پاور کامپیوتر گرین GP600B-HP EVO بیدار آی‌تی | asusmag

اگر فکر می‌کنید که نیاز دارید راندمان بهتری از سیستم خود دریافت کنید و یا در آینده شرایط به‌گونه‌ای است که سیستم خود را ارتقا می‌دهید پس پاوری با دو برابر قدرت سیستم خود تهیه نمایید. با سیروسفر در دنیای کامپیوتر متوجه خواهید شد که هیچ ارزانی در این حوزه بی‌حکمت نیست با ما همراه باشید. واحد اندازه‌گیری پاورها وات است که برحسب توان آن‌ها باهمدیگر متفاوت است.

  • قطعات کامپیوتری که به شکل مستقیم و بدون با واسطه از سایر قطعات برق دریافت می‌کنند باید به وسیله اتصالات سوکت‌ها به منبع تغذیه متصل شوند.
  • اگر شما در ایران هستید می دانید که ولتاژ برق در ایران عدد 250 ولت است؛ پس پاوری که شما باید خریداری کنید باید توانایی دریافت این ولتاژ ورودی را داشته باشد.
  • مورد بعدی راندمان بالای یک پاور است که نشان دهنده کارکرد درست و باکیفیت پاور است و اگر این عدد بالای 80% باشد، بسیار بهتر است.
  • کابل اتصال دهنده 4+20 به شکل پین بزرگ است، که معمولا در نزدیکی لبه مادربرد قرار می گیرد.
  • پیشرفت های اخیر مادربرد و چیپست به کاربر این امکان را می دهد که از طریق BIOS و یک برنامه کاربردی ویندوز که توسط سازنده مادربرد ارائه شده است، بر چرخش فن منبع تغذیه نظارت کند.
  • پاور با راندمان بالاتر نیز صرف نظر از ظرفیت آن، راندمان پایینی در بارهای سبک نخواهد داشت.

مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مجله خبری محصولات ایسوس مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاور گرین GREEN GP480A EUD Bronze 480W

این به این معنی است که اکثر منبع تغذیه ها می توانند در کشورهای مختلفی کار کنند که ممکن است ورودی برق تغییر کند. در بریتانیا ولتاژ 240 ولت 50 هرتز است، در حالی که در ایالات متحده ولتاژ 120 ولت 60 هرتز و در استرالیا 230 ولت 50 هرتز است. این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود.

Green GP550A-UK 80Plus Gold Power Supply

برندهای مختلف طراحی‌های متفاوتی دارند و هریک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. انتخاب پاور غیرماژولار برای شما گزینه مناسبی است؛ زیرا تمامی کابل ها در ابتدا نصب شده اند. از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند. در ادامه به بررسی انواع پاور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک کامپیوتر می پردازیم. اما قبل از آن باید ببینیم که پاور کامپیوتر چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد.

این صرفاً یک ویژگی زیبایی شناختی است، اما راه دیگری برای افزودن کمی ذوق به یک جزء نادیده گرفته شده مثل منبع تغذیه است. منبع تغذیه با تبدیل انرژی از یک پریز دیواری و هدایت آن به هر یک از اجزای سیستم شما از طریق کابل های مختلف عمل می کند. اگر منبع تغذیه شما غیر ماژولار باشد، این کابل‌ها از قبل به برد مدار لحیم می‌شوند، به این معنی که نمی‌توانید کابل‌هایی را انتخاب کنید که مد نظر شما هستند و به آن نیاز دارید. تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند.

http://738sms.ir