ماوس کامپیوتر چیست و انواع مختلف ماوس چه ویژگی‌هایی دارند نمایندگی رسمی لاجیتک | asusmag

راهنمای خرید شارژر وایرلسشارژر وایرلس در حقیقت فناوری است که برای شارژ دستگاه های مجهز به باتری استفاده می شود، با این تفاوت که این کار را بدون اتصال با سیم و یا کابل انجام می دهد. شارژر های بیسیم انواع مختلفی دارند ولی متداول ترین و پرکاربرد ترین نوع آنها شارژرهای بی سیم القایی هستند. اگر قصد خرید اینترنتی ماوس را دارید می‌توانید با مشخص کردن نوع نیاز خود، به فروشگاه اینترنتی برگ مارکت مراجعه کنید و از بین برندها و مدل‌های مختلف ماوس، گزینه مورد نظر خود را با قیمت مناسب، انتخاب و خریداری کنید.

ممکن است این فکر به ذهنتان خطور کند که موس کامپیوتر چه ویژگی‌هایی می تواند داشته باشد؟ ماوس، ماوس است و تفاوتی بین آنها نیست مگر نه؟ اما بعد از بررسی قابلیت‌های انواع موس کامپیوتر و توانایی هر کدام از آن ها شگفت‌زده خواهید شد. موس گیمینگ شیائومی، موس با سیم مخصوص بازی لنوو در کنار موس لاجیتک گزینه های خوبی برای گیمر ها هستند. برای خرید موس گیمینگ لاکچری نیز باید به سراغ گزینه هایی مانند موس ریزر بروید. موس‌های عادی معمولاً دارای ۳ دکمه هستند، اما ماوس بازی تعداد بیشتری دکمه دارد تا بتوان آن‌ را برای اجرای سریع‌ و راحت‌تر بازی شخصی‌سازی کرد. باید اشاره کرد که قیمت موس گیمینگ از موس های معمولی بیشتر است اما با توجه ویژگی‌های جالبی که ماوس مخصوص بازی دارد، کاملا خرید موس گیمینگ را توجیه می‌کند. بهتر است قبل از خرید، بر اساس استفاده خود از سیستم خود، یک نوع ماوس با کیفیت را انتخاب کنید.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 668W

این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند. DPI بیشتر برای گیمینگ سریع بهتر است زیرا سرعت واکنش شما را بالا می‌برد. با این حال، DPI پایین‌تر سطح کنترل و دقت شما را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، گیمرهای حرفه‌ای نیازمند ماموس دارای قابلیت تنظیم DPI هستند. در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود.

ماوس ایسوس

در برخی از ماوس‌های برند لاجیتک، قابلیت اپتیک نامرئی Invisible Optic وجود دارد. دلیل این امر استفاده از نور با فرکانسی خارج از محدوده فرکانس قابل رؤیت توسط چشم انسان است. این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان مجله خبری محصولات ایسوس تبدیل نشود. ماوس‌های بی‌سیم امروزی با دوباتری درون ماوس و یک دانگل متصل به درگاه یواس‌بی کیس کار می‌کنند. لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک طراحی کرد. اما این ماوس حتماً باید در دامنه دید دریافت کننده می‌بود تا بتواند کار کند.

  • این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید.
  • به طور مثال برای دیدن موشواره های مخصوص بازی در پنل سمت راست از قسمت فیلتر بر اساس نوع گزینه موس بازی را انتخاب کنید.
  • این موس گیمینگ دارای هفت کلیک بوده و ودقت آن 8000-DPI می باشد.
  • ماوس با این که ساختاری ساده و در عین حال بسیار پیشرفته دارد، ممکن است دچار خرابی و مشکل شود.
شرکت مایکروسافت، از بزرگترین شرکت های مطرح در جهان می باشد. شرکت مایکروسافت در کنار محصولات نرم افزاری خود، اقدام به تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر و محصولات دیجیتال می کند. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس مایکروسافت اشاره کرد. شرکت مایکروسافت، ماوس های تولیدی خود را در دو مدل بی سیم و باسیم عرضه می کند. ماوس بی سیم مایکروسافت از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود. برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم مایکروسافت ، می توانید از طریقفروشگاه پورومیکساقدام نمایید.

http://738sms.ir