پزشک در برزیل از Vision Pro در میان جراحی برای کمک استفاده کرد و آن را «تغییرگر بازی» در میدان عمل نامید.

Vision Pro used in Surgery in Brazil by doctor

Vision Pro سال گذشته در رویداد WWDC روشنایی روز را دید، اما زمان شیرینی برای ورود به قفسه ها طول کشید زیرا این شرکت تبلیغات لازم را ایجاد می کرد و توسعه دهندگان را برای ایجاد موارد استفاده مناسب برای هدست آماده می کرد. در حالی که بررسی ها بازخورد مثبتی را به اشتراک گذاشتند، امکانات دستگاه بی پایان است زیرا توسعه دهندگان برای گسترش برنامه های Vision Pro در دنیای واقعی تلاش می کنند. اکنون می شنویم که یک جراح ارتوپد در برزیل از Apple Vision Pro برای انجام موفقیت آمیز جراحی بر روی شانه بیمار استفاده کرده است.

ویژن پرو برای انجام جراحی شانه در برزیل استفاده شد زیرا جایگزین بسیاری از تجهیزات در اتاق عمل شد

Vision Pro یکی از هدست‌های پیشرو برای تجربه واقعیت افزوده است و مدل‌های نسل بعدی آن را به سطح بالاتری خواهند برد. این بیمار که توسط دکتر برونو گوباتو انجام شد، تحت عمل جراحی پارگی روتاتور کاف قرار گرفت که ناشی از ساییدگی و پارگی بیش از حد بافت تاندون در شانه است. گوباتو تجربه خود را با Vision Pro و نحوه کمک به جراحی با طیف متنوعی از دوربین‌ها و حسگرها برای نشان دادن اطلاعات مربوط به عمل به اشتراک گذاشت. مجله مک می نویسد:

در جراحی آرتروسکوپی شانه از دوربینی در داخل مفصل استفاده می شود و جراحان آن را با نگاه مستقیم به صفحه نمایش انجام می دهند. با این دستگاه می‌توانستم تصویر را در اندازه یک صفحه فیلم با وضوح بالا ببینم و همچنین می‌توانم معاینات و مدل‌های سه‌بعدی بیمار را در زمان واقعی ببینم.

در ویدئویی که پزشک در یوتیوب به اشتراک گذاشته است، می توان مشاهده کرد که چگونه Vision Pro به او کمک کرد تا یادداشت ها، اشعه ایکس، دوربین های زنده و موارد دیگر را در حین عمل ببیند. این دکتر همچنین قبلا از هولولنز مایکروسافت برای انجام عمل جراحی استفاده می کرد، به این معنی که او با مشکلات استفاده از هدست در اتاق عمل آشنا است. در مجموع، جراحی موفقیت آمیز بود و ویژن پرو جایگزین تجهیزات زیادی در اتاق شد.

در حالی که پزشکان هدست را «تغییرگر بازی» می نامند، موارد استفاده بی پایانی برای Vision Pro به غیر از مصرف رسانه و کارهای روزمره شما وجود دارد. با این حال، Vision Pro ارزان نیست زیرا با قیمت بالایی شروع می شود 3499 دلار برای مدل پایه در مقابل رقبا. با این حال، این محصول بسته به اینکه قصد استفاده از آن را دارید، ارزش آن را دارد. این شرکت به طور بالقوه Vision Pro را در کشورهای دیگر پیش از رویداد WWDC در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/doctor-uses-vision-pro-for-surgery/