آموزش ثبت نام و ترید در صرافی کوکوین❤️⭐️ KuCoin (آسان- فوری و امن)

۴- بدون نیاز به احراز هویت تا روزانه ۱۰ هزار دلار انتقال یا برداشت انجام داد، و با احراز هویت روزانه تا یک میلیون دلار میتوان فعالیت iranarzdigital داشت. از بارز تری و مهم ترین مزایای انجام احراز هویت در صرافی کوینکس این است که کسانی که در این صرافی احراز هویت می کنند، قادرند تا به کمک آن روزانه به تا مبلغ یک میلیون دلار را از حساب و یا کیف پول خود برداشت کنند که این مساله از اهمیت زیادی برخوردار است.

یعنی بهجای اینکه از ۱ سنت بابت هر ۱۰ دلار کم شود، این ۱ سنت از ارز CET کم خواهد شد. اما برای خارج نمودن هر ارزی از حساب برداشت زده شود (Withdraw) با توجه به نوع رمزارز مبلغ ناچیزی را دریافت خواهد شد. بهتر است برای انتخاب بستر از Trc20 استفاده نمود که بستر رمزارز Tron میباشد و کارمزد نزدیک به صفر دارد. در این صرافی امکان فعال کردن رمز تصادفی هم برای اپ موبایل و هم برای نسخه دسکتاپ به طور همزمان وجود دارد و این بسته به نظر و سلیقه شماست. این سیستم یک سیستم مبادلاتی بسیار امن، پایدار و کارآمد را برای کاربران در سرتاسر جهان ایجاد کرده و افراد مختلف در بستر کوینکس میتوانند اقدام به خرید، فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال نمایند.

با وارد کردن عدد ایمیل شده برای شما در بخش email verification code گزینه sign up برای شما فعال میشود. ابتدا از طریق داشبورد بالای صفحه پنل کاربری خود؛ به گزینه “Assets” رفته و سپس بر روی گزینه “Main Account” کلیک کنید. روش کار با این صرافیها به این صورت است که در ابتدا باید یک حساب کاربری با اطلاعات خود بسازید. برای ورود به قسمت فیوچرز کوکوین باید باید ابتدا داخل صرافی کوکوین ثبت نام کنید. اما زمانی که شماره کشور ایران را با پیششمارههای ایرانی در این صرافی ثبت کرده باشید نشان میدهد که شما شهروند ایرانی هستید و در ایران ثبتنام خود را انجام دادهاید و حساب شما برای همیشه مسدود میشود؛ بنابراین بهترین انتخاب استفاده از TOTP است. سپس کپی را در آدرس خروجی پلتفرم ارسالکننده قرار داده و درخواست واریز BTC را در کوینکس Submit نمایید.

اگر قبلا در سایت این صرافی ثبت نام کردهاید، برای ورود به حساب کاربری باید ایمیل و رمز عبور حساب شخصی خود را وارد کنید. بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس. برای ثبتنام در این صرافی باید همیشه از VPN با آی پی ثابت یا VPS استفاده کنیم. برای استفاده از VPN همیشه باید از یک کشور متصل شویم. صرافی kucoin یکی از ۱۰ صرافی برتر دنیا میباشد که بیش از ۶ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف به واسطه آن ترید میکنند.

حال SUBMIT را زده و اکانت کوینکس شما آماده و ساخته شده است. اخیرا سم بنکمن فرید (SBF) مدیر عامل صرافی بزرگ FTX، که طبق گزارش قبلی میهن بلاکچین، پلتفرمهای بلاکفای و ویجر را از بحران مالی نجات داد، در مصاحبه با مجله فوربز اظهار داشت «بعضی صرافیهای رده سوم در حال حاضر ورشکستگی خود را مسکوت نگه داشتهاند». این هزینه تقریباً برطبق میانگین معمول در این صنعت است. تقریباً متوسط هزینه در صرافیها ی دیگر ۰.۲۵ درصد است. این هزینه کمی پایین تر از میانگین معمول در بازار معاملات ارز دیجیتال می باشد. سطح هزینههای این صرافی مطابق با میانگین صنعت ارز دیجیتال است. این صرافی متمرکز از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است بهترین خدمات مورد نیاز در این صنعت را برای کاربرانش فراهم کند. فراهمکردن شرایط استفاده از صرافی در تمامی کشورها؛ این صرافی با کاربران ایرانی نیز مشکلی نداشته و کاربران ایرانی میتوانند با خیال راحت و بدون نیاز به vpn یا vps در این صرافی احراز هویت کنند و در حال حاضر تحریمی برای ایران از طرف این سایت صورت نگرفته است.

