ماوس مشخصات و خرید ماوس قیمت ماوس کامپیوتر متافردا | asusmag

کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابج… شرکت شارکون فعالیت خود را از سال 2003 در شهر لیندن آلمان آغاز کرده است. این شرکت محصولات خود را در آلمان و تایوان تولید می کند و از جدیدترین تکنولوژی ها برای تولید محصولات خود بهره می برد. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به موس شارکون ، کیبورد شارکون ، هدست شارکون ، صندلی های گیمینگ ، پاورو کیس شارکوناشاره کرد.

http://738sms.ir

ماوس بیسیم به جای اتصال سیم موس به کامپیوتر، یک گیرنده وایرلس دارد که به سیستم متصل شده و با تبادل اطلاعات از طریق امواج رادیویی کار می‌کند. ماوس بیسیم این ویژگی را دارد تا محدوده برد آن از سیستم و لپ تاپ فاصله گرفت. یکی دیگر از ویژگی های مثبت موس بیسیم عدم اشغال میز توسط کابل های موس است. در این صفحه شما لیست ماوس های لاجیتک- مایکروسافت- فراسو- بیاند- رپو- ای فورتک- جنیوس- انکر را مشاهده می نمایید. اگر قصد خرید موس را دارید با بررسی و مقایسه ویژگی های کالا های موجود در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک اقدام به خرید ماوس مورد نظر خود نمایید. انواع ماوس های سیم دار از جمله ماوس های سیم دار کوچک (لپ تاپی)، بزرگ با کلید های جانبی (گیمینگ)، ماوس های معمولی سه کلید (اداری) و…

  • ماوس جهتی که با دست این دستگاه را تکان می دهید و همچنین سرعت حرکت را تشخیص می دهد.
  • در جواب باید گفت شما می توانید با استفاده از برنامه های مخصوص عملکرد آن دکمه های اضافی را تغییر دهید و با توجه به نیاز خود در کارهای متفاوت مثل طراحی و یا کارهای گرافیکی از آن دکمه ها استفاده کرده و کار خود را با سرعت عمل بیشتری انجام دهید.
  • شارژ معکوس یا Reverse Charge یک فناوری جدید است که تلفن های همراه جدید از آن پشتیبانی می کنند.
موس های با سیم هم در گذشته از طریق پورت PS/2 به سیستم ها متصل می شدند اما امروزه همانند موس های وایرلس از طریق پورت USB اکثرا به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وصل می شوند. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که تمامی موس های بی سیم به این شکل عمل نمی کنند و بعضی از این موس ها قابلیت این را دارند که به کمک Bluetooth به کامپیوتر متصل شوند. بعضی از موس ها نیز از استاندارد بی سیم 2.4GHz و بعضی از موس ها مثل ماوس‌های حرفه‌ای تر یا ماوس و کیبورد کمبو لاجیتک از گیرنده مخصوص به خود یا گیرنده یونیفای لاجیتک استفاده می‌کنند تا در ارتباط خود بتوانند از امکانات بیشتری استفاده کنند. ماوس به کمک کابلی به رایانه متصل می‌شود و اشاره‌گر یا پوینتر را در صفحهٔ نمایشگر حرکت داده و هدایت می‌کند. ماوس در هر کجا باشد با توجه به نیاز، با ضربه (کلیک کردن دکمه سمت راست یا چپ) عمل کرده و کار را پیش می‌برد.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury

در بیشتر وسایل برقی و یا الکترونیکی یک کابل یا سیم وجود دارد که از طریق یک پورت، به وسیله دیگری متصل می‌شود. کمتر پیش می‌آید که مشکلات مجله خبری محصولات ایسوس مربوط به سیم آن باشد، چرا که خرابی این سیم به‌راحتی به‌چشم می‌خورد. اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند.

ماوس باسیم لاجیتک M90

این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند. همانطور که می‌دانید موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. ماوس‌های سیم‌دار در مقایسه با نوع بی سیم، ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری دارند و به‌دلیل عدم وجود برد‌های مربوط به فرستنده امواج و باتری وزن کمتری دارند. از دیگر مزایای ماوس سیم دار، نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن باتری ماوس است.

ماوس ای فورتک مدل N-302