رئیس سابق شخص ثالث پلی استیشن به تیم سوم نینتندو AAA به عنوان Switch 2 Approaches ملحق شد

PlayStation Nintendo Gio Corsi

اگرچه ممکن است او به اندازه جیم رایان شناخته شده نباشد، طرفداران قدیمی پلی استیشن بدون شک نام Gio Corsi را می شناسند. به‌عنوان مدیر ارشد سابق تولید شخص ثالث پلی‌استیشن، کورسی ابتکارات زیادی را رهبری کرد – او به‌ویژه به‌عنوان تقویت‌کننده PS Vita مورد توجه قرار گرفت و مسئول ارائه بسیاری از عناوین ژاپنی Vita به مخاطبان در سراسر جهان بود. او همچنین پس از اینکه سریال در ابتدا به نوعی در غرب پخش شد، مسئول شروع علاقه به فرانچایز Yakuza/Like a Dragon در سراسر جهان بود.

کورسی چند سال پیش پلی استیشن را ترک کرد و در استودیوهای مختلف کار کرده است، اما اکنون اساساً به نقش قبلی خود یعنی مدیریت روابط با شخص ثالث برای یک سازنده کنسول بزرگ بازگشته است، اما این بار نینتندو است. امروز کورسی اعلام کرد که به “خدمه مدیریت شخص ثالث AAA” نینتندو پیوسته است، جایی که او می گوید که “به تیم های بزرگ کمک می کند تا بازی های شگفت انگیز خود را به این پلتفرم افسانه ای بیاورند.”

پیوستن کورسی به نینتندو اکنون معنادار است، زیرا ناشر ژاپنی احتمالاً در سال آینده جانشین خود را برای سوییچ عرضه خواهد کرد. به دلیل مشخصات محدود، سوییچ بازار شخص ثالث AAA زیادی برای مدیریت نداشت، اما شایعه شده است که سوییچ 2 در جایی در محدوده PS4 Pro تا Xbox Series S قدرت دارد و از NVIDIA DLSS 3 پشتیبانی می کند. نینتندو ممکن است به زودی در واقع نیاز یک تیم مدیریت شخص ثالث جدی AAA. امیدواریم پیوستن کورسی به تیم رد نشانه‌ای باشد که پورت‌های نشانه در سوییچ 2 چندان نادر نیستند – شاید به زودی بازی‌های Yazkua/Like a Dragon را در حال حرکت انجام دهیم.

البته، نینتندو در واقع سوئیچ 2 را به طور رسمی معرفی نکرده است، بنابراین همه اینها در حال حاضر حدس و گمان است. تنها چیزی که به یقین می دانیم این است که نینتندو حداقل برخی از اطلاعات را در مورد برنامه های آتی در جلسه توجیهی مالی بعدی خود در ماه می به اشتراک خواهد گذاشت. شایعات حاکی از آن است که رونمایی کامل سوییچ 2 در فصل سنتی “E3” در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا Gio Corsi خرید خوبی برای نینتندو است؟ آیا فکر می‌کنید سوییچ 2 از پشتیبانی شخص ثالث قوی‌تری برخوردار خواهد بود یا هنوز تمرکز روی بازی‌های خود نینتندو خواهد بود؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/playstation-ex-head-3rd-party-gio-corsi-joins-nintendo-aaa-3rd-party/