کابل تجمیع کننده وات پاور کامپیوتر 24 پین رِوُلِکس | asusmag

نوع دیگر سوکت های یک پاور، کانکتورهای SATA است که برای اتصال به هارد درایو و SSD های دارای پورت SATA به کار برده می شوند. آخرین مورد نیز کانکتورهای Molex هستند که برای اتصال انواع فن، هارد دیسک و درایو نوری و… استفاده می شوند. کانکتور بعدی در یک پاور کانکتورهای 8 پین یا 4+4 پین است که برای تامین انرژی CPU استفاده می شود. برخی CPU ها نیاز به یک کانکتور 4 پین و برخی دیگر که توان مصرفی بالاتری دارند به یک کانکتور 8 پین احتیاج دارند.

  • برای هر مشکلی که گمان می‌کنید تقصیر منبع تغذیه باشد، می توانید منبع تغذیه را تغییر دهید.
  • به این صورت از شلوغی درون کیس جلوگیری شده و علاوه بر زیبایی در اسمبل کیس، به خنک سازی بهتر فضای داخلی و قطعات موجود در کیس نیز کمک می‌کند.
  • این ولتاژ میزان حداکثر ولتاژی است که این قطعه باید از درگاه ورودی خود یعنی پریز برقی که به آن متصل است، دریافت کند گفته می شود.
  • روش اول خرید به شکل حضوری است که براساس آن مشتریان ساکن تهران می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت “جهان بازار”، اقدام به خرید سیستم مد نظر خود نمایند.
  • برای همین موضوع است که همواره توصیه می شود موقع خرید این قطعه به میزان توان واقعی که همان قدرت اصلی قطعه است، توجه کنید.

پاورها برای انتقال برق از یک یا چند ریل 12V+ استفاده می کنند که در مشخصات آنها از طرف شرکت سازنده تعداد آنها اعلام می شود. در پاورهای تک ریلی همه توان منبع تغذیه روی همه خروجی ها در دسترس است، در حالی که در پاورهای چند ریلی این قدرت روی چند ریل 12V+ تقسیم می شود. به این صورت که هرچه توان خروجی یک منبع تغذیه بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. یک ورودی کابل برق و دکمه روشن خاموش روی خود دارد و معمولا در قسمت بالایی یا پایینی کیس قرار می گیرد. مهم ترین وظیفه این قطعه دریافت برق شهری AC و تبدیل آن به برق قابل استفاده DC برای قطعات داخل یک کیس مانند مادربرد، پردازنده، فن ها و سایر قطعات است. از این رو اگر قصد خرید یک پاور با مزیت های خوب دارید حتما سراغ این دسته از پاور ها بروید.

خرید پاور کامپیوتر از بروزکالا

جالب است بدانید که طراحی پاور از جمله عواملی است که در افزایش کارایی و عملکرد این قطعه نقش به سزایی دارد. اگر این قطعه دارای طراحی مناسبی نباشد، نخواهد توانست در هنگام کار کردن گرمای تولیده شده را خوب خارج کند. اگر خروج گرما به طور مناسب صورت نگیرد، تغییر در ولتاژهای خروجی پیش می آید، دمای قطعات دیگری که در کیس وجود دارند بالا می رود؛ عمر آنها کاهش می یابد و عملکرد سیستم نیز خوب نخواهد بود.

قیمت خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر (18 بهمن)

این فروشگاه با ارائه بهترین قیمت و کالای اوریجینال نام درخشانی را از خود ارائه کرده است. به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان دو منبع تغذیه را روشن / خاموش کنید. صرفه جویی در هزینه های سخت افزار خود را، استفاده از 2 PSU ارزان تر برای اتصال به یک کامپیوتر.

پاور کامپیوتر 700 وات ماژولار ترمالتیک

ممکن است رایج ترین مؤلفه رایانه شخصی مورد بحث نباشد، اما بخش مهمی از هر کامپیوتر دسکتاپ است. تامین برق برای کل سیستم شما نقش بسیار مهمی دارد و استفاده از برق نادرست ممکن است اشتباهی بسیار پرهزینه باشد. ضمانت در قطعات الکترونیکی و به ویژه پاور که خود تبدیل کننده جریان الکتریکی است ویژگی ارزشمندی به شمار می مجله خبری محصولات ایسوس آید. شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند. مسلما برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است. به نسبت توان ورودی به توانی که در اختیار کامپیوتر قرار می گیرد راندمان می گویند که این عدد با استانداری به نام 80PLUS نمایش داده می شود.

http://738sms.ir