اکشن-rpg/roguelike جدید از استودیوی Moon توسعه‌دهنده Ori اکنون در دسترس است و ترکیبی از پاسخ‌ها را برانگیخته است. بسیاری از پتانسیل‌های بارز بازی شگفت‌زده شده‌اند، اما برخی نیز شکایت دارند که این بازی در مورد عملکرد رایانه شخصی کمی بیش از حد خواستار است، به‌ویژه با توجه به اینکه بازی ایزومتریک دیابلو است (البته ظاهری بسیار زیبا).

این قطعاً موقعیتی به نظر می رسد که در آن دستگاه های پیشرفته مانند DLSS و FSR مفید هستند، اما با توجه به طبق گفته گنادی کورول، رئیس استودیو مونآنها پس از آزمایش‌های اولیه DLSS خودداری می‌کنند، زیرا نتایج چندان قابل قبول نیستند. در حال حاضر، آنها “تیزبینی بسیار زیادی را از دست می دهند”، که یک مسئله برای No Rest for the Wicked است، که واقعاً با سبک هنری فوق العاده واضح و متمایز آن تعریف می شود. با این اوصاف، به نظر می‌رسد استودیوی Moon به انجام «آموزش ویژه شبکه‌های DLSS» برای کارکرد آن اختصاص دارد. آنها همچنین روی پشتیبانی FSR 2.2 به عنوان جایگزینی برای DLSS کار خواهند کرد.

ما اولین نسخه DLSS خود را برای No Rest for the Wicked پیاده سازی کرده ایم اما هنوز قصد نداریم آن را ارسال کنیم. کیفیت تصویری که ما دریافت می کنیم کاملاً با رندر بومی ما برابری نمی کند، هایلایت های HDR و نور حاشیه ای بیشتر از آنچه ما می خواهیم تحت تأثیر قرار می گیرند. ما همچنین وضوح بسیار زیادی را از دست می دهیم. TAA و Sharpening ما با ارتقای مقیاس خودمان بسیار عالی به نظر می رسند، بنابراین تا زمانی که DLSS یکسان یا بهتر به نظر برسد، ترجیح می دهیم قبل از ارسال آن را کمی بیشتر بپزیم.

DLSS با شفافیت ها (باران، اثرات ذرات) برتری دارد زیرا مانند TAA آنها را لکه دار نمی کند. اما ما راه حلی در دست داریم که شفافیت های ما بدون TAA رندر شوند تا بدون توجه به استفاده خاص موتورهای ارتقاء مقیاس، به همان اندازه شفاف به نظر برسند. به احتمال زیاد باید آموزش های ویژه شبکه های DLSS را برای این بازی خاص و سبک بصری آن انجام دهیم. ما همچنین FSR 2.2 را به عنوان یک گزینه ارتقاء مقیاس جایگزین ادغام خواهیم کرد.

در اظهار نظر بیشتر در مورد X، Korol می‌گوید که FSR 3.1 را بررسی خواهند کرد، که نشان می‌دهد احتمالاً در تلاش برای پیاده‌سازی آخرین نسخه‌های DLSS و FSR هستند. آیا با No Rest for the Wicked همراه نبوده اید؟ فرانچسکو دی میو از Wccftech پس از مدتی زودهنگام عملی احساس کرد که “پتانسیل فوق العاده” دارد…

“با انتشار به عنوان یک عنوان دسترسی اولیه، غیرقابل انکار است که استودیو Moon هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن روی No Rest for the Wicked برای بهبود گیم پلی و عملکرد دارد. با این حال، گیم‌پلی اصلی بسیار محکم و جذاب است و من مشتاقانه منتظرم تا ببینم در ماه‌های آینده چگونه اصلاح خواهد شد.»

No Rest for the Wicked در حال حاضر از طریق Steam Early Access بر روی رایانه شخصی در دسترس است. هنوز پنجره ای برای انتشار کامل بازی که شامل نسخه های Xbox Series X/S و PS5 می شود، ارائه نشده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/no-rest-for-the-wicked-holding-back-dlss-fsr-losing-too-much-sharpness/