راهنمای انتخاب سقف کناف اتاق پذیرایی و مدلهای زیبای سقف کناف را در این نوشته بخوانید-کناف آوگون

علاوه بر کیفیت اجرا سقف کناف ، انتخاب طرح و مدل مناسب برای ورودی و وسط سقف حال ال شکل و غیره تاثیر بسیار زیادی بر نتیجه نهایی کار دارد. گروه کارانا در ادامه با ارائه عکس از کناف سقف پذیرایی جدید، نکات مهم برای انتخاب بهتر و مناسب با سبک محیط مورد نظر را بررسی خواهد نمود. بر اساس مساحت آشپزخانه، چیدمان کابینت‌ها، شیوه نورپردازی، میزان نور طبیعی، ارتفاع سقف، سبک دکوراسیون منزل، شکل کانتر و اپن، سلیقه مشتری و میزان بودجه مدل سقف آشپزخانه تعیین می شود. طرح كناف سقف پذیرایی مستطیلی این روزها پرطرفدارترین طرح است. از باکس های متعددی که برای قرارگیری چراغ هالوژنه نصب می شود تا طرح های پیچیده ای که به صورت چند لایه اجرا می شود، طرح کناف سقف پذیرایی مستطیل انتخابی مطمئن است.

در گذشته از تکنیک ابزار گچی برای تزیین سقف استفاده می شد که نمونه های آن را به وفور می توان در منازل قدیمی مشاهده کنید. اما امروزه ابزار تزیینی دیگری چون سقف کاذب و کناف سقف برای این منظور طراحی شده اند که در عین داشتن زیبایی چشمگیر و قیمت مناسب، قابلیت ترکیب کردن با تکنیک نور پردازی را نیز دارا می باشند. از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه کناف کاری سقف ، نوع کناف مورد استفاده می باشد. همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید کناف در انواع ساده، عایق رطوبت، عایق حرارت ، عایق رطوبت و حرارت عرضه می شود که بر این اساس قیمت هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت است.

جدیدترین طرح های سقف پذیرایی:

اگر تنها بخشی از سقف كناف کار شود، دو دسته طرح سقف کناف وجود دارد. کناف هایی که تمرکز طرح بر مرکز آن است و کناف هایی که تمرکز بر حاشیه است. کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند. پس از اجرای پروژه می‌توان آن را به راحتی و با قیمت مناسب نقاشی کنید. کناف ها از انواع زیبایی برخوردار هستند و باعث آرامش خانه شما می‌گردند.

آشنایی با انواع سقف کناف و معرفی بهترین نصاب سقف‌کناف سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. یکی از سبک‌های مورد استفاده از سوی طراحان در زمان دکور کردن فضا یک منزل، سبک مدرن است. با وجود گرایش به سادگی در این سبک، از شکل‌ها و طرح‌های هندسی بسیار بهره برده شده و استفاده از این اشکال هندسی برای بزرگ‌تر نشان دادن محیط پذیرایی است. در سقف کناف مدرن، نقش لامپ‌های ال ای دی را نباید نادیده گرفت. با وجود طرح‌های مربعی و مستطیلی تایل‌های سقف کناف، نوع نورپردازی و همه نشانه‌های تزئینی نباید امر سادگی را از یاد برد.

کناف دکوراسیون

اولین مدل سقف کناف گرد است که در اشکال مختلفی ایجاد می‌شوند. این نوع سقف‌های کناف برای اتاق‌های پذیرایی مناسب است که محیط مربعی یا گرد دارند. در غیراین صورت احتمال اینکه سقف کناف اتاق پذیرایی شما با محیط اطرافش همخوانی نداشته باشد یا باعث کوچکتر دیده شدن آن بشود، زیاد است. همه ما وسواس زیادی بروی انتخاب مبلمان، لوازم دکوری و کاربردی، نوع کفپوش و رنگ دیوارهای خانه داریم اما اگر همین وسواس را در مورد سقف نیز می داشتیم شرایط بسیار عالی می شد. مدل کناف سقف یکی از ایده های مطمئن و بسیار زیبا برای تزیین این قسمت مهم از خانه است که اغلب توسط بسیاری از خانه دارها نادیده گرفته می شود. اگر توجه بیشتری به سقف خانه داشته باشید حتی به وسایل تزیینی دیگر برای دکوراسیون داخلی کمتر نیاز پیدا خواهید کرد.

راهنمای انتخاب سقف کناف اتاق پذیرایی و مدلهای زیبای سقف کناف را در این نوشته بخوانید-کناف آوگون

در این میان، چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد؛ سلیقه صاحب خانه است. در واقع طراح و مجری سقف کاذب، باید با توجه به سبک و سیاق دکور منزل، سلیقه صاحب خانه و استانداردها باید بتواند بهترین مدل و نوع سقف کاذب برای پذیرایی انتخاب کند. اکنون در ادامه بهتر است به سراغ انواع سقف کاذب برای پذیرایی برویم تا بتوانیم جهت انتخاب یکی از آن‌ها تصمیم فهرست این وب سایت را مرور کنید بهتری بگیریم. به منظور کناف کاری سقف به صورت مشبک، ابتدا شبکه سازه ای با استفاده از آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می گردد. لازم به ذکر است که تایل های پیش ساخته به صورت شطرنجی و یکی در میان جاگذاری می شوند.

این نوع سقف کاذب برای پذیرایی قابلیت ورود نور را دارا دارد و تمیز کردن و شستشوی آن به راحتی انجام می‌شود. نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.

  • شایان ذکر است که پیش از اجرای هر گونه آویز ، باید استحکام سقف سازه ای بررسی گردد.
  • بهترین سقف کاذب، سقف کاذبیه که کیفیت خوب و قابل اعتنایی داشته باشه و با توجه به کیفیتش، قیمتش هم مناسب و ارزان باشه.
  • حتی در اتاق‌های مربع یا مستطیل، یک طراحی دایره ای با الگوی هندسی پیچیده عالی عمل می‌کند و توجه زیادی جلب می کند.
  • به خصوص، زمانی که در محیط های کمی سردتر زندگی می کنید، سقف های چوبی گرما را در داخل خانه حفظ می کنند.
  • در هنگام بازدید، طرح و نوع سقف کاذبی که انتخاب کردین رو برای پیمانکار بگین.

این نوع صفحات روکشدار برای مناطقی که از رطوبت برخوردار هستند بسیار مناسب اند، زیرا ضد آب و ضد رطوبت می باشند. ، به تمامی مطالب مرتبط با این موضوع و عکس های اجرا شده در پذیرایی دسترسی پیدا نمایید. نیاز است تا شما ابزارهایی همچون تیغ برش، همزن رنگ، چکش پلاستیکی، غلتک سوزنی، اره چاقویی، دستگاه برش طولی، پخ زن، گردبرد و در نهایت رنده را تهیه نمایید. جک نگهدارنده، دستگاه برش قرقره ای و سوهان گرد از جمله اجزای مورد نیاز برای اجرا می باشد. زمانی که شما قصد دارید این عملیات را به انجام برسانید، در ابتدا نیاز است تا تمامی ابزارهای مد نظر را تهیه نمایید و سپس با اصول اولیه آشنایی پیدا کنید. تشکیل شده از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه و در نهایت پشم و چوب می باشد.