قیمت و خرید انواع پاور کامپیوتر فروش ویژه جهان بازار | asusmag

به همین دلیل است که باید فقط از کابل هایی استفاده کنید که همراه با منبع تغذیه شما عرضه شده اند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. خرابی معمولی منبع تغذیه اغلب به صورت بوی سوختگی درست قبل از خاموش شدن کامپیوتر مشاهده می شود. مشکل دیگر می تواند خرابی فن خنک کننده پاور باشد که به اجزای منبع تغذیه اجازه می دهد بیش از حد گرم شوند.

  • علیرغم نام، پاور ها برق سیستم ها را تامین نمی کنند، در عوض آنها آن را تبدیل می کنند.
  • پاور گیمینگ ماژولار دارای کابل‌های کاملا قابل جدا شونده هستند، در حالی که کابل‌های پاور غیر ماژولار اینگونه نیستند و به شکل ثابت نصب می‌شوند.
  • نوع دیگر سوکت های یک پاور، کانکتورهای SATA است که برای اتصال به هارد درایو و SSD های دارای پورت SATA به کار برده می شوند.
  • این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید.
  • در رایانه شخصی ، منبع تغذیه (پاور) جعبه فلزی است که معمولاً در گوشه ای از کیس کامپیوتر یافت می شود.

این فرآیند نصب را تغییر می‌دهد، زیرا باید هر کابل را از یک سو به پاور سیستم و از سوی دیگر به قطعه‌ای که آن را تغذیه می‌کند وصل کنید، اما این بدان معناست که می‌توانید کابل‌های کمتری استفاده کنید. این امکان منجر به ساخت تمیزتر و جریان هوای بالقوه بهتر در دورن کیس می شود. اکثر مردم از هر کانکتوری که توسط منبع تغذیه متوسط ارائه می شود استفاده نمی کنند، که باعث می شود واحدهای ماژولار کمی کاربردی تر شوند. البته قیمت پاور کامپیوتر ماژولار بالاتر از قیمت پاور کامپیوتر غیر ماژولار است.

معرفی 3حالت طراحی پاور کامپیوتر

البته باید در نظر داشت که به طور متوسط در کل حدود ۱۵۰ وات بین توان واقعی و توان حداکثر یک منبع تغذیه اختلاف وجود دارد. با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع پاور کامپیوتر، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت آنها مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. انتخاب و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید. شرکت ایسوس نقش پیشرو در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر دستگاه‌های الکتریکی ایفا می‌کند.

پاور گرین 530 وات GP530EU

استاندارد 80+ به ترتیب از رنگ های سفید، برنز، سیلور، گلد، پلاتینیوم و تیتانیوم برای بیان برتری راندمان پاورها استفاده می کند که به ترتیب از سفید و کمترین 80% تا تیتانیوم و بیشترین 92% است. حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید. کابل مجله خبری محصولات ایسوس برق این قطعه باید در هر سه قسمت دو شاخه، کابل و مادگی علامت استاندارد داشته باشد. مورد بعدی ضخامت کابل ها است که باید متناسب با توان قطعه و کانکتورهای متصل باشد. پاور گیمینگ ماژولار دارای کابل‌های کاملا قابل جدا شونده هستند، در حالی که کابل‌های پاور غیر ماژولار اینگونه نیستند و به شکل ثابت نصب می‌شوند.

خیابان ولی عصر – بالاتر از طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران – واحد 150

به دلیل موقعیت منحصر به فرد پاور کامپیوتر در چیدمان رایانه شخصی، اطمینان از اینکه دارای حفاظت داخلی است می تواند به ایمن نگه داشتن بقیه سخت افزارهای سیستم شما نیز کمک کند. علیرغم نام، پاور ها برق سیستم ها را تامین نمی کنند، در عوض آنها آن را تبدیل می کنند. به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند.

http://738sms.ir