پاور کامپیوتر قیمت و خرید انواع منبع تغذیه پاور کامپیوتر با گارانتی گروه ام آی تی شاپ ام آی تی فروشگاه اینترنتی Shop MIT | asusmag

البته این را فراموش نکنید که شما برای خرید هر وسیله ای باید کمی دست به جیب شوید. برای خرید پاور نیز اگر کمتر به قیمت گاور بپردازید، گزینه های مناسب تری پیدا خواهید کرد. در آخر تصمیم شما خریدار است که کدام مدل و برند را برای خرید پاور انتخاب کنید. این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است. هر سخت افزاری برای کارکرد درست نیاز به مقدار درستی انرژی ورودی دارد ؛ در این زمان پاور نقش مهمی ایفا می کند چرا که اگر این قطعه مقدار انرژی کمی را به سخت افزار برساند، سخت افزار انرژی لازم برای انجام کار را نداشته و به آن فشار وارد می شود.

  • سوکت برق اتصال به مادربرد، بزرگترین سوکت موجود در بین کانکتورهای یک پاور می باشد که به صورت 20 پین یا 24 پین عرضه می شود.
  • تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر شما قرار دارند، برق خود را از همین قطعه یعنی منبع تغذیه دریافت می کنند.
  • بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید.
  • با بالا رفتن قیمت در پاور کامپیوتر، کیفیت قطعات استفاده شده و قدرت انتقال یا خروجی برق آن بر حسب وات افزایش می یابد.

این برند تایوانی مدت هاست که تولید پاور معمولی و گیمینگ را شروع کرده است و پاور هایی با بهترین کیفیت و بالاترین توان و قدرت به بازار عرضه می کند. گزینه سومی نیز وجود دارد که به طور خلاقانه منبع تغذیه نیمه مدولار نامیده می شود. در این مدل پاور پی سی تعدادی از کابل های پرکاربرد مجله خبری محصولات ایسوس به منبع تغذیه متصل هستند، در حالی که تعداد دیگری از آن ها را باید خودتان وصل کنید. امروز با یک دکمه فشاری کوچک سیستم را روشن می کنید و با یک گزینه منو در سیستم عامل، دستگاه را خاموش می کنید. سیستم عامل می تواند سیگنالی را به منبع تغذیه ارسال کند تا خاموش شود.

پاور ایسوس مدل TUF 450W Gaming

جهت مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در انواع برند موجود در بازار پاور کامپیوتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود. برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند. سری ES این شرکت با راندمان بالای (۸۵ درصد) یکی از بهترین پاورهای این شرکت است. شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است. پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.

پاور گرین GREEN GP530A-EU Plus

علائم خرابی شامل راه اندازی مجدد تصادفی یا خرابی در ویندوز بدون هیچ دلیل مشخصی است. برندهایی نظیر سی‌سونیک ، کورسیر ، کولر مستر ، ترمالتیک و… از بهترین برندهایی هستند که می‌توانید تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید. بازدهی به این معناست که چند درصد توان ورودی از برق شهر در اختیار سیستم قرار گرفته و باقی به صورت گرما تلف می شود. منبع تغذیه شما در واقع جریان AC را دریافت کرده و آن را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌نماید. اما همواره منبع تغذیه مقدار کمی از انرژی را در حین این تبدیل از دست می‌دهد.

پاور ماژولار گرین Green GP1050B-OCDG Platinum 1050W

در ساختار و مدل اکثر پاور ها اندک تفاوتی وجود دارد، اما وظیفه اصلی تمامی پاور ها یکسان می باشد، در کارکرد آن ها معمولا برق از قسمت بالای سمت چپ پاور به آن متصل می شود و در جهت عقربه های ساعت شروع به کار می کند. اگر مادربرد را پشت و رو کنیم اتصالاتی می بینیم که شبیه به اتصالات مادربرد هستند و این اتصالات به گونه ای طراحی شده اند که جریان برق زیادی را به راحتی در آن ها به جریان بیندازد. و موارد دیگر وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که پاور کامپیوتری را پیدا انتخاب می کنید که با کیس شما کار می‌کند، مهم نیست رایانه شخصی شما چقدر کوچک است.

http://738sms.ir