قیمت فروش موس کامپیوتر خرید موس بی سیم و با سیم Mouse پورومیکس | asusmag

ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت. مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند. دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. با وجود اینکه اکثر ماوس‌های نوری و لیزری نیازی به زیرماوسی ندارند، برخی از کاربران برای راحتی بیشتر یا لرزش کمتر اشاره‌گر، از زیرماوسی استفاده می‌کنند.

ماوس بیاند مدل BM-90

تمام عملکردهای معمول ماوس را به طرحی که دست شما را در موقعیت طبیعی قرار می دهد قرار داده است. طراحی شده استرسهای ایجاد شده در تونل کارپال و آسیب های استرس مکرر مجله خبری محصولات ایسوس را کاهش می دهد و ممکن است عادت کند ، اما برخی از مشکلات بسیار مهم را کاهش می دهد. در میان برندهای ایرانی نیز ماوس تسکو از مابقی برندها کیفیت بهتری دارد.

ماوس کامپیوتر از کار افتاده و نشانگر حرکت نمی‌کند !

خرید ماوس بی سیم یکی از اولین کارهایی است که بعد از خرید لپ تاپ یا کامپیوتر باید انجام دهید. با خرید موس وایرلس می توانید آزادانه با لپ تاپ یا کامپیوتر کار کنید و نگران فاصله با دستگاه نباشید. برندهایی مانند تسکو، بیسوس فراسو مهارت زیادی در تولید موس بیسیم ارزان قیمت دارند، اما اگر طرفدار خرید Mouse های اصل و گران قیمت هستید محصولات شیائومی، اپل، مایکروسافت و لاجیتک گزینه های بهتری خواهند بود. وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر می‌شود، اولین برندی که به ذهن خطور می‌کند، برند ریزر است. ماوس ریزر یکی از بهترین انواع ماوس‌های موجود در بازار است.

http://738sms.ir

این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید.

ماوس لاجیتک مدل MX Anywhere 3 – سفید+_

موش های پریمیوم بازی معمولاً از سنسورهای لیزری استفاده می کنند ، اما برای استفاده با سطوح موسپد که مخصوص بازی ساخته شده اند ، توصیه می شود. برای فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهایی که نیازمند دقت بالا هستند، خرید ماوس دارای DPI پایین‌تر توصیه می‌شود. DPI بیشتر برای صفحه نمایش‌‌هایی مناسب‌تر است که رزولوشن بالاتری دارند یا اینکه چندین مانیتور در کنار هم قرار گرفته و صفحات نمایش آن‌ها با هم یکی شده باشد. در چنین مواردی، DPI بیشتر به شما کمک می‌کند تا نشانگر ماوس را سریعتر از یک سمت صفحه نمایش به سمت دیگر هدایت کنید.

  • همچنین موس‌های مکانیکی و توپی جای خود را با موس‌های لیزری و اپتیکال که دقت بسیار بالایی در تشخیص حرکت موس داشتند عوض کردند و از رده خارج شدند.
  • این موس گیمینگ دارای پنج کلیک بوده و ودقت آن 2000-DPI می باشد.
  • فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین موس های ای فورتک را برای کاربران فراهم کرده است.
  • حتی بعضی از ماوس‌های گیمینگ دارای وزن قابل تنظیم می‌باشند و در بخش‌های مختلف بازی، در حرکات ماوس، تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود.
  • تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده کشور لیست کاملی از بهترین موس های بازار ارائه می کند و شما می توانید در صفحه پیش رو به خرید انواع موس به صورت تکی یا عمده بپردازید.