کابل تجمیع کننده وات پاور کامپیوتر 24 پین رِوُلِکس | asusmag

معمولا وقتی برق AC به DC تغییر می باید، هنوز موج های مشخصی دارد که نیاز به هموار سازی آن ها نیز می باشد بنابر این فیلتر امواج را کاملا صاف نمی کند اما به میزان قابل توجهی آن ها را کاهش می دهد. معمولا به سمت چپ بالای مادربرد، نزدیک ورودی/خروجی در یک طرح استاندارد متصل می شود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. یک قاعده کلی می گوید که هرچه وزن پاور سنگین تر باشد، کیفیت آن نیز بهتر است.

  • حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • این کابل‌ها برق مورد نیاز مادربرد، هارد دیسک و دیگر قطعات داخل کیس را تامین می کنند.
  • کانکتورهای پاور وظیفه اتصال قطعات مختلف داخل کامپیوتر به پاور رادارند.
  • برای یادگیری صفر تا صد این حوزه به آموزش جامع تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ نماتک مراجعه کنید.
  • غالب پاورهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از ۲۰۰ وات تا ۱۲۰۰ وات تنوع دارند.
  • درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند.

قطعات کامپیوتر نیازمند جریان مستقیم هستند اما جریانی که داخل پریز وجود دارد متناوب است. درنتیجه یکی از وظایف پاور تبدیل جریان متناوب شهر، به جریان مستقیم موردنیاز قطعات است. البته باید در نظر داشته باشید که انتخاب از بین مدل های ماژولار و نیمه ماژولار می تواند سبب بالا رفتن هزینه شود. توان خروجی یک پاور با واحد وات نشان داده می شود و پاورها مجله خبری محصولات ایسوس معمولا بر اساس توان خروجی خود قیمت های متفاوتی دارند. پاور یا منبع تغذیه با نام انگلیسی Power Supply Unit قطعه ای است که تعداد زیادی کابل به آن وصل است. یک رگولاتور ولتاژ های موج دار باقی مانده توسط فیلتر را کاهش خواهد داد، تا از وجود هرگونه ولتاژ اضافی یا افت ولتاژی که می تواند به دستگاه های متصل یا به منبع تغذیه آسیب برساند ایمن باشد.

ویژگی های تاثیر گذار در قیمت پاور کامپیوتر

اگر تقاضای ناگهانی برای برق بیشتر وجود دارد، پاور سیستم شما باید بتواند با خروجی بالاتر کار کند، اما نباید انتظار داشت که به طور مداوم در آن وات های بالاتر کار کند. همیشه مطمئن شوید که منبع تغذیه ای که خریداری می کنید دارای توان خروجی مداوم به اندازه کافی بالا باشد و صرفاً با قابلیت های اوج قدرت و براساس اینکه پاور کامپیوتر قیمت مناسبی دارد انتخاب نکنید. یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می شود این است که چگونه منبع تغذیه مناسبی را برای خود تهیه کنیم؟ باید بدانید به چند وات نیاز دارید. شما می توانید با جمع کردن این توان ها، توان مصرفی سیستم خودتان را به دست بیاورید.

منبع تغذیه سیلوراستون مدل DA1650-G

تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر شما قرار دارند، برق خود را از همین قطعه یعنی منبع تغذیه دریافت می کنند. این یعنی بدون وجود پاور کامپیوتر، سایر سخت افزارها کار نخواهند کرد. منابع تغذیه، کیس ها و مادربردها اندازه های مختلفی دارند که باید حتما این سه با هم سازگاری داشته باشند تا به خوبی با هم کار کنند. اکثرا ما انسان‌ها در هنگام خرید کامپیوتر به پردازنده، کارت گرافیک و رم دقت می‌کنیم و کمترین توجه به پاور کامپیوتر می‌شود؛ اما بهتر است این را بدانید که یک منبع تغذیه قوی با توان کافی، عمر قطعات را بیشتر می‌کند.

پاور کولر مستر Cooler Master MWE 700 V2 Bronze 700W

سایر ویژگی های ایمنی شامل عملکردهایی مانند حفاظت از اتصال کوتاه است که در صورت مواجهه با نوسانات برق می تواند بسیار مفید باشد. مناسب مهم است و اینکه چرا صرف اینکه قیمت پاور کامپیوتر ارزان باشد بهترین راه‌حل نیست، در اختیار شما قرار می‌دهیم. قیمت پاور و منبع تغذیه مستقیما به توان آن ربط دارد، هرچه توان پاور بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد. یکی از فاکتور های مهم تاثیر گذار بر قیمت منبع تغذیه، برند آن می باشد. برند های ایرانی و خارجی هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت آن قیمت تفاوت می کند. طراحی های اخیر در سرورها شامل منابع تغذیه ای است که پاور یدکی را ارائه می دهد که می تواند در زمانی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است تعویض شود.

http://738sms.ir