کشتن لیگ عدالت به 200 میلیون دلار EBITDA کمتر برای WB کمک کرد

Suicide Squad Kill the Justice League

Suicide Squad: Kill the Justice League قبلاً از نظر تجاری ناموفق شناخته می شد، اما اکنون با مقایسه ای واقعاً متواضعانه با موفقیت سال گذشته برادران وارنر، میراث هاگوارتز روبرو است.

در گزارش مالی سه‌ماهه اول سال 2024 WB، رسانه‌های جمعی و شرکت سرگرمی تفاوت عظیم بین این دو بازی را که به ترتیب در فوریه 2023 و فوریه 2024 منتشر شدند، برجسته کردند. دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری گفت:

متأسفانه، پس از عملکرد عالی Hogwarts Legacy در سال گذشته و انتشار ناامیدکننده Suicide Squad در Q1 در گروه بازی ما، وضعیت مالی این استودیو تحت الشعاع (مقایسه) سخت در Games قرار گرفت.

بعداً در این تماس، مدیر مالی WBD، Gunnar Wiedenfels، مشخص‌تر شد و فاش کرد که تفاوت بین دو نسخه Triple-A منجر به کاهش 200 میلیون دلاری EBITDA (درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک) برای گروه شد.

به هر حال مقایسه سختی بود، با توجه به اینکه میراث هاگوارتز در سال 2023 با وجود رقابت قوی بر فروش جهانی تسلط داشت، اما Suicide Squad عملکرد بسیار بدی داشت. در بررسی ما از بازی، نیت برچ نوشت:

Suicide Squad: Kill the Justice League دارای جذابیت کلاسیک Rocksteady، ارائه تصاویری زیبا، پیمایش روان و نبرد، و برخی از تلافی‌های سریع است، اما کل این تجربه با طراحی ماموریت‌های خسته کننده و تکراری، عناصر سرویس زنده خالی و خالی است. داستانی با احساس بد که تا حدی بد اخلاق است که به طرز عجیبی احساس رنجش می کند. شاید بدتر از همه، حتی چیزی که در عنوان بازی وعده داده شده است – مبارزه و اعزام لیگ عدالت – به طور خاص سرگرم کننده یا خاطره انگیز نیست. آنهایی که واقعاً می‌خواهند ببینند که Arkhamverse چه می‌شود، ممکن است نتوانند در برابر انتخاب آن مقاومت کنند، اما من پیشنهاد می‌کنم قبل از اینکه خود را در معرض این تیم خسته‌کننده قرار دهید، منتظر یک تخفیف شدید باشید.

به نظر نمی رسد که راه اندازی فصل 1 همه چیز را تغییر داده باشد. این مطمئناً برای Rocksteady دردسرساز است، در حالی که تعطیلی استودیو و اخراج گسترده کارکنان در سراسر صنعت فراوان است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/suicide-squad-kill-the-justice-league-contributed-to-200-million-lower-ebitda-for-wb/