آموزش کامل ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی و دانلودی همیاردرس | آموزشگاه آپادانا تبریز

البته در ادامه مقاله می‌خوانید که خودتان هم می‌توانید برای کسب‌وکارتان سایت بزنید. ما در دوره «راه‌اندازی وب‌سایت» هرآنچه که نیاز است یاد بگیرید را به شما آموزش می‌دهیم، فقط کافی است به صفحه دوره «راه‌اندازی وب‌سایت» بروید و سرفصل‌های آن را مطالعه کنید. به صورت کلی آموزش طراحی سایت فروشگاهی برای دو دسته از افراد کاربرد زیادی دارد و به راحتی می‌توانند بعد از مشاهده تمام قسمت‌های دوره، به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنند. به طور کلی برای ساخت فروشگاه اینترنتی به هیچ مجوز خاصی نیاز نیست.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌‌ای و پرفروش بسازیم؟

انتخاب هاست هم در طراحی فروشگاه اینترنتی اهمیت خیلی زیادی دارد، چراکه روی سرعت وب‌سایت، امنیت آن و خیلی موارد دیگر تأثیر می‌گذارد. ببینید ما اگر بخواهیم مثلاً فایلی ویدیویی را ببینیم، نیاز است که ابتدا آن را درون حافظه‌ی موبایل‌مان بریزیم و سپس با استفاده از پخش‌کننده‌ی ویدیو، آن را تماشا کنیم. اما شما هم می‌توانید فروشگاه آنلاینی را طراحی کنید که همه امکانات لازم را داشته باشد. پس از اینکه کار ساخت فروشگاه آنلاین تان تمام شد، می‌توانید محصولات و خدمات خود را برای فروش در آن قرار دهید که بازاریابی برای آن‌ها، می‌توانید فروش خوبی هم داشته باشید. روش ثبت نام در اینماد نیز بسیار ساده است، تنها کافی است بر روی لینک “ثبت نام و دریافت نماد” کلیک کنید و ثبت‌نام خودتان را تکمیل کنید؛ به طور میانگین 2 هفته زمان خواهد برد که نماد اعتماد را دریافت کنید.

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی برای چه افرادی مناسب است؟

برای انجام پیکربندی ووکامرس، از منوی ووکامرس به “پیکربندی” مراجعه می کنیم. سایر مشاغلی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، مانع ما نیستند و می توانیم تکنیک های مورد استفاده برای فروش را از آنها بیاموزیم. ما در این قسمت کمی حرفه ای عمل می کنیم و از یک روش جالب برای بخش ادمین خود استفاده می کنیم.

ثبت دامنه، هزینه‌ی کمی داره اما استراتژی مناسب و توجه به فاکتورهای خرید دامنه میتونه تأثیر بزرگی بر آینده کسب و کار اینترنتی شما داشته باشه. ما در این مطلب آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس را در 7 مرحله در اختیار شما قرار دادیم. اگر برای ساخت سایت فروشگاهی خود نیاز به قالب های فروشگاهی دارید، به دسته بندی قالب های فروشگاهی وردپرس ما سر بزنید و از تخفیف های ویژه نوین وردپرس بهره مند شوید.

  • می‌توانید در مقاله‌ی راهنمای جامع خرید هاست مناسب + فیلم آموزشی، هر چیزی که در مورد انتخاب و خرید هاست لازم است بدانید را بخوانید.
  • ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار ساده تر از چیزی است که تصور می کنید.
  • سلام دوستان در این قسمت از دوره آموزش ساخت فروشگاه ما می ریم سراغ ساخت بخش افزودن محصول و ساخت یک آپلودر عکس و یاد می گیریم که چه طور اطلاعات را از فرم دریافت و آن را در دیتابیس ذخیره کنیم.
  • فروشگاه‌ ساز یک ابزار است که به ساده‌ترین حالت ممکن به شما کمک می‌کند تا بدون این‌ که به مهارت خاصی (مثل برنامه‌نویسی) نیاز داشته باشید، وب‌سایت خود را بسازید.
  • افزونه المنتور بهترین صفحه ساز وردپرس است با این افزونه شما بدون کدنویسی می توانید سایت خود را طراحی و سفارش سازی کنید.

آموزش کامل ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی و دانلودی همیاردرس | آموزشگاه آپادانا تبریز

در این مقاله به صورت قدم به قدم تمام مراحل لازم برای طراحی یک سایت فروشگاه آنلاین را با هم بررسی خواهیم کرد. سلام دوستان در قسمت پانزدهم از دوره آموزش ساخت فروشگاه ما می ریم سراغ ساخت بخش سبد خرید و با شیوه ساخت آون با استفاده از سشن ها در PHP آشنا می شیم. اگر شما پیشنیاز های ذکر شده را دارید، به شما تبریک می گویم، چراکه می توانید به راحتی در دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP شرکته کرده و از آن لذت ببرید. فروشگاه اینترنتی که ما در دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با php ، می سازیم دارای ویژگی ها و بخش ها مختلف زیر می باشد.

اول: برای فروشگاه خود دامنه و هاست انتخاب کنید