کابل تجمیع کننده وات پاور کامپیوتر 24 پین رِوُلِکس | asusmag

به طور کلی، سیستم های پیچیده تر برای اجرا به قدرت بیشتری نیاز دارند. یک دسکتاپ با یک سیستم خنک کننده مایع سفارشی، یک مادربرد سطح بالا و دو پردازنده گرافیکی نسبت به یک سیستم ساده تر به منبع تغذیه کامپیوتری با وات بالاتر نیاز دارد. در این مقاله به صورت مفصل به بررسی المان‌های حائز اهمیت در خرید پاور یا منبع تغذیه برای کامپیوتر و به ویژه کامپیوترهای گیمینگ پرداختیم. تهیه پاور مناسب شامل انتخاب مدل با اتصالات، فرم فاکتور، بازدهی و توان مصرفی متناسب با کامپیوتر شما می‌شود. حداقل‌های یک پاور مناسب، توان صدا وات بالاتر از نیاز کامپیوتر و بهره گیری از استاندارد 80PLUS برنزی است.

  • کانکتورهای مادربرد به شکل معمول در دو نوع ۲۰ پین و ۲۴ پین در دسترس است.
  • توان واقعی به توانی گفته می شود که پاور بدون تحمل فشار درشرایط عادی قادر به تامین آن می باشد؛ ولی توان حداکثر در حدود یک دقیقه می تواند در این توان فعالیت داشته باشد، اما بعد از آن از کار می افتد.
  • از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند.

اما کیس های خانگی یا به اصطلاح PC ها اغلب از یک کیس به همراه یک صفحه مانیتور استفاده می کنند. تمام مدل های کیس ها از برق مستقیم استفاده می کنند چرا که کامپیوتر های شخصی برای حمل و نقل ساخته نشده اند. پاور نیمه ماژولار ترکیبی از ویژگی های پاور تمام ماژولار و غیرماژولار را دارد. این سبب می شود تا به بهترین گزینه از بین انواع مجله خبری محصولات ایسوس تبدیل گردد.

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1200B-OCDG

در میان این اتصالات، کانکتورهای ۴ پینی مولکس رایج‌ترین نوع اتصالات هستند که امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظیر فن‌ها، HDDهای قدیمی، درایوهای نوری و… را فراهم می‌کنند. با تخمین حدودی انرژی لازم برای قطعات داخلی کیس و افزایش 20 تا 30 درصدی این رقم، توان لازم برای کامپیوتر مشخص می شود. برای سیستم های خانگی که بازی های نیمه حرفه ای انجام می دهند حداقل پاور 400 وات لازم است.

پاور کامپیوتر گرین GP600B-HP EVO

این کابل را می توان با هر دو مادربرد 24 پین و 20 پین ATX مورد استفاده قرار داد. روش دوم خرید به شکل اینترنتی است که میتوانید سفارش خود را از سایت جهان بازار ثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند. البته در اکثر پاورهای بالارده سوکت مادربورد را به صورت یک سوکت 20 پینی و یک سوکت 4 پین اضافی قرار می دهند که در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد. سوکت برق اتصال به مادربرد، بزرگترین سوکت موجود در بین کانکتورهای یک پاور می باشد که به صورت 20 پین یا 24 پین عرضه می شود.

علت این امر هم وجود چوک های بیشتر برای رگلاسیون بهتر جریان ورودی و صفحات انتقال حرارت بیشتر برای خنک سازی پاور می باشد. بازده پاور به شما می‌گوید که چه مقدار توان واقعی را می‌توانید از پاور دریافت کنید. پشتیبانی از ۵- ولت بخشی از استاندارد ISA است، اما سیستم‌های جدیدی معمولاً فقط PCI هستند، بنابراین نیازی به این پشتیبانی ندارند.

http://738sms.ir