بایگانی‌های پاور کامپیوتر پانا پی سی | asusmag

مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.

  • اکثرا ما انسان‌ها در هنگام خرید کامپیوتر به پردازنده، کارت گرافیک و رم دقت می‌کنیم و کمترین توجه به پاور کامپیوتر می‌شود؛ اما بهتر است این را بدانید که یک منبع تغذیه قوی با توان کافی، عمر قطعات را بیشتر می‌کند.
  • برای خرید پاور کامپیوتر موارد زیادی مثل، میزان توان، نوع کانتورها، تعداد ریل، راندمان ، ماژولار بودن و …
  • برای منبع تغذیه های ماژولار و نیمه ماژولار، به خاطر داشته باشید که نمی توانید از کابل‌های تولیدکنندگان دیگر یا حتی مدل‌های مختلف یک سازنده در کنار هم استفاده کنید، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
  • این پاور ولتاژهای مورد احتیاج قسمت های داخلی دستگاه ما را تامین می کند.

بسیاری از پاور‌های کامپیوتر ۵- و ۱۲- ولت نیز تولید می‌کنند، اما ولتاژهای منفی به ندرت در سیستم‌های مدرن استفاده می‌شوند و برخی از پاورهای جدیدتر حتی ۵- ولت را نیز پشتیبانی نمی‌کنند. وب سایت رهاکو به عنوان یک هلدینگ مهندسی توانسته است بعنوان مرجع مجازی سازی ایران رفرنس و منبع معتبری در زمینه مجازی سازی و همچنین ارائه خدمات و محصولات حوزه مجازی سازی شما را یاری کند. بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. بتوانید با توجه به ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام، مناسب ترین پاور را انتخاب کنید.

پاور گرین ۴۵۰ وات GP450A-ECO Rev3.1

این گونه می توانید پاوری را انتخاب کنید که حداقل 10 درصد و حداکثر 20 درصد بالاتر از توان مصرفی سیستم قدرت دارد. امروزه تولید کننده ها و برندهای مختلفی اقدام به تولید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر می کنند که هر کدام به نوعی پاور های قدرتمند و مناسبی را مجله خبری محصولات ایسوس در رنج قیمت های مختلف به بازار عرضه می کنند. از بهترین برند های تولید کننده پاور معمولی یا گیمینگ می توان به ایسوس، گرین، کورسیر، آنتک، سیلور استون و … اشاره کرد. انواع پاور و منبع تغذیه وجود دارند که بسته به استفاده و نیاز کاربر پیشنهاد می شوند.

پاور گرین 680 وات GP680B

مدل 2800+300PLUS Power Supply این شرکت توانسته خودش را در بین محبوب ترین ها و پرفروش ترین های دنیای پاور، قرار دهد. فلسفه وجود سیستم حفاظتی در طراحی پاور کامپیوتر، خاموش شدن آن در هنگام بروز مشکل است. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسان متخصص رها تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما عرضه نمایند. درنهایت با یک جمله از انیشتین در رابطه با رازهای موفقیت مقاله را به پایان می‌رسانیم. کابل 24 پین به دوتای 24 پین ATX تقسیم کننده منبع تغذیه اجازه می دهد تا شما دو پاور برق را به یک مادربرد تک وصل کنید. توان خروجی پاور، عددی است که نشان می دهد ولتاژ خروجی در یک پاور به چه میزان می باشد، البته توان خروجی تنها یک عدد نیست و بیشتر نشان دهنده این است که یک پاور می تواند چند دستگاه را تغذیه کند.

هر قابلیت دیگری که در آینده کاربر نیاز به افزودن آن داشته باشد می تواند با کابل، از بخش ماژولار پاور کامپیوتر اتصال دهد. پاورهای نیمه ماژولار از نظر بودجه در میانه لیست مدل‌های منبع تغذیه قرار دارند. در این لیست پاور کیس ماژولار در صدر و غیر ماژولار در انتهای لیست قرار دارد. این نوع از منبع تغذیه بهترین گزینه برای تمامی سیستم‌های اداری و خانگی محسوب شده و از نظر قیمت و کارایی بسیار مناسب است.

http://738sms.ir