بایگانی‌های ماوس و کیبورد شیائومی اصل | asusmag

از دیگر عواملی که می‌تواند مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کند، بروزرسانی ویندوز سیستم است. زمانی که شما در یک مرورگر اینترنت که ورژن بسیار قدیمی دارد کار می‌کنید، ممکن است سرعت ماوس پایین بیاید. بنابراین می‌توانید با یک بروزرسانی، این مشکل را به‌راحتی برطرف کنید. زمان استفاده از ماوس کامپیوتر، هر وقت که روی گزینه‌ها و دکمه‌های مختلف کلیک می‌کنید، ممکن است با مشکلات ماوس کامپیوتر مواجه شوید. یکی از این مشکلات ماوس کامپیوتر کند شدن حرکت ماوس یا در حقیقت پایین آمدن سرعت مکان‌نماست. ماوس عادی برای گیمینگ مناسب نیست، اما همچنان بازی با ماوس عادی امکان پذیر است.

جستجوی محصولات فروشگاه

سنسور لیزر به روش مشابهی عمل می کنند ، اما از یک دیود لیزر مادون قرمز به جای LED استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا حساسیت بیشتری (در نقاط در هر اینچ یا DPI اندازه مجله خبری محصولات ایسوس گیری شود) و سرعت نظرسنجی سریعتر انجام شود. نکته منفی این است که افزایش حساسیت باعث می شود موشواره های لیزر نسبت به سطحی که روی آنها استفاده می شود ظریف تر شوند.

http://738sms.ir

یکی از محصولات این کمپانی را باید ماوس و کیبورد دانست که توانسته در ظرفیت‌های گوناگون تولید و عرضه شود. در این بخش بهترین ماوس ها و کیبوردهای تسکو را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید آن‌ها را با گارانتی رسمی توسن سیستم شرق و قیمت نمایندگی خریداری کنید. ساده ترین راه برای اتصال ماوس به رایانه شخصی از طریق اتصال باسیم USB است.

  • به دلیل قابلیت های بالای این نوع از موس ها، برای استفاده های دیگر نیز می توان از آن استفاده کرد.
  • این محصولات اکثرا برند مطرحی ندارند و ویژگی های یک موس حرفه ای را در اختیارتان قرار نمی دهند اما برای استفاده های غیر حرفه ای مانند اتصال به دستگاه DVR، اندروید باکس و … پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود.
  • برای فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهایی که نیازمند دقت بالا هستند، خرید ماوس دارای DPI پایین‌تر توصیه می‌شود.
  • زمانی اشاره‌گر ماوس در صفحه نمایش رایانه ناپدید می‌شود که سامانه درحال خاموش شدن یا روشن شدن باشد.

این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد. اما این ماوس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه ای نیاز داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود. امروزه این نوع ماوس‌ها در مدل پیشرفته، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و رایجتر از انواع دیگر ماوس محسوب می‌شود.

بنابراین، اگر نیازی محدودیت فضایی در استفاده از ماوس سیمی ندارید، بهتر است بی‌خیال استفاده از ماوس وایرلسی شوید. اگر قصد خرید موشواره برای استفاده های طولانی مدت را دارید، بدون شک باید به برند موس نیز توجه ویژه ای داشته باشید. با توجه به کیفیت ساخت، مدت حضور در بازار و گارانتی، موس های لاجیتک، ای فورتک، جنیوس، تسکو و … را می توان جزء بهترین برند های موس دانست.

موس بی سیم Jedel W910