هیتر گلخانه ای 250 هزار فروشگاه صنعتی هامان | mehbaran

هیتر گلخانه ای 250 هزار فروشگاه صنعتی هامان | mehbaran

این واحد تولیدی بسته به نوع هیتر، از استیل نگیر غیرمغناطیسی یا گالوانیزه خالص، برای کوره استفاده میکند. طول عمر کوره نسبت به گالوانیزه بسیار بالا می باشد و از این رو پیشنهاد میشود از این آلیاژ در کوره استفاده شود. اندیشه سبز بدین منظور از گالوانیزه خالص با رنگ کوره ای استفاده کرده است. رنگ کوره ای به دلیل ساختاری که دارد به میزان قابل توجهی مقاومت بدنه در مقابل زنگ زدگی را افزایش خواهد داد. در بخاری های صنعتی گازوئیلی کیفیت سوخت مصرفی نیز اهمیت دارد و در صورتی که از سوختی با کیفیت پایین استفاده شود نیاز به سرویس دهی افزایش پیدا خواهد کرد. در هیترهای گازوئیلی ، از سوخت گازوئیل برای تولید گرما استفاده می شود.

  • در این هیتر گلخانه به منظور نبود چرخش هوای سرد داخل گلخانه، اول مشعل شروع به کار میکند و سپس با رسیدن دمای کوره و رادیاتور به حد مورد نظر، فن ها روشن میشود و گردش هوا انجام می گردد.
  • هیتر گلخانه ای تمام استیل اروم کشاورز می توان مشعل های 5 تا 7 گازی، گازوییلی و دوگانه ایران رادیاتور استفاده نمود.
  • با توجه به نوع سوخت بخاری گلخانه، لوله هایی در اطراف دستگاه وجود دارند که موارد آلاینده را به خارج از گلخانه هدایت می کنند و در نهایت تنها گرمای پاک در درون فضای گلخانه باقی می ماند.

جت هیترها راندمان بسیار بالایی دارند ولی از اکسیژن گلخانه استفاده می کنند و هوای آلوده را نیز در فضای گلخانه پخش می نمایند. معمولا برای گلخانه های کوچک و فضاهای کوچک دیگر مانند مرغداری، مساجد و سالن ها، هیترهای کوچک که حدود 50 تا 150 هزار کیلو کالری توان گرمایشی دارند، کافی می باشند. قیمت هیتر گلخانه ای کوچک با توان کم چیزی حدود 15 تا 30 میلیون تومان می باشد. البته این قیمت با توجه به نوسانات ارز و مشخصات فنی هیتر متفاوت خواهد بود. قیمت هیتر گلخانه ای و نحوه کارکرد بخاری گلخانه ای greenhouse heater گازی به این ترتیب است که بلافاصله پس از روشن شدن دستگاه و جرقه مشعل داخل کوره روشن شده و شعله به صورت مستقیم به قسمت جلوی کوره برخورد می کند.

روش های کاهش هزینه گرمایش گلخانه

در فصل زمستان برای داشتن هوایی گرم و مطلوب با درجه ی رطوبت مناسب در گلخانه باید از هیتر استفاده کنیم. برای اینکه گیاهان کیفیت رشد بالا و خوبی داشته باشند باید فضای درون گلخانه ها همیشه دارای درصد خاصی از رطوبت باشد. ازین رو باید بخاری گلخانه دارای بدنه ایی باشد که در مقابل رطوبت مقاوم باشد.

مخزن استیل، میکسر استیل، راکتور استیل، دیگ پخت استیل

بهترین نوع بخاری گلخانه ای از گیاهان در برابر سرما محافظت می کند، از نظر انرژی به صرفه است و قدرت کافی برای گرم کردن همه محیط گلخانه را دارد. علاوه بر این، ضد آب بودن، مقرون به صرفه بودن و ماندگاری طولانی مدت از دیگر عوامل مهم است. بدون شک اولین مسئله در خرید بهترین هیتر برای گلخانه راندمان یا بازدهی آن هیتر می باشد. راندمان یک هیتر به مقدار گرمای تولید شده در برابر انرژی مصرف شده توسط هیتر گفته می شود.اگر قصد دارید تا بهترین هیتر گلخانه ای را برای گلخانه خود بخرید، باید به جنس بدنه کوره نیز توجه داشته باشید.

جت هیتر گازی الوند

این نوع هیتر برقی گلخانه دارای تابلوی برق با سیستم کنترل اتوماتیک جداگانه فن و مشعل و نیز ترموستات داخل سالن هیتر می باشد. دوگانه سوز بودن بخاری در گلخانه به شما توان بیشتری در انتخاب سوخت می دهد. شما با توجه به قیمت انواع سوخت، به راحتی می توانید انتخاب کنید که از چه نوع سوختی استفاده کنید. هر چه سوخت انتخاب شده، میزان آلاینده ی کمتری داشته باشد، فشار کمتری بر دستگاه وارد می شود، پس تا جایی که ممکن است از هیتر هایی با میزان آلاینده ی کم استفاده کنید. داشتن دمای مناسب در فصل زمستان یکی از مهم ترین عوامل رشد گیاهان است که در فضای گلخانه ای توسط هیتر گلخانه تماس با فروشگاه مه باران بوجود می آید. در فضای گلخانه شرایط رشد طبیعی را برای انواع زیادی از گیاهان و گل ها و همچنین محصولات خوراکی به وجود می آورد تا بتوانید در هوای سرد انواع همچنان فعالیت خود را ادامه دهید.