خرید موس؛ خرید انواع Mouse گیمینگ، بی سیم، کامپیوتر با بهترین قیمت | asusmag

خرید موس کار چندان سختی نباشد و هرکسی به راحتی بتواند یک گزینه مناسب برای خود تهیه کند. موس مهم ترین ابزار کامپیوتر است که به کمک آن میتوانید سیستم عامل و برنامه ها را کنترل کنید. همانطور که از نام این موس مشخص است، ماوس سایلنت ماوسی است که موقع فشردن کلیک های آن، صدای بسیار کمی تولید می شود و این موس ها به موس های بی صدا هم معروفند. کارکرد این موس ها شبیه به دیگر موس هاست و از نظر کاربری، تفاوتی با سایر موس ها ندارد. همینطور این ماوس دارای دکمه ای است که قابلیت تنظیم DPI را به شما می دهد. در بعضی از ماوس های گیمینگ پیشرفته تر قابلیت برنامه ریزی دکمه های موس نیز وجود دارد و شما می توانید به انتخاب خود، برای هر کدام از دکمه ها وظیفه ای را تعیین کنید.

بهترین برند های موس

در طرف دیگر دانگل یا گیرنده موس است که به کامپیوتر متصل می شود و اطلاعات ارسال شده توسط موس را دریافت کرده و به کامپیوتر منتقل می کند. برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد. درضمن اگر برای یک فضایی مانند گیم نت یا کافی نت می‌خواهید ماوس تهییه کنید بهتر است موس‌ها در جهت هر دو دست باشند؛ یعنی هم راست دست‌ها و هم چپ دست‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. همچنین ماوس‌های ترک‌بال دارای موقعیت ثابتی هستند و فقط نیاز است انگشت‌های دست تکان داده شوند و اگر شما از تکیه گاهه مچ در ماوس ترک‌بال استفاده کنید، مچ شما در زاویهٔ سالم تری قرار خواهد گرفت. این کار شما، مچتان را از آسیب‌هایی که به خاطر چرخاندن موس به اطراف مختلف ایجاد می‌شود، محافظت می‌کند.

ماوس یا موشواره به انگلیسی Mouse معروف‌ترین واسط بین ما و یک سیستم کامپیوتری است و یک دستگاه ورودی به شمار می‌رود. بیشتر دستورات و تنظیمات اعمالی خود را با این گجت به واسطه‌ی رابط کاربری گرافیکی سیستم به آن اعمال می‌کنیم. این دستگاه کاربری راحتی دارد و با چند کلیک و حرکت دادن آن می‌توانیم به راحتی امور مجله خبری محصولات ایسوس خود را انجام دهیم. ماوس‌های گیمینگ هم در انواع بدون سیم و هم در انواع سیمی موجود هستند و نسبت به ماوس‌های معمولی، قابلیت‌های بیشتری دارند تا تجربه‌ی بازی کردن شما را بهبود ببخشند. در مجموع، این ماوس‌ها برای انجام همه‌ی کارهای یک ماوس استاندارد و افزایش دقت، کاهش تأخیر و ارگونومیک بودن طراحی شده‌اند.

ماوس بیاند مدل BM-1110

موس هترون مدل HM350SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس هترون را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید. این محصول از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید. یکی از ساده ترین کارهایی که با این محصول انجام می‌دهید، کلیک کردن است. ماوس جهتی که با دست این دستگاه را تکان می دهید و همچنین سرعت حرکت را تشخیص می دهد.

  • در استفاده منظم ، اتصال بلوتوث تقریباً 10 متر از برد بی سیم را به شما می دهد ، اما ممکن است باتری ارائه شده توسط دستگاه های دارای دانگل USB مطابقت نداشته باشد.
  • برخی از افراد چپ دست با دست چپ خود با ماوس کار می‌کنند و با توجه به این که ماوسی مخصوص دست چپ ساخته نمی شود اما برخی از ماوس ها دارای طراحی متقارن هستند که قابلیت کار با هردو دست را دارند تا این افراد نیز بتوانند با راحتی با ماوس کار کنند.
  • حال اگر موس روی یک کاغذ سفید رنگ یا شیشه‌ای باشد، نمی‌تواند به خوبی این عمل را انجام دهد.
  • با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید .
  • ارگونومیک بدنه این نوع موس ها باعث شود تا در استفاده های طولانی مدت، آسیب کمتری به مچ دست تان وارد شود و احساس خستگی کمتری کنید.

کلید سمت راست معمولاً جهت یک سری از برنامه‌های سیستمی (کپی، برش، حذف، انتخاب، ذخیره، تغییرات و…) به کار می‌رود. ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند. اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation اختراع شد.

http://738sms.ir