Xbox در حفظ بازی و بزرگترین ادعای جهش نسلی دو برابر می شود

Xbox در حفظ بازی و بزرگترین ادعای جهش نسلی دو برابر می شود

Jez Corden از Windows Central در مورد یک ایمیل داخلی اخیر که توسط سارا باند، مدیر ایکس باکس برای همه کارکنان ارسال شده است، گزارش داده است. کوردن می گوید که مایکروسافت از آن زمان صحت این پیام را تایید کرده است و خواندن آن بسیار جالب است.

سارا باند به نیم سال اول نقش جدید خود به عنوان رئیس ایکس باکس، نظارت بر سخت افزار و نرم افزار نگاه کرد. او تیم را بابت پیشرفتی که تاکنون به دست آورده است ستایش کرد و در عین حال تکرار کرد که مایکروسافت مشتاق است یک کنسول نسل بعدی بسازد که قادر به ارائه بزرگترین جهش تکنولوژیکی تا کنون باشد.

نزدیک به شش ماه است که به عنوان یک سازمان گرد هم آمده ایم. دستاوردهای جمعی ما در آن چارچوب زمانی فوق العاده است. همه باید نسبت به آنچه به دست آورده‌ایم احساس غرور و افتخار کنند و در مورد فرصت‌های پیش رو هیجان‌زده هستند. ما با سرعت تمام در سخت افزار نسل بعدی خود پیش می رویم و بر ارائه بزرگترین جهش تکنولوژیکی تا کنون در یک نسل تمرکز کرده ایم.

باند اولین بار در طول پادکست رسمی بدنام Xbox به این موضوع اشاره کرد، جایی که مایکروسافت شایعاتی مبنی بر عرضه چند بازی (Hi-Fi Rush، Pentiment، Grounded و Sea of ​​Thieves) برای کنسول های دیگر را تایید کرد. این می توانست به عنوان راهی برای کاهش ضربه برای طرفداران Xbox خوانده شود، اما به نظر می رسد که مایکروسافت در واقع این وعده را دوچندان کرده است.

در زمانی که پرش های عملکرد سیلیکونی به آرامی اما مطمئناً کاهش می یابد، چگونه می توانند به چنین شاهکاری دست یابند؟ به احتمال زیاد، مایکروسافت برای انجام کارهای سنگین با نوعی تکنیک تولید فریم، هوش مصنوعی را شکست خواهد داد. حتی PlayStation 5 Pro سونی که گفته می‌شود اواخر امسال عرضه می‌شود، ظاهراً از یک ارتقاء دهنده با قدرت یادگیری ماشینی به نام PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) استفاده می‌کند.

با توجه به این نکته، شایعه شده است که مایکروسافت هیچ به‌روزرسانی نسل میانی انجام نمی‌دهد، که این سوال را مطرح می‌کند: آیا آنها کنسول نسل بعدی خود را زودتر از سونی عرضه می‌کنند؟ به هر حال، تنها زمانی که برند ایکس‌باکس واقعاً در آن بازار رقابتی بود، 360 بود که یک سال کامل قبل از پلی‌استیشن 3 عرضه شد. جهش، نزدیک شدن به عملکرد پلی استیشن 6 که احتمالاً بعداً عرضه می شود.

با بازگشت به پیام داخلی سارا باند به کارمندان ایکس باکس، مدیر اجرایی همچنین گفت که تیم جدیدی ایجاد شده است تا اطمینان حاصل شود که حفظ بازی و سازگاری عقب مانده همچنان اهداف اصلی برای آینده قابل پیش بینی باقی می مانند.

ما تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم که به حفظ بازی‌ها اختصاص دارد و برای همه ما در Xbox و خود صنعت مهم است. ما در حال ساختن تاریخ قوی خود در ارائه سازگاری به عقب برای بازیکنان خود هستیم، و همچنان متعهد هستیم که کتابخانه شگفت انگیز بازی های Xbox را برای نسل های آینده بازیکنان ارائه دهیم تا از آن لذت ببرند.

به عنوان یادداشت جانبی، مدیر اجرایی اشاره کرد که کار برای ادغام بازی‌های Activision Blizzard در خدمات مایکروسافت ادامه دارد، و افزود که پلتفرم برتر Diablo IV پس از اولین بازی در Game Pass در اواخر مارس، اکنون Xbox است. مایکروسافت همچنین در حال آماده سازی راه اندازی موج جدیدی از عناوین شخص اول است که با Senua's Saga: Hellblade II از Ninja Theory و همچنین Absidian's Avowed و Indiana Jones and the Great Circle توسط MachineGames شروع می شود. بدون شک اخبار و اطلاعیه های بیشتری در نمایشگاه ایکس باکس در روز یکشنبه 9 ژوئن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/xbox-doubles-down-on-game-preservation-and-largest-generational-leap-claim/