خرید پاور کیس کامپیوتر با بهترین قیمت اگزو گیم | asusmag

این بدان معنی است که در صورت نیاز سیستم شما توانایی ارائه قدرت بیشتری را دارد. واحد منبع تغذیه یا Power Supply Unit بخشی از تجهیزات سخت افزاری کامپیوتر و کیس می باشد که وظیفه تامین برق و انرژی مورد نیاز دیگر بخش های کامپیوتر را بر عهده دارد. واحد منبع تغذیه یا به اصطلاح پاور، جریان متناوب ورودی را به جریان مستقیم خروجی تبدیل می کند.

  • برای برخی کارت گرافیک ها هم که نیاز به یک کانکتور برق جداگانه دارند، از سوکت های 6 یا 2+6 پین استفاده می شود یا اینکه یک کانکتور 8 پین قرار داده می شود.
  • اگرچه سرهای کابلی که به اجزای سازنده شما متصل می شوند استاندارد شده اند، انتهایی که به منبع تغذیه متصل می شود استاندارد نیستند، به این معنی که مارک های مختلف می توانند اتصالات متفاوتی داشته باشند.
  • دو مدل پاور تسکو به نام های TP 570W Computer Power Supply و TP 620W Computer Power Supply روانه بازار کرد و انصافا کیفیت خوب و کارکرد بالایی داشتند.
  • در آخر تصمیم شما خریدار است که کدام مدل و برند را برای خرید پاور انتخاب کنید.
  • پس از خوشنامی گارانتی MIT GROUP از سال 1389؛ SHOPM.I.T به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی مولتی برند ایران با حذف واسطه ها، مناسب ترین قیمت نسبت به قیمت جهانی محصولات و بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی، از اسفندماه ۱۳۹۶ خورشیدی شروع به فعالیت کرد.

اهمیت این قطعه برای سیستم به حدی زیاد است که اگر مشکلی در تامین برق از سوی این قطعه پیش آید احتمال سوختن قطعات داخل کیس وجود دارد. در حال حاضر بهترین برند‌های پاور که در بازار ایران حضور دارند، گرین، کورسیر، ایسوس و کولر مستر هستند. فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مجموعه‌ای از بهترین پاورها را انتخاب و برای فروش عرضه می‌کند.

وایرفریم چیست و چه کاربردی در طراحی صفحات وب دارد؟

حال که اهمیت این قطعه و کار کوچک اما مهمی که انجام می دهد را فهمیدید، با ویژگی های مهمی که باید در هنگام خرید پاور به آن توجه کنید؛ آشنا می شوید. اولین نکته ای که در خرید پاور خوب مجله خبری محصولات ایسوس باید به آن توجه کنید ولتاژ ورودی به پاور است. این ولتاژ میزان حداکثر ولتاژی است که این قطعه باید از درگاه ورودی خود یعنی پریز برقی که به آن متصل است، دریافت کند گفته می شود.

POWER GREEN GP600B HP EVO

پاور های کامپیوتر به طور کلی به 3 دسته مختلف تقسیم می شوند، این تقسیم بندی از لحاظ قدرت یا قیمت پاور ها نیست و به فاکتوری بسیار مهم به نام کابل کشی در پاور ها بستگی دارد. اما کابل کشی چیست و چه تاثیری در تقسیم بندی انواع پاور کامپیوتر دارد؟ بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید. یک پیشرفت جالب توجه در بازار فروش پاور کامپیوتر، پوشش سفارشی کابل منبع تغذیه است. این کابل های سفارشی به کاربر این امکان را می دهد که رنگ و جنس کابل های برق خود را تعیین کند، که سطح بیشتری از سفارشی سازی را به سیستم شما اضافه می کند.

داشتن پاور نامناسب مشکلات عدیده‌ای را ایجاد می‌کند پس به این موضوع حتما دقت کنید. رسانه مهارتی نماتک به شما کمک می‌کند تا به راحتی مهارت‌های کاربردی در حوزه صنعت را بیاموزید و گامی موثر در پیشرفت صنعت کشور بردارید. گاهی نیز کابل ها برای کیس شما آن قدر بلند هستند که باعث ایجاد فضایی درهم می شوند. برای مثال برچسب 80PLUS یعنی این پاور ۸۰ درصد توان را به صورت مفید تحویل می دهد و ۲۰ درصد را تلف می کند. طبق این فاکتور ، استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کنند.

http://738sms.ir