مشخصات کامل زنفون 10 ایسوس فاش شد، بازه زمانی عرضه هنوز خیلی دور است

ایسوس معمولاً گوشی‌های رده بالای Zenfone خود را در سه ماهه سوم عرضه می‌کند، اما به نظر می‌رسد امسال گوشی هوشمند بعدی Zenfone خیلی دیرتر وارد بازار خواهد شد. اگر بخواهیم آخرین شایعات را باور کنیم، Zenfone 10 آینده قرار است در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه شود، چند ماه دیرتر از نسخه قبلی خود، Zenfone 9 که در ماه سپتامبر وارد بازار شد.PriceBaba گزارش می دهد که Zenfone 10 به معنای واقعی کلمه بزرگتر و بهتر از Zenfone 9 خواهد بود. اگرچه قرار نیست هیولایی از تلفنی مانند آن باشد ROG Phones، Zenfone 10 ارتقای قابل توجهی برای کسانی خواهد بود که به این سری وفادار هستند و مشتریان جدیدی که به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه هستند.

دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد، اما این اعداد بالا همیشه به معنای کیفیت فوق العاده بالا در مورد کیفیت تصویر نیستند. باید دید دوربین Zenfone 10 واقعا چقدر خوب است که این گوشی در اواخر امسال عرضه شود.

در نهایت، Zenfone 10 با اندروید 13 عرضه خواهد شد، اگرچه گوگل تا زمانی که این گوشی به بازار عرضه شود، اندروید 14 را منتشر خواهد کرد. ما شک داریم که این تغییر کند، اما اندروید 13 هنوز برای گوشی هایی که در سال 2023 عرضه می شوند خوب است.



منبع: https://www.phonearena.com/news/Asus-Zenfone-10-full-specs-leaked-launch-timeframe-still-far-away_id146156علاوه بر این، زنفون 10 از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی تغذیه می کند که ارتقای قابل توجه دیگری نسبت به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی Zenfone 9 است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این تلفن دارای سیستم خنک‌کننده مایع برای دفع گرما است، چیزی که بیشتر آن را نشان می‌دهد مدل های Asus ROG Phone به طور پیش فرض شامل می شوند.

برای شروع، گفته می شود که Zenfone 10 دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است که حداقل از نظر اندازه، یک ارتقای بزرگ نسبت به صفحه نمایش 5.9 اینچی AMOLED زنفون 9 است.

از نظر سخت افزاری، به نظر می رسد که Zenfone 10 به لطف رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی، بسیار خوب است. البته، ما انتظار داریم انواع مختلفی بر اساس میزان حافظه داشته باشیم، بنابراین این ممکن است تنها یکی از بسیاری از آنها باشد.