آخرین نشت سه دستگاه Pixel 9 و Pixel Fold 2 را روشن می کند، زیرا موارد بیشتری درز می کند

Latest Leak Sheds Light on Three Pixel 9 Devices and the Pixel Fold 2, As More Cases Leak

به نظر می رسد که گوگل امسال با سری پیکسل مجموعه خود را متنوع خواهد کرد زیرا به نظر می رسد این شرکت روی چهار دستگاه پیکسل کار می کند. سه دستگاه وجود دارد که وارد خط تولید Pixel 9 می‌شوند و آخرین مورد Pixel Fold 2 خواهد بود. همه این‌ها اکنون تأیید شده‌اند زیرا ما چند رندر جدید از یک کیس ساز معروف به نام Thinborne داریم. این همان شرکتی است که دیروز رندرها را به نمایش گذاشت، اما امروز، ظاهری بسیار بهتر و واضح‌تر داریم و به ما ایده می‌دهد که این دستگاه‌ها چگونه به نظر می‌رسند.

به نظر می رسد گوگل بالاخره DNA طراحی را بر اساس این رندرهای سری پیکسل 9 و پیکسل فولد 2 مشخص کرده است.

اکنون، حتی اگر کیس‌سازها تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند، معمولاً این اتفاق نمی‌افتد، اما در مورد سری Pixel 9 و همچنین Pixel Fold 2، Thinborne تصمیم گرفته است که قاب‌های هر چهار پیکسل را فاش کند. دستگاه‌هایی که خیلی کم را به تخیل می‌سپارند. شما می توانید به موارد زیر نگاهی بیندازید که به ما نکاتی را در مورد چگونگی طراحی به ما می دهد

حالا، صادقانه بگویم: این کیس‌ها واقعاً خوب به نظر می‌رسند، و به ما ایده می‌دهند که سری Pixel 9 و Pixel Fold 2 چگونه به نظر می‌رسند. در این چهار دستگاه، بنابراین بسیار کمی برای کشف باقی مانده است. در مورد اینکه چرا Thinborne این تصاویر را در وب سایت رسمی منتشر کرده است هنوز چیزی است که ما از آن آگاه نیستیم.

اگر تمام اطلاعاتی که در اختیار داریم درست باشد، پس قرار است سری پیکسل 9 تا اکتبر سال جاری به صورت رسمی عرضه شود. در مورد Pixel Fold 2 هم همین‌طور است. با این حال، با توجه به اینکه Google I/O 2024 تنها یک هفته باقی مانده است، ممکن است اعلام رسمی یا نوعی رونمایی در طول این رویداد دریافت کنیم، و راه‌اندازی کامل آن برای اکتبر در نظر گرفته شده است. .

به جرات می توان گفت که طراحی سری پیکسل 9 و پیکسل فولد 2 بیش از حد نهایی است و من صادقانه متعجبم که امسال گوگل سه دستگاه را عرضه می کند، کاری که سامسونگ مدتی است انجام داده است، اما یک چیز من مطمئن نیستم که مخاطب چگونه به آن واکنش نشان خواهد داد. من حدس می‌زنم که لازم نیست مدت زیادی برای آن صبر کنیم زیرا اطلاعات بیشتری دیر یا زود منتشر می‌شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/latest-leak-sheds-light-on-three-pixel-9-devices-and-the-pixel-fold-2-as-more-cases-leak/