منبع تغذیه کامپیوتر پاور | asusmag

در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند. درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند. به طور معمول کامپیوترهای گیمینگ به دلیل پردازش بالا نیازمند پاور مناسب و قدرتمند هستند تا توانایی تامین ولتاژ مورد نیاز هر قطعه را داشته باشد. پاور و منبع تغذیه کامپیوتر، از قطعات بسیار مهم و حیاتی ای است که در ساخت آن باید از متریال با کیفیت و مبدل انرژی مناسب استفاده کنند. بنا براین پاور کامپیوتر قطعه ارزان قیمتی به حساب نمی آید، با این حال برند ها و تولید کننده های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند و به همین علت است که شما می توانید پاور کامپیوتر مورد نظر خود را از هر رنج قیمتی انتخاب کنید. با بالا رفتن قیمت در پاور کامپیوتر، کیفیت قطعات استفاده شده و قدرت انتقال یا خروجی برق آن بر حسب وات افزایش می یابد.

  • بنابراین پاور بخش مهمی از هر سیستم است و بدون آن، کامپیوتر شما کار نخواهد کرد.
  • سپس، پاور اولیه را می توان در حالی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است، تعویض کرد.
  • کانکتور بعدی در یک پاور کانکتورهای 8 پین یا 4+4 پین است که برای تامین انرژی CPU استفاده می شود.
  • محصولات مختلف برند گرین ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، بهترین پاورهای گرین با قدرت ۶۰۰ و ۷۰۰ وات و با بازده ۸۰ پلاس و بالاتر به بازار عرضه شده‌اند.

مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مجله خبری محصولات ایسوس مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاور کامپیوتر گرین 600 وات نیمه ماژولار

این صرفاً یک ویژگی زیبایی شناختی است، اما راه دیگری برای افزودن کمی ذوق به یک جزء نادیده گرفته شده مثل منبع تغذیه است. منبع تغذیه با تبدیل انرژی از یک پریز دیواری و هدایت آن به هر یک از اجزای سیستم شما از طریق کابل های مختلف عمل می کند. اگر منبع تغذیه شما غیر ماژولار باشد، این کابل‌ها از قبل به برد مدار لحیم می‌شوند، به این معنی که نمی‌توانید کابل‌هایی را انتخاب کنید که مد نظر شما هستند و به آن نیاز دارید. تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند.

پاور 1000W سیلور استون مدل GM1000-2UG Gold

اگر فکر می‌کنید که نیاز دارید راندمان بهتری از سیستم خود دریافت کنید و یا در آینده شرایط به‌گونه‌ای است که سیستم خود را ارتقا می‌دهید پس پاوری با دو برابر قدرت سیستم خود تهیه نمایید. با سیروسفر در دنیای کامپیوتر متوجه خواهید شد که هیچ ارزانی در این حوزه بی‌حکمت نیست با ما همراه باشید. واحد اندازه‌گیری پاورها وات است که برحسب توان آن‌ها باهمدیگر متفاوت است.

POWER GREEN GP600B HP EVO

در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد. در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم. وظیفه پاور تبدیل جریان برق متناوب AC به جریان مستقیم DC است که اجزای کامپیوتر به آن نیاز دارند. باید بدانید که پاور می‌تواند هم در قسمت بالای کیس و هم در قسمت پایین کیس قرار بگیرد.

http://738sms.ir