پاور کامپیوتر گرین GP600B-HP EVO بیدار آی‌تی | asusmag

کیس ها به وسیله کابلی به پریز برق متصل شده و نیروی مورد استفاده برای روشن شدن و کارکردن را به وسیله این کابل دریافت می کنند. کیس ها هم مانند دیگر وسایل الکترونیکی نیاز به سخت افزاری به نام پاور داردند. وظیفه این قطعه فراهم کردن برق مورد نیاز سخت افزارهای داخل کیس و نصب شده بر روی مادربرد است. این قطعه برق مورد نیاز را به هر قطعه سخت افزاری می رساند تا در زمان لازم آن قطعه بتواند کار کند. گاهی این انرژی به طور مستقیم به دستگاه شما متصل می شود و گاه از انرژی که در باتری ذخیره شده است استفاده می کند. برخی از وسایل الکترونیکی مانند لب تاپ های امروزی می توانند از هر دو این روش ها استفاده کنند.

  • اگر منبع تغذیه شما غیر ماژولار باشد، این کابل‌ها از قبل به برد مدار لحیم می‌شوند، به این معنی که نمی‌توانید کابل‌هایی را انتخاب کنید که مد نظر شما هستند و به آن نیاز دارید.
  • در نوع سوم یعنی غیر ماژولار شما امکان کم و زیاد کردن کابل را نخواهید داشت زیرا این پاورها پیکربندی ثابتی دارند.
  • توان خروجی پاور، عددی است که نشان می دهد ولتاژ خروجی در یک پاور به چه میزان می باشد، البته توان خروجی تنها یک عدد نیست و بیشتر نشان دهنده این است که یک پاور می تواند چند دستگاه را تغذیه کند.
  • پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد.

پاور کامپیوتر یا منبع تغذیه کامپیوتر، قطعه ای از یک کامپیوتر است که جریان برق AC را دریافت نموده و آن را به جریان DC با ولتاژهای مورد نیاز مادربرد و دیگر قطعات داخلی کامپیوتر تبدیل می کند.. منبع تغذیه کامپیوتر درون کیس کامپیوتر تعبیه شده و دارای فن خنک کننده است که توسط آن، دمای قطعه کنترل می گردد. از میان پاورهای کامپیوتر شناخته شده در میان کاربران می توان به مواردی مانند پاور گرین، کولر مستر، تسکو، پاور ایسوس، ترمالتیک، انتک، ریدمکس و پاور گیگابایت اشاره نمود. در سایت آتی بازار که معرفی کننده بزرگ فروشندگان فعال در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر کالاهای دیجیتال می باشد، می توانید قیمت روز انواع منبع تغذیه کامپیوتر و اطلاعات فنی آنها را مشاهده نمایید. طراحی خاص و جذاب به همراه قابلیت نورپردازی زیبای ARGB، ثبات بسیار بالا ولتاژهای خروجی، کیفیت بالای ساخت و قطعات به‌کار‌رفته و گارانتی طولانی‌مدت و معتبر از مهم‌ترین ویژگی‌های سری پاورهای گیمینگ HP EVO شرکت می‌باشند.

پاور کامپیوتر گرین مدل Green GP480A-EUD Power Supply

در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد. در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم. وظیفه پاور تبدیل جریان برق متناوب AC به جریان مستقیم DC است که اجزای کامپیوتر به آن نیاز دارند. باید بدانید که پاور می‌تواند هم در قسمت بالای کیس و هم در قسمت پایین کیس قرار بگیرد.

ساختارمنبع تغذیه

علت این امر هم وجود چوک های بیشتر برای رگلاسیون بهتر جریان ورودی و صفحات انتقال حرارت بیشتر برای خنک سازی پاور می باشد. بازده پاور به شما می‌گوید که چه مقدار توان واقعی مجله خبری محصولات ایسوس را می‌توانید از پاور دریافت کنید. پشتیبانی از ۵- ولت بخشی از استاندارد ISA است، اما سیستم‌های جدیدی معمولاً فقط PCI هستند، بنابراین نیازی به این پشتیبانی ندارند.

GREEN GP220F-Flex

یک منبع تغذیه خوب باید دارای قابلیت محافظت باشد، نه فقط برای محافظت از خود پاور پی سی، بلکه برای ایمن نگه داشتن سیستم شما در صورت بروز اتفاقی غیرمنتظره، مانند افزایش جریان ناگهانی برق. هنگام انتخاب و خرید منبع تغذیه جدید، یکی از رایج ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که “چند وات کافی است؟” همانطور که اغلب در دنیای سخت افزار رایانه شخصی اتفاق می افتد، پاسخ بسته به نیازهای منحصر به فرد سیستم شما بسیار متفاوت است. پیشرفت های اخیر مادربرد و چیپست به کاربر این امکان را می دهد که از طریق BIOS و یک برنامه کاربردی ویندوز که توسط سازنده مادربرد ارائه شده است، بر چرخش فن منبع تغذیه نظارت کند. طراحی‌های جدید، کنترل فن را ارائه می‌کنند به طوری که فن تنها با سرعت مورد نیاز بسته به نیازهای خنک‌کننده کار می‌کند. پس جای تعجب نیست که اکثر سیستم ها پس از خرید دارای منبع تغذیه هستند. در نتیجه تعداد ریل بیشتر به معنی سیستم محافظتی بیشتر و احتمالا ایمنی بیشتر کامپیوتر.

http://738sms.ir