اپل بی سر و صدا بازار موتور جت گوگل را با Vision Pro می دزدد

Apple's Vision Pro helping technicians to train to repair a jet engine

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

اولین محصول جدید اپل در سال‌های اخیر، Apple Vision Pro، بی‌صدا در تلاش است تا بازاری را که قبلاً در اختیار Google Glass قرار داشت، تصاحب کند – یک مجموعه عینک واقعیت افزوده که تکنسین‌های هواپیما را قادر می‌سازد تا کارهای روزانه خود را انجام دهند. اپل Vision Pro را سال گذشته عرضه کرد و پس از عرضه هدست، کسانی که آن را پیش‌سفارش کرده بودند، تجربه خود را از استفاده از آنچه اپل محاسبات فضایی می‌نامد به اشتراک گذاشتند. برخلاف کامپیوترهای سنتی، Vision Pro هدستی است که کاربران را قادر می‌سازد تا در یک محیط دیجیتال غوطه‌ور شوند و توانایی خود را در تعامل با نرم‌افزار افزایش دهند.

طبق بیانیه مطبوعاتی اپل، این در صنعت هوافضا نیز مورد استفاده قرار می گیرد، نقشی که گوگل گلس قبلاً ایفا می کرد.

Vision Pro اپل به شرکت های هواپیمایی کمک می کند تا موتورهای جت خود را به شرکت سهامی راه اندازی کنند

عینک واقعیت افزوده گوگل، عینک گوگل، زمانی که در سال 2013 عرضه شد، بسیار محبوب شد، با تصاویری از بنیانگذار شرکت سرگئی برین که از این عینک در سراسر جهان پخش شد. با این حال، دو سال پس از راه‌اندازی، Google Glass کنار گذاشته شد و گوگل شروع به فروش Enterprise Eiditons محصولی کرد که بر موارد استفاده تجاری متمرکز بود.

اینها توانستند به مدت هشت سال در بازار دوام بیاورند قبل از اینکه گوگل فروش عینک های هوشمند را در سال گذشته متوقف کند. یکی از طرفداران Google Glass جنرال الکتریک بود که این محصول را در جریان کار مونتاژ موتور جت خود ادغام کرد. جنرال الکتریک از طریق گوگل گلس ادعا کرد که توانسته است کارایی خود را تا 11 درصد بهبود بخشد و برخی از وظایف را 25 درصد زودتر انجام دهد.

سفت کردن پیچ‌ها در موتور جت فرآیندی خسته‌کننده است که تکنسین‌ها و کارگران را ملزم می‌کند تا اطلاعات پیچیده‌ای را برای مونتاژ ایمن محصول به خاطر بسپارند. اینجا جایی است که Google Glass وارد عمل شد، زیرا برخی از «بارهای کاری محاسباتی» را که معمولاً توسط مغز یک تکنسین انجام می شد، به عهده گرفت.

اکنون، پس از اینکه Google Glass رسماً به پروژه دیگری از سوی شرکت Moutain View در کالیفرنیا تبدیل شده است، اپل مشتاق است تا آن را انتخاب کند. بیانیه مطبوعاتی اخیر این شرکت بر جنبه مهندسی Apple Vision Pro تمرکز دارد، ابزاری که هزاران دلار قیمت دارد و ممکن است مانند آیفون پیدا کردن بازار انبوه برای آن دشوار باشد.

به عنوان بخشی از انتشار خود، اپل به اشتراک می گذارد که از طریق برنامه Engine Shop برای Vision Pro، خطوط هوایی رویال داچ به تکنسین ها اجازه می دهد تا قبل از شروع به کار روی محصولات مهندسی گران قیمت و پیچیده، برای نگهداری موتورهای هواپیما آموزش ببینند. طبق گفته اپل، Vision Pro همراه با اپلیکیشن به تکنسین ها اجازه می دهد دستورالعمل های تعمیر را ببینند.پوشانده شده استدر مدل سه بعدی موتور برای کاهش خطاها و بهبود کارایی.

به غیر از موتورهای هواپیما، سایر موارد استفاده مهندسی که توسط اپل به اشتراک گذاشته شده است به مهندسان پورشه اجازه می دهد تا داده های خودرو را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنند. اپل همچنین فاش کرد که رکورد اخیر پورشه تایکان توربو GT به عنوان سریع‌ترین خودروی الکتریکی ایالات متحده توسط ویژن پرو کمک کرده است. مهندسان پورشه از این هدست برای ردیابی معیارهای عملکرد تایکان در زمان واقعی استفاده کردند که به آنها در تصمیم گیری بهتر در طول مسابقه کمک کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/apple-quietly-steals-googles-jet-engine-market-with-vision-pro/