قیمت و خرید انواع پاور کامپیوتر و منبع تغذیه کامپیوتر پخش تکنوسان | asusmag

در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند. درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند. به طور معمول کامپیوترهای گیمینگ به دلیل پردازش بالا نیازمند پاور مناسب و قدرتمند هستند تا توانایی تامین ولتاژ مورد نیاز هر قطعه را داشته باشد. پاور و منبع تغذیه کامپیوتر، از قطعات بسیار مهم و حیاتی ای است که در ساخت آن باید از متریال با کیفیت و مبدل انرژی مناسب استفاده کنند. بنا براین پاور کامپیوتر قطعه ارزان قیمتی به حساب نمی آید، با این حال برند ها و تولید کننده های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند و به همین علت است که شما می توانید پاور کامپیوتر مورد نظر خود را از هر رنج قیمتی انتخاب کنید. با بالا رفتن قیمت در پاور کامپیوتر، کیفیت قطعات استفاده شده و قدرت انتقال یا خروجی برق آن بر حسب وات افزایش می یابد.

  • گاهی نیز کابل ها برای کیس شما آن قدر بلند هستند که باعث ایجاد فضایی درهم می شوند.
  • معمولا اکثر پاورهای موجود در بازار با فرم فاکتور ATX تولید می شوند و برای اغلب قاب کیس ها مناسب هستند.
  • سیستم عامل می تواند سیگنالی را به منبع تغذیه ارسال کند تا خاموش شود.
  • کیس ها هم مانند دیگر وسایل الکترونیکی نیاز به سخت افزاری به نام پاور داردند.
  • اگر فکر می‌کنید که نیاز دارید راندمان بهتری از سیستم خود دریافت کنید و یا در آینده شرایط به‌گونه‌ای است که سیستم خود را ارتقا می‌دهید پس پاوری با دو برابر قدرت سیستم خود تهیه نمایید.

این صرفاً یک ویژگی زیبایی شناختی است، اما راه دیگری برای افزودن کمی ذوق به یک جزء نادیده گرفته شده مثل منبع تغذیه است. منبع تغذیه با تبدیل انرژی از یک پریز دیواری و هدایت آن به هر یک از اجزای سیستم شما از طریق کابل های مختلف عمل می کند. اگر منبع تغذیه شما غیر ماژولار باشد، این کابل‌ها از قبل به برد مدار لحیم می‌شوند، به این معنی که نمی‌توانید کابل‌هایی را انتخاب کنید که مد نظر شما هستند و به آن نیاز دارید. تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند.

پاور گرین GREEN GP300A-ECO Rev3.1

اگر فکر می‌کنید که نیاز دارید راندمان بهتری از سیستم خود دریافت کنید و یا در آینده شرایط به‌گونه‌ای است که سیستم خود را ارتقا می‌دهید پس پاوری با دو برابر قدرت سیستم خود تهیه نمایید. مجله خبری محصولات ایسوس با سیروسفر در دنیای کامپیوتر متوجه خواهید شد که هیچ ارزانی در این حوزه بی‌حکمت نیست با ما همراه باشید. واحد اندازه‌گیری پاورها وات است که برحسب توان آن‌ها باهمدیگر متفاوت است.

پاور گرین GREEN GP530A-EU Plus

مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

اهمیت وجود پاور و کارایی آن

برندهای مختلف طراحی‌های متفاوتی دارند و هریک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. انتخاب پاور غیرماژولار برای شما گزینه مناسبی است؛ زیرا تمامی کابل ها در ابتدا نصب شده اند. از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند. در ادامه به بررسی انواع پاور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک کامپیوتر می پردازیم. اما قبل از آن باید ببینیم که پاور کامپیوتر چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد.

http://738sms.ir