قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو | asusmag

در برخی از ماوس‌های برند لاجیتک، قابلیت اپتیک نامرئی Invisible Optic وجود دارد. دلیل این امر استفاده از نور با فرکانسی خارج از محدوده فرکانس قابل رؤیت توسط چشم انسان است. این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان تبدیل نشود. ماوس‌های بی‌سیم امروزی با دوباتری درون ماوس و یک دانگل متصل به درگاه یواس‌بی کیس کار می‌کنند. لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک طراحی کرد. اما این ماوس حتماً باید در دامنه دید دریافت کننده می‌بود تا بتواند کار کند.

ماوس Hatron مدل HM350SL

اگر طی مشکلاتی که برای ماوس پیش آمد مجبور شدید که آن را از کامپیوتر خود حذف کنید، می‌توانید این گونه عمل کنید. بسیاری از سیستم عامل‌ها این امکان را به کاربران خود ارائه نمی‌دهند ولی در بسیاری از سیستم عامل‌ها می‌توانید از طریق کنترل پنل وارد نرم افزار ماوس شده و آن را کامل حذف کنید و مجدد توسط CD درایور، ماوس را نصب کرده و از آن استفاده کنید. گزینه ماوس را در بین آیکون‌ها پیدا کنید و روی گزینه اشاره‌گر کلیک کرده و OK را بزنید. اشاره‌گر را به هر شکلی که دوست دارید انتخاب کرده و با ذخیره‌سازی از این مرحله خارج شوید. نرم افزارهای بسیاری برای اعمال این گونه تغییرات نیز وجود دارند که می‌توانند اشاره‌گر را به حالت‌های رنگارنگ، متحرک، شکل دار و .

ماوس ای فورتک مدل A4tech OP-620DS

اکثر ماوس‌هایی که در همه‌جا آن‌ها را مشاهده می‌کنید از انواع موس اپتیکال است. ماوس‌ اپتیکال از یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی ماوس‌پد استفاده می‌کند و با تغییرات در تصاویر گرفته شده توسط سنسور جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر را تشخیص می‌دهد. این همان نور قرمز ماوس است که در زیر Mouse مشاهده می‌کنید. گزینه های بلوتوث محبوبیت خود را دوباره به دست می آورند ، به دلیل اشغال نکردن درگاه USB ، و به دلیل اتصال پایدار و با مدیریت آسان بلوتوث برای استفاده با دستگاه های تلفن همراه ، مانند لپ تاپ ها و تبلت ، ایده آل است. در استفاده منظم ، اتصال بلوتوث تقریباً 10 متر از برد بی سیم را به شما می دهد ، اما ممکن است باتری ارائه شده توسط دستگاه های دارای دانگل USB مطابقت نداشته باشد.

  • تولید کننده‌ی ماوس گیگابایت نیز ماوس‌های بسیار خوب و البته گران‌قمیتی برای گیمینگ تولید می‌کند.
  • در صورتی که در طول روز استفاده‌ی زیاد از ماوس دارید، خرید ماوس ارگونومیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت.
  • بنابراین، شما می‌توانید یک ماوس بلوتوثی را همزمان به چندین کامپیوتر متصل کنید.

اگر با این روش مشکل کلیک چپ موس حل نشد، دوباره به سراغ Device Manager بروید و روی گزینه HID compatible mouse کلیک راست کرده و گزینه Uninstall را بری حذف برنامه انتخاب کنید تا از درایو حذف شود. پردازش زیاد یک برنامه و گاهی یک بدافزار و ویروس سبب می‌شود که CPU به شدت درگیر پردازنده‌‎ی اصلی شده و دیگر فرصت کافی، برای چک کردن دستورهای موس را نداشته باشد. در صورتیکه با بررسی‌های انجام شده هنوز مشکل موس بی‌سیمی بر طرف نشده بود، محدوده‌ی برد موس را چک کنید. برنامه‌های غیرضروری را بسته و در نهایت در ویندوز سرعت اشاره‌گر را با گزینه Pointer Options تنظیم کنید.

http://738sms.irاین برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند. DPI بیشتر برای گیمینگ سریع بهتر است زیرا سرعت واکنش شما را بالا می‌برد. با این حال، DPI پایین‌تر سطح کنترل و دقت شما را افزایش می‌دهد. به همین مجله خبری محصولات ایسوس دلیل، گیمرهای حرفه‌ای نیازمند ماموس دارای قابلیت تنظیم DPI هستند. در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود.