اگر Galaxy S23 FE را با قیمت 599.99 دلار دریافت کنید، آمازون یک گیفت کارت رایگان 75 دلاری بدون تاریخ انقضا به شما می دهد.

Buy the Galaxy S23 FE and get a $75 Amazon gift card for no extra charges

پس از وقفه‌ای در طول عرضه، سامسونگ گلکسی اس 23 FE را برای مشتریانی که خواهان یک گوشی هوشمند در سطح پرچم‌دار بودند، عرضه کرد. با توجه به اینکه لیست فعلی آن در آمازون با قیمت 599.99 دلار عرضه می شود، گروه بندی سخت افزاری قابل توجهی را ارائه می دهد، اما اگر برخی از شما هنوز در مورد ایجاد این درایور روزانه خود تردید داشتید، غول تجارت الکترونیک با ارائه یک کارت هدیه 75 دلاری، معامله را شیرین کرده است. شرایط یا شرایط پنهان و بدون تاریخ انقضا.

این به این معنی است که اگر قصد دارید چیز دیگری از آمازون دریافت کنید و می خواهید در این فرآیند از مقداری پس انداز استفاده کنید، این کارت هدیه این فرصت را به شما می دهد. Galaxy S23 FE در چهار رنگ موجود است. کرم، گرافیت، نعناع و بنفش. از دانستن این موضوع خوشحال خواهید شد که صرف نظر از اینکه کدام یک را خریداری می کنید، همان تخفیف و کارت هدیه برای آن نوع اعمال می شود. در مورد مشخصات، Galaxy S23 FE دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED با نرخ رفرش تا 120 هرتز است که از محتوای HDR10+ پشتیبانی می کند و در عین حال دید استثنایی در فضای باز با درجه روشنایی اوج 1450 نیت ارائه می دهد.

برای مشتریان آمریکایی، سامسونگ از جفت Snapdragon 8 Gen 1 و 8GB RAM به همراه 128GB حافظه داخلی غیر قابل ارتقا استفاده کرده است. خوشبختانه، 128 گیگابایت حافظه داخلی برای اکثر خریداران بسیار زیاد است. در حالی که مشخصات دوربین در حد پرچمدار نیست، اما همچنان یک پیکربندی بسیار همه کاره است زیرا در پشت، یک واحد اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو 8 مگاپیکسلی وجود دارد. در جلو، یک تیرانداز 10 مگاپیکسلی دارید.

روشن نگه داشتن تمام چراغ ها یک باتری سخاوتمندانه 4500 میلی آمپر ساعتی است که تا 25 وات شارژ سیمی و 15 وات شارژ بی سیم را پشتیبانی می کند. گلکسی S23 FE همچنین با Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 در صورتی که می‌خواهید اتصال بی‌سیم قابل اعتماد را از طریق گوشی تجربه کنید، عرضه می‌شود. مانند سری گلکسی اس 24، سامسونگ مجموعه هوش مصنوعی گلکسی خود را به این مدل منتقل کرده است و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته مانند دایره به جستجو، ترجمه زنده، ویرایش تولیدی و مترجم را ارائه می دهد.

در اینجا می‌توانید درباره کارهایی که این ویژگی‌ها انجام می‌دهند یاد بگیرید، اما این یک حرکت استثنایی از جانب سامسونگ برای ارتقای تجربه کاربری در تلفن‌های هوشمند قدیمی‌تر است. آمازون همچنین گوشی های گلکسی اس 24 پلاس و اس 24 اولترا را تا 200 دلار تخفیف داده است. با این حال، هیچ یک از اینها با کارت هدیه رایگان ارائه نمی شود. صرف نظر از این، اگر چیزی می خواهید که با جدیدترین و بهترین سخت افزار عرضه شود، Galaxy S24 Plus برای مدل 256 گیگابایتی 849.99 دلار قیمت دارد، در حالی که Galaxy S24 Ultra برای تعداد دقیق حافظه داخلی به 1099.99 دلار تخفیف داده شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/get-75-amazon-gift-card-for-free-with-galaxy-s23-fe/