برای این منظور بهتر است BTC را از پلتفرم ارسالکننده خارج کنید و از اسکنِ کد QR بهره بگیرید، کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال را اسکن کنید تا بتوانید BTC را در صرافی کوینکس واریز نمایید. هزینه برداشت صرافی کوینکس، ۰.۰۰۰۶ بیتکوین در هر برداشت بیتکوین منظور میگردد. ریسک کارکردن با صرافی بایننس یا هر صرافی خارجی دیگری هیچوقت صفر نمیشود زیرا ایران تحریم است. هر چه میزان وامی که در معاملات مارجین گرفته اید بالاتر رود، ریسک معاملات بالاتر خواهد رفت. با توجه به مطالب ذکر شده سعی کنید که حتما از کیف پول سخت افزاری در راستای تامین امنیت بیشتر برای نگهداری ارز دیجیتال و سرمایه خود بهره ببرید تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کنید و فعالیت موفقیت آمیزی در این بازار داشته باشید. این نمره بالاتر از میانگین معمول در صنعت صرافیهای ارز دیجیتال میباشد که صرافی کوینکس را در زمره صرافیهای برتر ارز دیجیتال از نظر امنیتی قرار داده میدهد.

۰.۲ صرافی کوینکس CoinEx چیست؟

در اولین کادر باید مشخص کنید چه میزان تتر می خواهید به صرافی کوکوین انتقال دهید. صرافی بایننس Binance چیست؟ ۰.۲ صرافی کوینکس CoinEx چیست؟ آموزش صرافی کوینکس با موبایل را پی میگیریم. سرمایهگذاران در صرافی کوینکس محدود به ترید با ارز دیجیتال هستند. این صرافی ارز دیجیتال، هیچ روش دیگر سپردهگذاری را جز ارز دیجیتال معتبر نمیداند. که ما به دلیل بسته بودن این شبکهی اجتماعی و استفاده عموم مردم از نرمافزارهای تغییر آیپی رایگان، به هیچ عنوان فعال نمودن آن را پیشنهاد نمیکنیم. در یککلام مبادله سریع، آسان برای استفاده و ایمن بودن ویژگی این صرافی است. مثلاً ارز تتر با علامت اختصاری USDT انتخاب میشود در قسمت بعدی نوع بستر وارد میشود. با کلیک بر روی sign up وارد صفحه جدیدی میشوید و پیغام successful registaration. یک کیف پول آفلاین میباشد که روی سکویی ذخیره و به اینترنت وصل نمیشود، از این طریق، از کیف پول در برابر دسترسی غیرمجاز، هکهای سایبری و سایر آسیبپذیریهایی که یک سیستم متصل به اینترنت دارد، محافظت و صیانت میکند.

روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، هکر یا هکرهایی توانستهاند برخی داراییهای موجود در کیف پولهای سولانا نظیر فانتوم را به ۴ آدرس خود منتقل کنند. در واقع این فی شبکه برای انتقال رمز ارز است که در همهٔ اکسچنج ها از جمله خود بایننس هم این مبلغ گرفته میشود. بایننس بزرگترین و درعینحال معتبرترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده است که بیش از ۱۲۴۰ ارز دیجتال از جمله Bitcoin (BTC) ،Ethereum (ETH) ،Litecoin (LTC) و Binance Coin (BNB) را ارائه میدهد. سایت observatory.mozilla.org، نمره امنیتی F به کوینکس داده است. برای شما صفحه ای همانند تصویر زیر نمایش داده می شود. دارایی شما بر اساس یکی از دو ارزی که انتخاب میکنید شارژ میشود و در کادر آخر مقداری که قرار است به حساب شما ارسال شود نمایش داده میشود.

به همین راحتی میتوانید حساب کاربری خود را در وبسایت کوکوین ایجاد نمایید. در ادامه این مطلب شرایط ایجاد ساب اکانت در سه صرافی بایننس، کوکوین و کوینکس را بررسی خواهیم کرد. در فروردین 1395 شروع به استقرار و توسعه استخر استخراج بیت کوین کرد و به طور مستقل تمام کد استخر ViaBTC را که دو ماه بعد راه اندازی شد، تکمیل کرد. بنابراین شما میتوانید با توجه به صلاحدید خود و هدفتان از معامله، یکی از این دو صرافی را انتخاب نمائید.

در واقع Captcha برنامه ای است که وب سایت ها را در مقابل ربات ها محافظت می کند.توسط تولید و درجه بندی تست هایی که انسان می تواند پاسخ دهد اما برنامه های رایانه تعبیه شده برای ربات قادر به پاسخ گویی نمی باشند. این صرافی نیز همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند. اگر ارز مورد نظر شما از چندین شبکه پشتیبانی می کند در انتخاب شبکه انتقال علاوه بر کارمزد پایین و سرعت انتقال بالا بایستی به این نکته اساسی نیز توجه شود که آیا کیف پول شما آن ارز دیجیتال را در شبکه انتخابی شما پشتیبانی می کند یا خیر. برای فعال کردن بر گزینه Set کلیلک کرده و حساب خود را با Google Authenticator که در گوشی خود نصب کردهاید، هماهنگ کنید. و در نهایت بر روی گزینه ثبت نام یا “Sign Up” کلیک کنید.

