برنامه Notes در iOS 18 دارای ترکیبی از یادداشت صوتی و ویژگی های ریاضی برای دسترسی آسان تر است

Notes app in iOS 18 to gain Voice Memos and Match support on iPhone

iOS 18 از نظر کاربردی و احتمالاً تغییرات طراحی رابط کاربری، درهای جدیدی را برای آیفون باز خواهد کرد، که آن را به بزرگ‌ترین به‌روزرسانی که اپل از ابتدای خود پلتفرم منتشر کرده است، تبدیل می‌کند. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت فراتر از ویژگی‌های استاندارد خواهند بود، زیرا انتظار می‌رود این فناوری در سطح سیستم پیاده‌سازی شود و برنامه‌های مختلف بهبود پیدا کنند. آخرین اطلاعات نشان می دهد که برنامه Notes در iOS 18 برای راحتی و دسترسی آسان تر، یادداشت های صوتی و عملکرد ریاضی را در برنامه ارائه می دهد.

iOS 18 برنامه Notes را به گونه‌ای بهبود می‌بخشد که ویژگی‌های برنامه Voice Memo و Calculator را با هم ترکیب می‌کند.

این خبر توسط AppleInsider، نشان می دهد که برنامه Notes در iOS 18 بسیار مفیدتر از اجرای فعلی آن در iOS 17 خواهد بود زیرا اپل قصد دارد یادداشت های صوتی و قابلیت های اضافی را به این پلتفرم بیاورد. منابع آگاه به این موضوع اشاره کرده‌اند که کاربران می‌توانند یادداشت‌های صوتی را در برنامه Notes ضبط کنند و نیازی به جابجایی به یک برنامه دیگر را از بین ببرند. یادداشت ضبط‌شده را می‌توان در کنار اطلاعات مربوطه در یادداشت‌ها جاسازی کرد، و اگر منصفانه باشیم، شرکت بخش عمده‌ای از عملیات را با عملکرد جدید حذف کرده است.

در حال حاضر، کاربران این گزینه را دارند که ضبط‌ها را در برنامه یادداشت‌ها از برنامه Voice Memos جای‌گذاری کنند، اما افزوده آینده، عملکرد را برای عملکرد یکپارچه‌تر ترکیب می‌کند. کاربرانی که به طور مکرر از برنامه Notes برای دانشگاهیان استفاده می کنند، این ویژگی جدید را بسیار زیبا و آسان برای دسترسی بدون نیاز به مرور برنامه های مختلف می یابند.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که اپلیکیشن Notes ویژگی‌های ریاضی را نیز به ترکیب می‌آورد و به کاربران اجازه می‌دهد محاسبات را از درون برنامه انجام دهند و به نظر می‌رسد که این شرکت برای راحتی، برنامه را بسیار ساده‌تر و غنی‌تر می‌کند. برنامه Notes نمادهای ریاضی را نشان می دهد تا کاربران بتوانند معادلات را به یادداشت های خود اضافه کنند، اما باید دید که این شرکت چگونه آن را در iOS 18 پیاده سازی می کند.

به نظر می رسد اپل برنامه یادداشت صوتی و ماشین حساب را به هم متصل می کند تا در داخل برنامه Notes برای عملکرد گسترده استفاده شود. در حالی که این گزارش به تغییرات iOS 18 اشاره می‌کند، اما اگر این شرکت همان تغییرات را در iPadOS 18 ارائه دهد که برنامه Notes به طور گسترده توسط دانشجویان در iPad استفاده می‌شود، بسیار منطقی‌تر خواهد بود. این گزارش اشاره می‌کند که آی‌پد بالاخره می‌تواند یک برنامه ماشین حساب نیز دریافت کند، که در کنار برنامه Notes کار می‌کند، اما جزئیات در مورد این موضوع در این مرحله کمیاب است. همچنین گزارش شده است که اپل در حال طراحی مجدد برنامه ماشین حساب با macOS 15 است و احتمالاً عملکرد بیشتری را در حین تغییر عناصر طراحی کلی اضافه می کند، اما جزئیات مشخصی در رابطه با تغییرات آتی در دسترس نیست.

اپل iOS 18 را در رویداد WWDC 2024 خود در تاریخ 10 ژوئن در کنار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دیگر معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود هوش مصنوعی نقطه برجسته این رویداد باشد. ما این رویداد را به طور گسترده پوشش خواهیم داد، بنابراین مطمئن شوید که به آن ادامه دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/ios-18-notes-app-features/