قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | asusmag

اما اگر از یک ماوس گیمینگ برند اصلی برای بازی استفاده کنید و بهبود عملکرد خود را با ماوس گیمینگ مشاهده و تجربه کنید و تفاوت ماوس گیمینگ و عادی را متوجه شوید دیگر نخواهید خواست تا از ماوس عادی برای بازی استفاده کنید. هیچ‌کدام از انواع موس نیست که نسبت به بقیه برتری داشته باشد و بهترین نوع ماوس برای شما به نوع استفاده‌ای که از ماوس خود خواهید داشت برخواهد گشت. ماوس‌های عادی معمولاً دارای 3 دکمه هستند، در حالی که ماوس‌های گیمینگ اکثراً دارای تعداد بیشتری دکمه هستند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند تا به فردی که بازی می‌کند سرعت واکنش‌پذیری بالاتری بدهد.

ماوس بی سیم بیاند BM-185RF

از پر فروش ترین محصول شرکت Logitech می توان به موس گیمینگ لاجیتک اشاره کرد که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس، مجموعه ای از بهترین موس های لاجیتک را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس لاجیتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Logitech با بهترین قیمت بپردازید. انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود. کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابجایی راحت تر هستند.

  • موس گیمینگ رپو مدل V16 برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.
  • وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید.
  • دو نوع سنسور حرکت مبتنی بر نور ، سنسورهای نوری (یا LED) و سنسورهای لیزر وجود دارد.
  • به دنبال خرید موس یا موشواره با بهترین قیمت هستید؟ ما در فروشگاه جانبی لیستی از بهترین ماوس ها مناسب برای کاربری های مختلف را برای شما فراهم کردیم تا بتوانید بهترین گزینه را براساس نیاز خود انتخاب کنید.
  • موس کامپیوتر فراسو در دو مدل موس فراسو بی سیم و موس فراسو باسیم عرضه شده است.

از کار افتادن ماوس که علل و ریشه‌های بسیاری می‌تواند داشته باشد را در صورتی که نتوانستید برطرف کنید، باید از طریق بوت کردن کامپیوتر حل کنید. این مشکل فقط در موس‌های اپتیکال رخ می‌دهد و دلیل آن نیز کثیف شدن و خش افتادن پلاستیک رفلکتور است. یکی از کارهایی که می‌توانید با نشانگر ماوس خود انجام دهید، تغییر شکل ظاهری آن است. هر چند که این از مشکلات ماوس کامپیوتر به‌شمار نمی‌رود، ولی گاهی یک تغییر هر چند کوچک در اشاره‌گر ماوس می‌تواند مفید باشد. در صورتی که ماوس شما به‌کمک پورت USB به کامپیوترتان متصل شده‌است، قبل از هر کاری از فعال بودن این پورت مطمئن شوید. گاهی اوقات از کار افتادن یک پورت به‌صورت نرم افزاری می‌تواند وسیله‌ای که به آن متصل می‌شود را به‌طور کامل قطع کند و از کار بیاندازد.

موس شارکون

یکی دیگر از مشکلات ماوس کامپیوتر، از کار افتادن نشانگر و کار نکردن ماوس است. اگر دچار این چنین مشکلی شدید، باید به‌دنبال دلایل آن باشید. همیشه از یک پد مناسب برای ماوس خود استفاده کنید، چرا که ممکن است ماوس سالم و بی‌عیب باشد، ولی به‌دلیل جنس نامرغوب و شکل ظاهری نامناسبی که پد ماوس دارد، ماوس عملکرد خوبی ارائه ندهد.

موس باسیم بیاند Beyond BM1015 Wired Mouse

واژه mouse (مَوس maʊs) که برخی مواقع موس یا ماوس نیز تلفظ می‌شود. علت نامگذاری مَوس این است که این دستگاه بسیار شبیه به موش است. در جواب باید گفت شما می توانید با استفاده از برنامه های مخصوص عملکرد آن دکمه های اضافی را تغییر دهید و با توجه به نیاز خود در کارهای متفاوت مثل طراحی و یا کارهای گرافیکی از آن دکمه ها استفاده کرده و کار مجله خبری محصولات ایسوس خود را با سرعت عمل بیشتری انجام دهید. توپ این نوع ماوس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند. این نوع برخلاف سایر ماوس ها در جای خودش ثابت است و تکان داده نمی شود. شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد.

http://738sms.ir