قیمت خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر 18 بهمن | asusmag

بدون نیاز به بریدن سیم یا لحیم کاری و آسیب رساندن به عملکرد کامپیوتر شما. فرم فاکتور به اندازه و ابعاد یک پاور گویند که سایز پاور را برای قرارگیری در داخل کیس مشخص می کند. معمولا اکثر پاورهای موجود در بازار با فرم فاکتور ATX تولید می شوند و برای اغلب قاب کیس ها مناسب هستند. در حالی که در پاورهای چند ریلی به لطف سیستم محافظت در برابر جریان بیش از حد ، در صورت بالاتر رفتن جریان در یکی از ریل ها پاور ریست خواهد شد و از آسیب به قطعات جلوگیری خواهد نمود. البته لازم به ذکر است که نصب این دسته از پاورها نیازمند دانش و تجربه بوده و تنها به کاربران حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کرد و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد.

  • یک منبع تغذیه از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان قیمت گذاری می شود.
  • با این حال اگر قصد اسمبل کردن یک سیستم قوی و گران قیمت را دارید بهتر است که پاور کامپیوتر خود را مناسب و قوی تهیه کنید تا اختلالی در دیگر قطعات سیستم شما به وجود نیاید.
  • در قسمت پشتی پاور کامپیوتر یک پورت نر و سه شاخه وجود دارد که به آن یک کابل برق متصل می شود.
  • در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند.

دلیل اینکه تاکید داریم لپ تاپ های امروزی به این دلیل است که لپ تاپ های امروزی از باتری های سرخود استفاده می کنند. باتری لپ تاپ های قدیمی، توانایی جدا شدن از لپ تاپ را داشتن و قابل تعویض بودند. برای خرید پاور کامپیوتر موارد زیادی مثل، میزان توان، نوع کانتورها، تعداد ریل، راندمان ، ماژولار بودن و … در این حالت تعداد کابل ها زیاد بود و مشکل به هم ریختگی کابل ها وجود داشت. در عین حال مزیت هایی دارد که هنوز استفاده از این مدل از انواع پاور کامپیوتر رواج دارد. همانطور که از هر قطعه ای که با مقادیر زیادی نیرو سر و کار دارد انتظار می رود، ایمنی سیستم یک موضوع مهم است.

Green GP300A ECO Power Supply

مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز مجله خبری محصولات ایسوس به یک پاور خوب و باکیفیت دارید. این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید.

بهترین مارک پاور کامپیوتر

بنابراین عملکرد یا بهره وری منبع تغذیه به نحوه تبدیل این جریان و مقدار انرژی که از بین می رود اشاره دارد. این جاست که راندمان یا میزان بهره‌وری منبع تغذیه اهمیت پیدا می‌کند.برای در نظر گرفتن این فاکتور استاندارد 80PLUS به منبع‌های تغذیه نسبت داده می‌شود. نوع و تعداد کانکتورهای یک پاور به نوع و تعداد قطعات داخل کیس بستگی دارد.

کانکتور پاور

این استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کند. در خرید یک پاور مناسب خصوصا برای گیمینگ تنها کافیست از مدل‌ها با استاندارد برنز و بالاتر انتخاب کنید. در این میان اتصالات مادربرد و کارت گرافیک از مهم‌ترین اتصالات هستند. کانکتورهای مادربرد به شکل معمول در دو نوع ۲۰ پین و ۲۴ پین در دسترس است. با وجود محبوبیت بیشتر مورد دوم، امروزه بسیاری از پاورهای جدید اتصالات از هر دو نوع را ممکن ساخته‌اند.

http://738sms.ir