قیمت پاور کامپیوتر خرید Power آی تی بازار | asusmag

این به این معنی است که اکثر منبع تغذیه ها می توانند در کشورهای مختلفی کار کنند که ممکن است ورودی برق تغییر کند. در بریتانیا ولتاژ 240 ولت 50 هرتز است، در حالی که در ایالات متحده ولتاژ 120 ولت 60 هرتز و در استرالیا 230 ولت 50 هرتز است. این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود.

  • بنابراین تنوع محصولات دست شما را برای خرید پاور کامپیوتر باز گذاشته است.
  • آخرین مورد نیز کانکتورهای Molex هستند که برای اتصال انواع فن، هارد دیسک و درایو نوری و… استفاده می شوند.
  • معمولا به سمت چپ بالای مادربرد، نزدیک ورودی/خروجی در یک طرح استاندارد متصل می شود.
  • یک ورودی کابل برق و دکمه روشن خاموش روی خود دارد و معمولا در قسمت بالایی یا پایینی کیس قرار می گیرد.
  • از این رو اگر قصد خرید یک پاور با مزیت های خوب دارید حتما سراغ این دسته از پاور ها بروید.

در پاورهای ارزان قیمت‌ غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را دارا نمی باشند. نکته ی قابل توجه این است که اگر کاربر از تعداد درایو نوری و یا فن زیادی استفاده خواهد کرد می بایست پاوری تهیه کرد که از تعداد سوکت های Molex بیشتری برخوردار باشد. علت این موضوع متفاوت بودن پورت مجله خبری محصولات ایسوس برق مادربردها است و برخی از آنها سوکت 20 پین و برخی دیگر سوکت 24 پین لازم دارند. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

محصولات گرین

برخی از رایانه های جدید، به ویژه آنهایی که برای استفاده به عنوان سرور طراحی شده اند، منابع تغذیه اضافی را ارائه می دهند. این بدان معنی است که دو یا چند پاور در سیستم وجود دارد که یکی از آنها برق را تامین می کند و دیگری به عنوان پشتیبان عمل می کند. سپس، پاور اولیه را می توان در حالی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است، تعویض کرد. برای هر مشکلی که گمان می‌کنید تقصیر منبع تغذیه باشد، می توانید منبع تغذیه را تغییر دهید. ابتدا مطمئن شوید که سیم برق را جدا کرده اید، زیرا ولتاژ وجود دارد حتی اگر کامپیوتر شما خاموش باشد. اکثر پاور ها دارای حالت سوئیچ هستند که هم کارایی سودمندی دارد و هم ورودی های ولتاژ چندگانه را آسان می کند.

Green GP550A-UK 80Plus Gold Power Supply

برندهای مختلف طراحی‌های متفاوتی دارند و هریک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. انتخاب پاور غیرماژولار برای شما گزینه مناسبی است؛ زیرا تمامی کابل ها در ابتدا نصب شده اند. از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند. در ادامه به بررسی انواع پاور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک کامپیوتر می پردازیم. اما قبل از آن باید ببینیم که پاور کامپیوتر چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد.

انواع پاور کامپیوترها (۳ دسته بندی اصلی)

شما باید فاکتور فرم، کارایی، آمپر، حفاظت و کابل هایی را که به آن نیاز دارید، همراه با هر ویژگی دیگری که به دنبال آن هستید را در هنگام خرید پاور کامپیوتر در نظر بگیرید. یک منبع تغذیه خوب می تواند سال ها دوام بیاورد و می تواند تأثیر زیادی بر کارایی رایانه شما داشته باشد، بنابراین برای انتخاب عاقلانه وقت بگذارید. پس از خوشنامی گارانتی MIT GROUP از سال 1389؛ SHOPM.I.T به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی مولتی برند ایران با حذف واسطه ها، مناسب ترین قیمت نسبت به قیمت جهانی محصولات و بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی، از اسفندماه ۱۳۹۶ خورشیدی شروع به فعالیت کرد. یکی از بخش‌های کامپیوتر که با توجه به جذاب نبودن اما مهمترین بخش آن را تشکیل می‌هد پاور کامپیوتر است.

http://738sms.ir