تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 10 تایید شد. نگاهی به طراحی جلوی گوشی بیندازید

به عنوان یک دستگاه رده بالا، انتظار می رود که Zenfone 10 از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت بگیرد. احتمالاً این گوشی 16 گیگابایت رم خواهد داشت، اما می‌توانیم گزینه‌های رم دیگری در دسترس داشته باشیم، زیرا Zenfone 9 در مدل‌های 6، 8 و 16 گیگابایتی عرضه شد.

گوشی های پرچمدار کوچک و قدرتمند به ندرت به بازار می آیند، اما سال گذشته با زنفون 9، یکی از معدود دستگاه های این رده آشنا شدیم. اکنون جانشین آن، Zenfone 10، به همراه طراحی جلوی گوشی به طور رسمی توسط ایسوس تایید شده است.

در مورد مشخصات مورد انتظار، شایعه شده است که Zenfone 10 دارای دوربین پشتی قدرتمند 200 مگاپیکسلی OIS و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. با این حال، تا زمان اعلام رسمی، این مشخصات منوط به تایید هستند. همانطور که قبلاً از طریق ظاهر آن در لیست Geekbench مشخص شده بود، Zenfone 10 احتمالاً بر روی سیستم عامل اندروید 13 اجرا می شود.





منبع: https://www.phonearena.com/news/Asus-Zenfone-10-announcement-date-is-confirmed-take-a-peek-at-the-phones-front-design_id148038ASUS به اینستاگرام اعلام کنیم که Zenfone 10 در تاریخ 29 ژوئن 2023 ساعت 9 شب به وقت محلی در تایوان عرضه خواهد شد. این یک ماه زودتر از عرضه Zenfone 9 در اواخر جولای 2022 است.

پست اینستاگرام همچنین شامل تصویری است که طراحی جلویی Zenfone 10 را نشان می‌دهد و می‌توانیم دوربین سلفی را در گوشه سمت چپ ببینیم که ما را به یاد ظاهر نسل قبلی خود می‌اندازد. اندازه دقیق صفحه نمایش از قبل مشخص است زیرا ایسوس صفحه رسمی صفحه نمایش را راه اندازی کرد Zenfone 10، جایی که برخی از اطلاعات مزاحم در دسترس است. صفحه نمایش 5.9 اینچی یا همان صفحه نمایش Zenfone 9 خواهد بود. تصویر تیزر یک رنگ سبز روشن را به نمایش می گذارد که احتمالاً می تواند یکی از گزینه های رنگ موجود باشد. وقتی به تصویر Zenfone 10 و سرنخ هایی که شامل آن می شود نگاه می کنیم، می توانیم پیش بینی کنیم که این گوشی چه ویژگی هایی ممکن است داشته باشد. یک امکان شارژ بی سیم است که یکی از ویژگی های خوشایند مدل های قبلی Zenfone است. یکی دیگر از ویژگی‌ها می‌تواند دوربینی با تثبیت‌کننده مبتنی بر گیمبال باشد، مانند Zenfone 9. در مورد هدفون‌های تصویر، آنها می‌توانند اشاره‌ای به کیفیت صدای بهتر، بلندگوهای استریو یا اشاره‌ای به حفظ جک 3.5 میلی‌متری ایسوس باشند.