قیمت پاور کامپیوتر خرید Power آی تی بازار | asusmag

برای خرید پاور گیمینگ می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش اگزو تماس بگیرید؛ همچنین در این صفحه می‌توانید قیمت پاور گیمینگ را نیز ببینید. در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید.

  • به همین علت معمولا پیشنهاد می‌شود که در خرید این ماژول سخت افزاری از برندهای شناخته شده و گران قیمت‌تر اقدام به خرید کنید.
  • منبع تغذیه گرین مدل GP600B-HP EVO از نوع نیمه ماژولار بوده و توان خروجی برابر 600 وات ارائه می‌دهد.
  • یکی از اساسی ترین فاکتور هایی که در هنگام خرید پاور باید به آن توجه داشته باشید، توان تامین انرژی آن می باشد، معمولا توان خروجی پاور به دو صورت روی آن ثبت می شود.
  • نقطه قابل توجه در این منبع تغذیه‌ عملکرد برابر با مدل‌های دیگر است.
  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
  • اما بهتر است پاور در قسمت پایین کیس جای گیرد با این روش دمای کاری پاور پایین‌تر می‌آید.

شما میتوانید به خرید و مقایسه انواع محصولات پاور و دیگر محصولات درفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیبپردازید. زمانی که یک قطعه به خاطر انرژی زیادی که به آن وارد شده است، عملکرد درست خودش را از دست بدهد شما نه تنها باید این قطعه را تعویض کنید بلکه باید سخت افزارهایی که با آن در ارتباط بودند را آزمایش کنید تا سالم باشند. حال شما فرض کنید خروجی پاور شما که وصل به مادربرد است دچار اشکال باشد و مادربرد و مدارهای آن را از کار بیاندازد. باوجود یک کابل پاور می‌توانید به‌راحتی برق شهر را به کامپیوتر خود متصل نمایید. کانکتورهای پاور وظیفه اتصال قطعات مختلف داخل کامپیوتر به پاور رادارند. درگذشته به هنگام خرید پاور نیاز بود تا به محدوده کارکرد و همخوانی پاور با برق شهری دقت شود اما امروزه پاورها به‌صورت اتوماتیک خود را با برق شهری هماهنگ می‌کنند درنتیجه خرید راحت‌تر شده است.

Green GP580A-ES Computer Power Supply

3.3 و 5 ولت معمولاً توسط مدارهای دیجیتال استفاده می شود، در حالی که 12 ولت برای راه اندازی موتورها در دیسک درایوها و فن ها استفاده می شود. زمانی که از پاورها با تک یا چند ریل صحبت می‌شود، در واقع به تعداد اتصالات چاپی روی مجله خبری محصولات ایسوس برد منبع تغذیه اشاره می‌شود. در طراحی تک ریلی، تمام قدرت منبع تغذیه برای استفاده‌ی هر بخش از سیستم که به منبع تغذیه متصل شده در دسترس خواهد بود. در حالی که در پاورهای چند ریلی، این قدرت بسته به تعداد ریل‌ها تقسیم می‌شود.

POWER GREEN GP600B HP EVO

تمام دستگاه‌های موجود در رایانه، برق DC خود را از طریق منبع تغذیه دریافت می‌کنند. غالب پاورهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از ۲۰۰ وات تا ۱۲۰۰ وات تنوع دارند. شما بایستی با علم به توان تقریبی مورد نیاز هر یک از قطعات کامپیوترتان و جمع زدن آن‌ها، پاوری با قدرت مناسب انتخاب کنید.

بدون پاور مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است. پاور کیس یا منبع تغذیه یک کامپیوتر از چندین جزء داخلی مانند سیم پیچ‌ها، خازن‌ها و بردهای مدار الکترونیکی، برای تنظیم جریان تشکیل شده است. پاور کامپیوتر قطعه ای است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند. برند ایسوس، از معتبر ترین و مشهور ترین برند های تولید قطعات کامپیوتری و گیمینگ می باشد که امروزه تجهیزات خود به سراسر جهان عرضه و خود را به میان 5 تولید کننده قطعات کامپیوتری برتر جهان رسانده است.

http://738sms.ir