برای استفاده از VPN همیشه باید از یک کشور متصل شویم.

کوکوین Kucoin یک صرافی متمرکز است که در سال 2017 راهاندازی شد. کسب ارز رمزپایه. وامهای رمزنگاری شده KuCoin، سهام، نرم سهام و پاداش سهام KuCoin (KCS) در مورد چگونگی استفاده از ارزهای رمزنگاری شده برای تولید محصول را بررسی کنید. در کوتاهمدت، فروش در قله و خرید در کف، سهم برخی از کوینها را بیشتر میکند، در همین حال سهم برخی کمتر میشود. یکی از مهم ترین ویژگی های این صرافی این است که ویژگی نقدینگی را برای شما فراهم می کند که به این معنی است که یک سرمایه برای خرید و فروش آسان بدون تاثیر پذیری روی قیمت عمومی آن می تواند توسط کاربران به نتیجه برسد. علاوه بر این CoinEx امکان استفاده از قابلیت آلارم که یک سیستم هشدار برای اطلاع رسانی فعالیت های حساب کاربری می باشد را برای کاربران فراهم می کند.

۳- در صورتی که کاربران توکن CET که همان توکن صرافی کوینکس است را خریداری نمایند و در کیف پول داراییها در این صرافی ذخیره کنند، تا ۴۰ درصد تخفیف در کمیسیونهای مبادلات به آنها داده میشود. ۱-مراجعه به وبسایت صرافی کوینکس، در گوشه بالا سمت راست گزینه داراییها یا Assets را باید انتخاب نمود. Transfer: برای انتقال داراییها بین حسابهای مختلفتان در صرافی باید از این گزینه استفاده کنید. اما بهراستی بین کوینکس یا بایننس کدامیک گزینه مناسبی برای انجام معاملات علیالخصوص در ایران است؟ در واقع این همان آدرسی است که وقتی از صرافیهای ایرانی دلار خرید میشود باید به آنها داد تا بتوان USDT کاربر را به آن انتقال بدهند. با این آدرس هرکسی میتواند برای کاربر در بستر Tron دلار و یا همان USDT واریز کند.

در این زمینه، صرافی ها به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: صرافی های بین المللی و صرافی های داخلی که صرافی هایت بیت و کوینکس هر دو از صرافی های بین المللی هستند. اما سوال اینجاست که رمز ارز و توکن بومی معرفی شده چقدر خوب است و ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را دارد یا خیر؟ ۲- در حالی که بسیاری از صرافیهای ارز دیجیتال در جهان مانند صرافی بایننس و صرافی بیتمکس و … گزینه دیگر این هست که یک سلفی از آنها در حالی که مدرک شناسایی و یک یادداشت دست نویس در دست دارند، بارگذاری شود. بعد از ورود به اکانت از منوی بالای سایت گزینه “Assets” را بیابید سپس از کشوی زیر منو گزینه Deposit را انتخاب کنید.

ارزش معاملات روزانه این توکن معمولاً در محدوده 1 میلیون دلار است. برای بدست آوردن توکن کوینکس مقداری ارز دیجیتال تتر Tether یا هر ارز دیگری را که در کیف پول موجود است را به توکن کوینکس تبدیل نمود و در کیف پول آن را نگهداری و ذخیره کرد. پلاس ۵۰۰ ارائه دهنده CFD است که امکان مبادله و معامله محبوبترین ارزهای دیجیتال جهان: بیتکوین، ایاس، ریپل، لایت کوین، اتریوم، مونرو و آدا را با حداکثر اهرم ۳۰ برابری ارائه میدهد. برای مبادله در این صرافی ابتدا باید ارز موردنیاز را از صرافی دیگر خریداری و سپس، بهعنوان سپرده، آنها را در کوینکس واریز نمود. اما سؤالی که پیش میآید این است که ما با آی پی ایرانی از ابتدا مشغول فعالی بودهایم و ثبتنام کردهایم. یکی دیگر از راههای کسب درآمد غیرفعال با توکن NTVRK استیک کردن Stake است، که افراد بر اساس قرار دادن توکنهایشان در شبکه، درصد ثابتی از سود را به عنوان سهامدار دریافت میکنند.

۱- در حال حاضر روشهای تریدینگ در کوینکس، خدمات کوینکس در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است، حتی مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع شده است را شامل نمیشود. بنابراین با استفاده از آن میتوانید اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازید. علاوه بر این موارد میتوانید با استفاده از دیگر رمزارزها نیز اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی KuCoin نمایید. صرافی کوینکس در بین ۳۰۰ صرافی برتر دنیا (در زمان نوشته شدن این مقاله) رده ۵۱ ام قرار گرفته است و هر روز در حال ارتقا است و روزبهروز لیست ارزهای دیجیتال موجود در آن گستردهتر میشود.