تقاضای Vision Pro با کاهش علاقه مشتری پس از تبلیغات اولیه کاهش می یابد

Vision Pro sales dropped after hype

هدست ویژن پرو اپل با ظاهر خیره کننده و فناوری پیشرفته زیر بازار واقعیت افزوده را در طوفان فرو برد. در حالی که هدست شروع خوبی داشت، کشش با گذشت زمان کاهش یافته است، احتمالاً به دلیل قیمت بالای آن و حداقل موارد استفاده در دنیای واقعی. تحلیلگر برجسته صنعت ادعا می کند که تقاضا برای نسخه های نمایشی Vision Pro به شدت کاهش یافته است، که نشان دهنده تقاضای ضعیف برای هدست پس از تبلیغات اولیه است.

تبلیغات Vision Pro پس از راه اندازی کاهش یافت زیرا فروش در برخی از فروشگاه های خرده فروشی کاهش یافت

اپل Vision Pro را به عنوان یک کامپیوتر فضایی به بازار عرضه می کند و در حالی که تمام ویژگی ها و برنامه های کاربردی آن را دارد، قیمت بالای آن برای همه مناسب نیست. مارک گورمن از بلومبرگ می گوید که هیجان Vision Pro از زمان عرضه کاهش یافته است و کاهش قابل توجهی در تقاضا برای دموها و خود محصول وجود داشته است. این تحلیلگر بیان می کند:

تقاضا برای دمو بسیار کاهش یافته است. افرادی که قرارهای خود را رزرو می کنند، اغلب حاضر نمی شوند، و فروش – حداقل در برخی مکان ها – از چند واحد در روز به تعداد انگشت شماری در یک هفته کامل رسیده است. اپل همچنین مجبور شده است بازاریابی را در صفحه اصلی آنلاین خود افزایش دهد. یک تبلیغ بزرگ برای Vision Pro در بالای وب سایت وجود دارد.

اپل باید بازی خود را تقویت کند و یک نوع مقرون به صرفه از هدست را برای افزایش پذیرش ارائه دهد، زیرا دسته VR برای شروع آسان تر قابل نفوذ نیست. گورمن همچنین تجربه خود را با ویژن پرو و ​​اینکه چگونه به سختی از دستگاه برای کار و حتی مصرف رسانه استفاده می کند، به اشتراک گذاشت. او همچنین بیان می‌کند که کار طاقت‌فرسا مربوط به اتصال باتری‌ها، راه‌اندازی دستگاه، و پیمایش رابط، آن را در مقایسه با دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ یا تبلت باعث ناراحتی می‌کند.

علاوه بر این، visionOS هنوز در مراحل اولیه خود است و توسعه دهندگان شخص ثالث هنوز برنامه های خود را برای این پلتفرم ارائه نکرده اند، که یکی از دلایلی است که تحلیلگر به لپ تاپ خود حتی برای مصرف محتوا پایبند است. اپل هنوز برنامه های خود را برای Vision Pro نیز بهینه نکرده است، و از آنجایی که این محصول نسل اول است، ممکن است مدتی طول بکشد تا توسعه دهندگان باگ ها و مشکلات را برای یک تجربه کاربری یکپارچه برطرف کنند.

این شرکت در حال کار بر روی نسل دوم Vision Pro است که می تواند بهبودهای کلی را همراه با کاهش قیمت ارائه دهد که می تواند به این هدست تبدیل به یک محصول اصلی شود. تاکنون اپل به دلیل مشکلات تولید، قصد دارد 400000 دستگاه از این دستگاه را در سال جاری تولید کند. ویژن پرو در اواخر امسال در کشورهای دیگری نیز عرضه خواهد شد که می تواند آمار فروش را افزایش دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/vision-pro-demand-dwindles-as-customer-interest-dropped-after-initial-hype/