قیمت مادربرد کامپیوتر آی تی بازار | asusmag

باتری‌ مادربرد کامپیوتر یک دیسک نقره ای است و شکل ظاهری آن شبیه سایر باتری‌هاست. همچنین، حالت‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی و Secure Boot هم با UEFI ممکن می‌شوند. در پروسه بوت امن Secure Boot، امنیت کامپیوتر شخصی در لایه‌ها مجله خبری محصولات ایسوس و مراحل ابتدایی تامین می‌شود. هدف این لایه امنیتی مراقب از سوءاستفاده نکردن بدافزارها، در حین راه‌اندازی کامپیوتر است. در این مرحله امنیتی، همه‌ی کدهای اجراشده بررسی‌شده تا امضای امنیتی معتبری داشته باشند.

  • خوب است بدانید که محصولات این برند رقیب اصلی نام تجاری رادئون از محصولات شرکت AMD است.
  • این مادربردها از مادربرد‌های ITX و ATX مقرون‌به‌صرفه‌تر هستن اما مدل‌های گرون‌قیمت این نوع می‌تونن قابلیت‌هایی مثل VRM قوی، هیت‌ سینک‌ های بزرگ‌تر، هدرهای فن بیشتر و… داشته باشن.
  • بی .ام و اپل با ایجاد تغییرات اساسی، بردهائی را طراحی نمودند که امکان اضافه کرد پتانسیل های دلخواه و جدید در هر زمان میسر بوده و تولید کنندگان متعدد بتوانند محصولات خود را بر اساس استانداردهای فوق طراحی و به بازار عرضه نمایند.
یونیکس • لینوکس • ویندوز • مک‌ اواس • اواس/۲ • ام‌اس-داس • سیستم‌عامل‎های موبایل • بیشتر… یک قابلیت سخت‌افزاری است که از یک چیپست برای ایجاد امنیت بسیار بالا در سطح سیستم استفاده می‌کند.

http://738sms.irبراکت فلزی نام نگهدارنده‌ی است که پردازنده‌ را روی مادربرد نگه ‌می‌دارد. وقتی براکت را از روی مادربرد برمی‌داریم با تعداد زیادی پین مشاهده می‌کنیم. به‌طور کلی هرچه پردازنده‌ها توانایی و قدرت بیشتری داشته باشند (از نظر تعداد هسته، مقدار حافظه نهان و…)، پین‌های بیشتری در سوکت یافت می‌شود.

لحظه بدنیا آمدن نوزاد در زلزله سوریه و فوت شدن مادر

و برخی از سیستم‌های خنک‌کننده آبی برای اتصال به نرم‌افزاری که نور و سنسورهای حرارتی را کنترل می‌کند، نیاز به هدرهای خاصی دارند. شما باید مطمئن شوید که یک مادربرد کامپیوتر دارای تمام هدرهای لازم برای پشتیبانی از این نوع اجزای جانبی و ویژگی های کیس است. مادربرد یکی از ضروری‌ترین بخش‌های کامپیوتر بوده که تخصیص نیرو به سایر اجزاء، باعث می‌شود سیستم شما به خوبی کار کند. بین مادربرد گیمینگ و مدل‌های معمولی اختلاف زیادی وجود دارد اما شما باید این دو گزینه را با هم مقایسه کنید تا ببینید چه چیزی برای نیازهای شما مناسب است. یک مادربرد گیمینگ قدرتمندتر است و ویژگی‌های بیشتری دارد، اما این بدان معنا نیست که برای هر فردی مناسب و ضروری باشد. برای تصمیم‌گیری لازم است علاوه بر نیازتان، قیمت مادربرد و بودجه خود را نیز مد نظر داشته باشید.

خرید مادربرد کامپیوتر

برای تمام این کارها باید بدانید مارد بورد سیستم‌تان چیست تا قطعات سازگار با آن را تهیه کنید. حافظه‌ی فلش مادربرد مورد بررسی تراشه‌ی Winbond است که ۸ مگابایت اندازه دارد. این نوع از حافظه‌های فلش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از قدرت بسیار کمی استفاده می‌کنند و می‌توانند برای چندین دهه داده‌ها را در خود حفظ می‌کنند. هنگام روشن کردن کامیپوتر محتویات حافظه فلش به‌طورمستقیم در حافظه‌ی نهان پردازنده مرکزی یا حافظه‌ی سیستم کپی می‌شود و سپس با بالاترین کارایی از آنجا اجرای می‌شوند.

مادربرد چیست؟ (کاربرد اصلی Motherboard)