راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

معمولا دارای پردازنده‌های کم مصرف هستند و طراحی زیبا و جذابی دارند. در مقاله راهنمای خرید حافظه SSD به بررسی مشخصات مهم حافظه SSD پرداختیم. در مورد سوال دوم هم واقعا چیزی مشخص نیست و همه چی بستگی به قیمت دلار داره که فکر نکنم به صورت دائمی و بلند مدت پایین بیاد. اگر تصمیم به خرید لپتاپ دارید هر چه زودتر بخرید و یا پولتون به دلار چنج کنید تا قدرت خریدتون کم نشه. در این محدوده قیمت لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 – OA بسیار عالی هست برای شما. به همراه نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و از این رو برای بازی‌های شوتر اول شخص و eSports نیز گزینه‌ای بسیار عالی است.

  • این محصول برخلاف دیگر محصولات حاضر در این رده قیمتی که از پردازنده‌ای مثل Intel Celeron N4020 بهره‌مندند، دارای پردازنده‌ی AMD Athlon 3050e است که طبق بنچمارک‌ها و آزمون‌های انجام شده توانایی بسیار بالاتری نسبت به N4020 دارد.
  • در این حالت خرید یک سیستم کامپیوتر بهترین گزینه است و پیشنهاد می‌شود به لیست بهترین سیستم های کامپیوتری شهر سخت افزار برای راهنمایی و مشاوره مراجعه کنید.
  • همچنین اگر بودجه خوبی دارید خرید لپ تاپ های حرفه ای خیال شما را راحت می کند چون برای انجام گیم، کارهای ساده و حرفه ای به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.
  • همچنین به 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است که فضای ذخیره سازی کافی در سال 2023 به‌شمار می‌رود.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

در این محدوده قیمتلپ تاپ 15 اینچی اینتل مدل Intel NUC X15 C71FBG – AB نیز محصول هم‌رده‌ای است که در صورت عدم موجودی این لپ تاپ می‌تواند گزینه دیگری برای کاربران باشد. به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی شناخته می‌شود. اگر از دوستداران برند اپل هستید، پس لازم است یکی از بهترین لب تاب های اپل در بازار را بشناسید.

کم کم به بازه هایی می‌رسیم که لپ تاپ های پرچمدار نیز در آن حضور دارند بنابراین در بازه 2 لپ تاپ را بررسی خواهیم بهترین لپ تاپ های مهندسی کرد. به ظرفیت باتری و پردازنده دقت کنید، دستگاه‌هایی با ماهیت گیمینگ معمولاً بیش از 6-5 ساعت شارژدهی ندارند. این رم‌ها برای کارهایی که نیاز به پردازش بالا دارند مناسب هستند و به راحتی از پس عملیات سنگین بر می‌آیند. سری رایزن ۷ را بعنوان پرچمدار پردازنده‌های AMD می‌شناسند که نسبت به عملکرد بالا و فوق العاده‌ خود قیمت مناسبی هم دارند. کیبورد از لحاظ ارگونومیکی شرایط خوبی ندارد ولی با یک کیبورد اضافی یا اضافه کردن یک محل برای قرار دادن مچ دستان، این مشکل هم حل می‌شود. همه این‌ها در کنار درگاه‌های اضافی مثل خروجی HDMI، اسلات کارت حافظه و البته درگاه USB-C است.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل M509DJ-X

سخت افزارهای قدرتمندی مانند پردازنده نسل یازدهمی اینتل که در این لپ تاپ بکار رفته است باعث شده تا این لپ تاپ به راحتی اجرای بازی‌ها و نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی، اجرا کند. لپ تاپ گیمینگ سری نیترو ایسر که به دلیل زیبایی و سخت افزار قدرتمند خود بسیار محبوب است. در این محصول صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با روکش مات، رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰، کیفیت تصویر FullHD با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بکار رفته است. باتری این لپ تاپ از نوع ۴ سلولی و توان خروجی ۵۷ وات ساعت می‌باشد.

لپ تاپ های حرفه ای: