پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | asusmag

شما میتوانید به خرید و مقایسه انواع محصولات پاور و دیگر محصولات درفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیبپردازید. زمانی که یک قطعه به خاطر انرژی زیادی که به آن وارد شده است، عملکرد درست خودش را از دست بدهد شما نه تنها باید این قطعه را تعویض کنید بلکه باید سخت افزارهایی که با آن در ارتباط بودند را آزمایش کنید تا سالم باشند. حال شما فرض کنید خروجی پاور شما که وصل به مادربرد است دچار اشکال باشد و مادربرد و مدارهای آن را از کار بیاندازد. باوجود یک کابل پاور می‌توانید به‌راحتی برق شهر را به کامپیوتر خود متصل نمایید. کانکتورهای پاور وظیفه اتصال قطعات مختلف داخل کامپیوتر به پاور رادارند. درگذشته به هنگام خرید پاور نیاز بود تا به محدوده کارکرد و همخوانی پاور با برق شهری دقت شود اما امروزه پاورها به‌صورت اتوماتیک خود را با برق شهری هماهنگ می‌کنند درنتیجه خرید راحت‌تر شده است.

  • خرید از برند های معتبر موجود در بازار یکی از راه های مطمعن خرید پاور مناسب می باشد.
  • پاور یا منبع تغذیه قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد.
  • پشتیبانی از تعداد مناسب کابل که نشان می‌دهد به چه تعداد قطعه می‌توان برق‌رسانی کرد.
  • به طور کلی، سیستم های پیچیده تر برای اجرا به قدرت بیشتری نیاز دارند.
  • و در خرید این قطعه نیز نیازی نیست روی این ویژگی چندان تعلل کنید چرا که در عملکرد کلی سیستم شما به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست.

برای خرید پاور گیمینگ می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش اگزو تماس بگیرید؛ همچنین در این صفحه می‌توانید قیمت پاور گیمینگ را نیز ببینید. در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید.

پاور کولر مستر MWE Bronze 600W Power Supply

بدون پاور مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است. پاور کیس یا منبع تغذیه یک کامپیوتر از چندین جزء داخلی مانند سیم پیچ‌ها، خازن‌ها و بردهای مدار الکترونیکی، برای تنظیم جریان تشکیل شده است. پاور کامپیوتر قطعه ای است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند. برند ایسوس، از معتبر ترین و مشهور ترین برند های تولید قطعات کامپیوتری و گیمینگ می باشد که امروزه تجهیزات خود به سراسر جهان عرضه و خود را به میان 5 تولید کننده قطعات کامپیوتری برتر جهان رسانده است.

Green GP580A-EUD Semi Modular Computer Power Supply

در نتیجه باید برای خرید پاوری اقدام کنید که تهویه مناسب و طراحی خوبی داشته باشد. پاورهای جدید و مدرن یک فن 12 × 12 سانتی متری دارند که به راحتی باعث خنک کردن قطعات خواهند شد. در قسمت پشتی پاور کامپیوتر یک پورت نر و سه شاخه وجود دارد که به آن یک کابل برق متصل می شود. کانکتورهایی به اجزا و قطعات مختلف دستگاه شما متصل می شود و برق را تامین می کند. بعضی برای وصل شدن به مادربرد طراحی شده اند اما بعضی دیگر کانکتورهایی دارند که در هارد دیسک ها، فن ها، فلاپی درایوها، کارت های ویدئویی و… یک پاور گیمینگ خوب می‌تواند مدت زیادی برای سیستم شما دوام بیاورد، بنابراین خرید پاور گیمینگ مناسب هر چند با قیمت بالا منطقی است.

3.3 و 5 ولت معمولاً توسط مدارهای دیجیتال استفاده می شود، در حالی که 12 ولت برای راه اندازی موتورها در دیسک درایوها و فن ها استفاده می شود. زمانی که از پاورها با تک یا چند ریل صحبت می‌شود، در واقع به تعداد اتصالات چاپی روی مجله خبری محصولات ایسوس برد منبع تغذیه اشاره می‌شود. در طراحی تک ریلی، تمام قدرت منبع تغذیه برای استفاده‌ی هر بخش از سیستم که به منبع تغذیه متصل شده در دسترس خواهد بود. در حالی که در پاورهای چند ریلی، این قدرت بسته به تعداد ریل‌ها تقسیم می‌شود.

http://738sms.ir