چطور با تلویزیون شهری در تبلیغات شهری متمایز باشیم؟ خبرآنلاین | asilight

مرغوبیت قطعات در این نمایشگرها خیلی حائز اهمیت است زیرا دستگاه در معرض شرایط محیطی متنوع و سختی قرار میگیرد. در گرمای شدید تابستان زیر آفتاب و در سرمای شدید زمستان زیر برف و باران باید بتواند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد و آسیب نبیند ، به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت حتی کوچکترین اجزا در این دستگاهها مهم است. این سیستم وظیفه انتخاب ورودی تصویر و تغییر اندازه تصاویر ورودی به اندازه تلویزیون شهری را دارد. ماژول LED مهم ترین قسمت تلویزیون شهری است و کیفیت تاثیر مستقیم روی تلویزیون دارد.

  • فاصله دید فاکتور خیلی مهمی در انتخاب تلویزیون شهری می باشد، هر چه فاصله مخاطبین به دستگاه نزدیکتر باشد شما برای ارائه یک تصویر خوب نیاز به تراکم پیکسل بالاتری دارد.
  • اين تحقیقات بر این اساس صورت گرفته كه چه مقدار از افزایش میزان فروش‌ به دلیل استفاده از تبليغات برای محصولات و خدمات بر روی این گونه تابلوها بوده است.
  • به طور مثال یک ماژول دات 10 که به صورت P10 نشان داده میشود و از یک ماژول دات 5 کیفیت کمتری دارد.
  • مجتمع های تجاری جدید درحال تجهیز مجتمع با تلویزیون SMD درداخل مجتع می باشند، زیرا زیبایی خاصی به ورودی مجتمع می بخشد.
تبلیغات یا بازاریابی برای کالا یا خدمات یک مجموعه به عنوان مقدمه ای برای فروش و تبلیغات محسوب می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. هر یک از موضوعات یاد شده به عنوان عاملی کاملا موثر در قیمت گذاری نهایی تلویزیون تاثیر گذار خواهند بود. اما قطعا ویژگی ها و نوع کارایی هر یک از این دو نوع تلویزیون با یکدیگر متفاوت می مجموعه ای اس آی لایت باشد. كارشناسان اين صنعت اعتفاد دارند که بالارفتن میزان فروش‌ در موقعيت‌های گوناگون با یکدیگر متفاوت است ولی حداقل ميانگين 10 الی 20 درصد است. در سال 2004 نتيجه يک تحقيق در يک فروشگاه انگليس مشخص کرد كه محصولات ویژه ای حتي تا 45 درصد فروش آنها افزایش یافته است.

مشخصات تلویزیون شهری

چطور با تلویزیون شهری در تبلیغات شهری متمایز باشیم؟ خبرآنلاین | asilight

استفاده از نمایشگر شهری در بزرگراه‌ها و مکان‌های پرتردد، تأثیر بسیاری در ماندگاری محصولات و خدمات شما در ذهن مخاطب دارد. جهت خرید یا اجاره انواع این تابلوهای عظیم برای تبلیغات مؤثر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با سپهر صنعت آداک تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید که خرید و نصب شما نباید بر اساس مدل و قیمت تلویزیون باشد اینکه اطلاعات شما در حین هزینه تا چه اندازه است بسیار در مدیریت مالی شما کمک شایانی را خواهد داشت. در بسیاری از مواقع زمانی که شما در موتور های جستجو مشغول سرچ کردن اطلاعاتی در باره تلویزیون شهری یا نمایشگر شهری می شوید امکان اینکه شما را به سمتی که نباید بروید بکشاند بسیار زیاد است پس بهتر است اصلا در خرید خود عجله نکنید. تلویزیون ‌شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت‌های جداگانه که خود کابینت ها در ابعاد مختلف دارند از ماژول ها که انواع مختلف و کیفیت رزولیشن متفاوتی دارن تشکیل می‌شوند. نحوه کار آنها به این صورت است که از آرایه ای از دیودهای نور به عنوان پیکسل برای نمایش تصویر استفاده می کند تفاوت ماژول تلویزیون شهری در دات پیچ و تعداد رنگ آن ماژول میباشد.

تلویزیون شهری – نمایشگر فول کالر (نمایشگر غول پیکر شهری)

اتصال به سرورهای اختصاصی مجازی ابری شرکت سازنده مین بردها، برای کنترل از راه دور در مکان‌هایی مانند اتوبان‌ها، ارتفاعات بالا و نقاط با دسترسی مشکل که سازه در آنجا نصب شده است. کابینت‌ها با کنار هم قرار گرفتن صفحه اصلی یک تلویزیون را بوجود می‌آورند. برای اینکه سارقین یا هکرها نتوانند به تلویزیون و تجهیزات آن دسترسی پیدا کنند باید تجهیزات ایمنی بر روی آن نصب شود. همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده می‌گیرد نیز باید پلکان مطمئن و نرده‌های حفاظتی نصب نمود.

اصطلاحات مربوط به تلویزیون شهری چیست؟

اگر قصد دارید این نمایشگر را در منطقه گرمسیر نصب کنید، حتماً باید از یک سیستم خنک‌کننده استفاده کرده تا گرمای بیش از حد به دستگاه آسیب وارد نکند. لازم به ذکر است که بخشی از تولیدات این شرکت به صورت سفارش و طبق درخواست می باشد. هزینه تمام شده تلویزیون شهری آفلاین نسبت به ابعاد و مدل مشابه آنلاین به مراتب کمتر و ساخت آن ها آسانتر میباشد. تلاش کنید اطلاعات و ایده های عرضه کنندگان نمایشگر LED را بدست آورید به خصوص آن هایی که در تلویزیون های شهری سرمایه گذاری کرده اند و با مردم یا موسساتی که قبلا از آن ها استفاده کرده اند مشورت کنید. نمایشگر های LED در ویژگی های مختلف برای کاربرد های مختلف تولید می شود. تلویزیون های شهری از نظر نوع ساختار پیکسلی به دو دسته کلی تقسیم می شوند، RGB و ۲RGB .