راهپیمایی کروم بوک همچنان ادامه دارد، طبق گزارش ها، ایسر و ایسوس در حال برنامه ریزی دستگاه های جدید هستند

بر اساس این گزارش، هر دو شرکت نسبت به آینده بلندمدت سیستم عامل کروم خوشبین هستند. سیستم‌عامل کروم با سرعت ملایمی پیش می‌رود، اما هرگز مانند سیستم‌عامل اندروید موبایلش، از طرف مردم Mountain View به اندازه کافی فشار نیافته است. طبق گزارش ها، ایسر تا ژانویه 2013 بین 150000 تا 200000 دستگاه در ماه ارسال می کرد، زمانی که فروش کمی کاهش یافت.

ویدیوی روز جیبی

گزارش دیجی‌تایمز همچنین به «اندروید بوک‌ها» اشاره می‌کند که «فشار شدیدی بر مایکروسافت وارد می‌کند»، که ممکن است به لپ‌تاپ‌های اندرویدی آینده اینتل اشاره کند که در آینده نزدیک در دسترس قرار خواهند گرفت.

همانطور که در مورد ایسوس، کروم بوک جدید آن هنوز کمی در جزئیات است، اما طبق این نشریه تجاری، در Q3 یا Q4 عرضه خواهد شد. HP و Lenovo که هر دو در فضای سیستم عامل کروم جدیدتر هستند، گفته می شود که در آینده نزدیک دستگاه های جدیدی را در نظر خواهند گرفت.

گفته می شود لپ تاپ جدید ایسر با سیستم عامل کروم یک دستگاه 11.6 اینچی است که دانشجویانی را که به دنبال نوشتن مقاله و دسترسی به اینترنت ارزان هستند، هدف قرار می دهد. در ماه جولای در دسترس خواهد بود، اگرچه قیمتی ذکر نشده است.

به گفته منابع زنجیره تامین دیجی‌تایمز، گوگل قصد دارد سیستم‌عامل کروم خود را به شدت تبلیغ کند، زیرا ایسر و ایسوس کروم‌بوک‌های جدیدی را در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ عرضه می‌کنند.


شاید در اواسط ماه مه در Google I/O 2013 درباره ویژگی‌های جدید سیستم عامل Chrome بشنویم.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/120725-chromebook-march-continues-acer-and-asus-reportedly-planning-new-devices/