لیست قیمت و خرید موس گیمینگ و اداری ماوس بی سیم لاجی لوک | asusmag

ماوس‌هایی که بی‌سیم هستند، درصورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، دچار اختلالات بسیار بیشتری خواهند شد. تمام شدن باتری و یا حتی ضعیف شدن آن می‌تواند این دستگاه را به‌صورت کلی از کار بیاندازد. علاوه بر باتری، اتصال بی‌سیم یا همان WI-FI نیز اگر به‌صورت کامل نباشد می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و مکانیزم کلیک آن‌ها، کاربری آن‌ها را از ماوس‌های دیگر متمایز نمی‌کند. قابلیت این گیرنده نسبت به گیرنده‌های عادی این است که به کمک نرم‌افزار مربوط به آن می‌توانید تا 6 کیبورد و موس کامپیوتر را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل نمایید.

ماوس گیمینگ Redragon Storm M808-RGB

با سلام، البته ماوس به دلایلی زیادی وسیله مناسبی برای استخراج اطلاعات محسوب نمی‌شود؛ اما در صورت وجود این احتمال استفاده از محصولات تجهیزات جانبی کامپیوتر از برندهای معتبر بازار توصیه می‌شود. همانطور که مشخص است موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. در ادامه به توضیح هرکدام از انواع موس کامپیوتر خواهیم پرداخت. پیشتاز رایان در جهت افزایش قدرت انتخاب مشتری سعی نموده که انواع موس ها با برند های مختلف را برای خرید در اختیار قرار داده. به منظور ارائه حساسیت بالاتر سنسور لیزر و تطبیق پذیری موش واره نوری ، برخی از محصولات به صورت پشت سر هم از هم استفاده می کنند.

http://738sms.ir

برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود. نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد. این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود.

  • یکی دیگر از ویژگی های مثبت موس بیسیم عدم اشغال میز توسط کابل های موس است.
  • ممکن است با خود فکر کنید که موس کامپیوتر چه ویژگی‌هایی ممکن است داشته باشد؟ ماوس، ماوس است مگر نه؟ اما از قابلیت‌هایی که انواع موس کامپیوتر ارائه می‌دهند شگفت‌زده خواهید شد.
  • این محصولات بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند ، اما در اندازه کوچکتر.
بعدها این ماوس ایده‌ای برای ساخت ماوس‌های بهتر زیراکس آلتو شد. یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون را طراحی کرد. کارکرد ماوس لیزری نیز مانند ماوس‌ اپتیکال است؛ اما به جای یک لامپ LED از لیزر استفاده می‌شود با این تفاوت از موس های لیزری می‌توان بر روی سطوح براق و شیشه استفاده کرد. ماوس های سیم دار در طرح های ساده و ماوس های گیمینگ موجود می باشد.

ماوس بی سیم همانطور که از اسم آن مشخص است به ماوسی گفته می‌شود که هیچ سیمی به آن متصل نیست و به‌جای آن گیرنده‌ای را دریافت می‌کنید که با امواج رادیویی اطلاعات را به کامپیوتر ارسال می‌کند. به ماوس‌های بی سیم ماوس وایرلس نیز گفته می‌شود مجله خبری محصولات ایسوس که بلوتوث بهترین نوع ماوس وایرلس است. البته ماوس‌هایی مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S از انواع موس اپتیکال دارای سنسوری هستند که می‌تواند بر روی سطح شیشه نیز بدون مشکل کار کند و به دلیل اپتیکال بودن سنسور آن دقت بالایی نیز داشته باشد.

ماوس بیاند مدل BM-100