پاور کامپیوتر گرین GP600B-HP EVO بیدار آی‌تی | asusmag

را دارند و اگر به سایر کابل ها نیازی دارید می توانید آن را به این قطعه اضافه کنید. در نوع سوم یعنی غیر ماژولار شما امکان کم و زیاد کردن کابل را نخواهید داشت زیرا این پاورها پیکربندی ثابتی دارند. اما این مدل های نیمه ماژولار و ماژولار هستند که به شما اجازه می دهند شما تعداد کابل ها را مدیریت کنید و با توجه به نیازتان تعداد آنها را مشخص کنید.

  • پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.
  • بتوانید با توجه به ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام، مناسب ترین پاور را انتخاب کنید.
  • واقعیت آن است که ملاک قرار دادن توان حرارتی برای خرید منبع تغذیه لزوما اشتباه نیست؛ اما این شیوه روی کاغذ موفق‌تر است و در عمل تفاوت‌هایی وجود دارد.
  • مثلا منبع تغذیه باتوان ۵۸۰ وات دارای توان حداکثر ۷۳۰ وات است و توانایی تحمل بیش از این ندارد.

به طور کلی، سیستم های پیچیده تر برای اجرا به قدرت بیشتری نیاز دارند. یک دسکتاپ با یک سیستم خنک کننده مایع سفارشی، یک مادربرد سطح بالا و دو پردازنده گرافیکی نسبت به یک سیستم ساده تر به منبع تغذیه کامپیوتری با وات بالاتر نیاز دارد. در این مقاله به صورت مفصل به بررسی المان‌های حائز اهمیت در خرید پاور یا منبع تغذیه برای کامپیوتر و به ویژه کامپیوترهای گیمینگ پرداختیم. تهیه پاور مناسب شامل انتخاب مدل با اتصالات، فرم فاکتور، بازدهی و توان مصرفی متناسب با کامپیوتر شما می‌شود. حداقل‌های یک پاور مناسب، توان صدا وات بالاتر از نیاز کامپیوتر و بهره گیری از استاندارد 80PLUS برنزی است.

پاور (منبع تغذیه)

این کابل را می توان با هر دو مادربرد 24 پین و 20 پین ATX مورد استفاده قرار داد. روش دوم خرید به شکل اینترنتی است که میتوانید سفارش خود را از سایت جهان بازار ثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند. البته در اکثر پاورهای بالارده سوکت مادربورد را به صورت یک سوکت 20 پینی و یک سوکت 4 پین اضافی قرار می دهند که در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد. سوکت برق اتصال به مادربرد، بزرگترین سوکت موجود در بین کانکتورهای یک پاور می باشد که به صورت 20 پین یا 24 پین عرضه می شود.

محصولات چنبرو

مجله خبری محصولات ایسوس یک سخت‌افزار است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند. شما میتوانید پاور مناسب سیستم خود را با بهترین قیمت از اورگیم بزرگترین فروشگاه لوازم گیمینگ و قطعات کامپیوتری در ایران تهیه نمایید. پاور یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر است که در خرید آن باید بسیار دقت کنیم، چرا که در صورتی که پاور نامناسب با توان مصرفی قطعات داخل کیس انتخاب کنیم، کارایی سخت افزارها پایین آمده و یا اینکه به آن ها فشار آمده و می سوزند.

در میان این اتصالات، کانکتورهای ۴ پینی مولکس رایج‌ترین نوع اتصالات هستند که امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظیر فن‌ها، HDDهای قدیمی، درایوهای نوری و… را فراهم می‌کنند. با تخمین حدودی انرژی لازم برای قطعات داخلی کیس و افزایش 20 تا 30 درصدی این رقم، توان لازم برای کامپیوتر مشخص می شود. برای سیستم های خانگی که بازی های نیمه حرفه ای انجام می دهند حداقل پاور 400 وات لازم است.

http://738sms.ir