خرید انواع مادربرد مخصوص کامپیوتر های خانگی و گیمینگ با قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

پهنای باند پورت‌های M.2 به مدل چیپست و در مرحلۀ بعد به مدل پردازنده بستگی دارد. لازم به ذکر است برای اینکه قدرت یک سیستم را شناسایی کنید باید مدل مادربرد را پیدا کنید برای انجام اینکار بهتر است فیلم زیر را مشاهده نمایید. قسمت هایی مانند CPU ، RAM ، Hard disks به همراه دستگاه های اضافه ای چون کارت های تلویزیون ، کارت گرافیک و … برای فهمیدن مدل مادربورد روش‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا ۵ روش تشخیص مادربرد را به شما آموزش می‌دهیم.

سیستم خبره چیست و چه کاربردی برای…

بسیاری از چیپ‌های پل جنوبی نیازی به خنک‌کنندگی اضافی ندارند و این چیپ‌ها می‌توانند فقط توسط هیت سینک خنک شوند. برای اتصال، تامین انرژی الکتریکی و کنترل سرعت فن‌های خنک‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند. کانکتورهای 3پین دارای مجله خبری محصولات ایسوس ولتاژ ثابت بوده و امکان تغییر و کنترل سرعت فن را ندارند اما کانکتورهای 4پین با ارائه سیگنال‌های کنترلی PWM این امکان را دارند که سرعت یک یا چند فن‌ خنک کننده را در یک بازۀ مشخص که به مدل فن مربوط می‌شود تغییر بدهند.

http://738sms.ir

اما اگر شما به دنبال مادربرد گیمینگ یا ماینینگ هستید و یا از برنامه های سنگین و گرافیکی استفاده می کنید، پیشنهاد ما به شما این است که مادربردهای حرفه ای و مناسب گیمینگ را انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. قطعات مهمی از قبیل CPU، رم، هارد، کارت های گرافیک، شبکه و صدا، فن های خنک کننده و … روی مادربرد نصب شده و عملکرد خودشان را مدیون مادربرد هستند. مادربرد را اصلی ترین بخش یک رایانه می شمارند و به همین خاطر است که یکی از نکاتی که باید همیشه در خرید اجزای کامپیوتر برای اسمبل کردن یک کامپیوتر، باید به خرید مادربرد، توجه بسیار زیادی داشته باشید. این نکته را باید مد نظر داشته باشید که باتوجه به موارد ذکر شده در بالا مادر بورد ها قیمت های متفاوتی نیز دارند و هر کدام از موارد فوق در قیمت مادر برد تاثیر گذار است. مهمترین چیزی که در خرید مادربرد قیمت را تایین می کند پیشتیبانی بیشتر از اسلات ها و درگاه های بیشتر است.

  • قطعات مهمی از قبیل CPU، رم، هارد، کارت های گرافیک، شبکه و صدا، فن های خنک کننده و … روی مادربرد نصب شده و عملکرد خودشان را مدیون مادربرد هستند.
  • شرکت دوم مطرح در زمینه تولید این محصول شرکتی با نام گیگابایت است که تخصص آن بر روی قطعات سخت‌افزاری رایانه ها است.
  • بله این مادربوردها از نسل سیزدهم پردازنده‌های core i اینتل هم پشتیبانی می‌کنند.
  • بهترین سرمایه گذاری در زمان خرید سیستم، سرمایه گذاری روی مادربرد است چرا که حقیقتا برد اصلی و ثابت رایانه شما محسوب می شود و وقتی در یک سیستم، مادربرد تعویض می گردد به این مفهوم است که کل سیستم تغییر می کند.

شرکت دوم مطرح در زمینه تولید این محصول شرکتی با نام گیگابایت است که تخصص آن بر روی قطعات سخت‌افزاری رایانه ها است. این شرکت با ارائه مدل H110M-S2PH LGA 1151 Motherboard و H310M S2H LGA 1151 Motherboard دو مدل پرفروش مادربرد گیگابایتسخت‌افزاری هستند و به راستی که عمر این مدل از مادربردهای این شرکت بالا است. سلام، در منوی استارت برنامه System Information سرچ کنید و این برنامه رو باز کنید. در قسمت System Summary گزینه system manufaturer سازنده مادربرد و system model مدل مادربرد رو مشخص می کنن، میتونید مشخصات دقیق مادربرد مورد نظر رو از از سایت سازنده نگاه کنید. می تونید از نرم افزار CPU-Z هم برای پیدا کردن مشخصات سیستمتون استفاده کنید. یک مادربرد ATX تقریبا تمام قابلیت‌های لازم برای کاربر‌های حرفه‌ای مثل توانایی اورکلاک، پشتیبانی از چند دستگاه‌ ذخیره‌سازی، پردازنده‌های با کیفیت، حداکثر رم بالاتر و… رو داره.

تفاوت پردازنده های لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی (PC) در چیست؟

اگه میخواین هارد اینترنال بخرین ولی نمی‌دونین کدوم مدل براتون بهتره پیشنهاد می‌کنم مقاله‌یراهنمای خرید هارد اینترنال و انتخاب از بین سری‌های مختلف + نحوه تشخیص هارد معیوبرو مطالعه کنین. ممکن است انتخاب بهترین مادربرد گیمینگ مهم به نظر نرسد، اما باید در هنگام خرید مادربرد به مشخصات و قیمت مادربرد دقت کنید. انتخاب یک مادربرد گیمینگ خوب بستری مناسب را برای طراحی سایر اجزای سیستم رویایی شما فراهم می‌کند و همچنین تجربۀ بازی شما را لذت بخش‌تر خواهد کرد.

سنگین ترین اشعار شاملو درباره خداحافظی