هیناتا ارزان مال ماوس سیم دار کامپیوتر | asusmag

در طرف دیگر دانگل یا گیرنده موس است که به کامپیوتر متصل می شود و اطلاعات ارسال شده توسط موس را دریافت کرده و به کامپیوتر منتقل می کند. برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد. درضمن اگر برای یک فضایی مانند گیم نت یا کافی نت می‌خواهید ماوس تهییه کنید بهتر است موس‌ها در جهت هر دو دست باشند؛ یعنی هم راست دست‌ها و هم چپ دست‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. همچنین ماوس‌های ترک‌بال دارای موقعیت ثابتی هستند و فقط نیاز است انگشت‌های دست تکان داده شوند و اگر شما از تکیه گاهه مچ در ماوس ترک‌بال استفاده کنید، مچ شما در زاویهٔ سالم تری قرار خواهد گرفت. این کار شما، مچتان را از آسیب‌هایی که به خاطر چرخاندن موس به اطراف مختلف ایجاد می‌شود، محافظت می‌کند.

  • پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد.
  • گیرنده ماوس این اطلاعات را دریافت و به سیستم منتقل می‌کند تا دستورات لازم انجام شود.
  • ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد.
  • این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید.

کلید سمت راست معمولاً جهت یک سری از برنامه‌های سیستمی (کپی، برش، حذف، انتخاب، ذخیره، تغییرات و…) به کار می‌رود. ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند. اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation اختراع شد.

ارگونومیک بدنه این نوع موس ها باعث شود تا در استفاده های طولانی مدت، آسیب کمتری به مچ دست تان وارد شود و احساس خستگی کمتری کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آسمان رایانه راویس می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم تا با انواع موس کامپیوتر و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم تا برای انتخاب و تهیه ماوس برای خود، بهترین مورد را تهیه کنیم. این گیرنده نسبت به گیرنده های عادی قابلیت این را دارند که با کمک نرم افزار مربوط به خود تا سقف 6 عدد کیبورد و موس کامپیوتر را با کمک این گیرنده به سیستم خود متصل کنید. ماوس بی سیم با عنوان ماوس بلوتوثی یا وایرلس نیز شناخته می‌شود.

موس بی سیم Armo M25W

می‌تواند در تنظیمات رایانه در قسمت تغییرات کلیدهای ماوس نحوه عملکرد کلید سمت راست و چپ را با هم عوض کند. زمانی اشاره‌گر ماوس در صفحه نمایش رایانه ناپدید می‌شود که سامانه درحال خاموش شدن یا روشن شدن باشد. همچنین در برخی از نرم‌افزارها و بازی‌های رایانه‌ای اشاره‌گر ممکن است به شکلی متناسب با سبک مربوطه تغییر کند. ماوس جادویی یک ماوس چندلمسی تولید و فروخته شده توسط شرکت اپل است.[۱۴] فروش این ماوس از اکتبر ۲۰۰۹ آغاز شد. این، اولین ماوسی است که از قابلیت چندلمسی پشتیبانی می‌کند.[۱۴] پس از معرفی محصولاتی نظیر آی‌فون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ و ترک‌پد چندلمسی، ماوس جادویی به کاربر اجازه می‌دهد از ژست‌های حرکتی نظیر سوایپ و اسکرول بر روی بدنه ماوس استفاده کند. این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند.

موس گیمینگ Verity V-MS5135

موس هترون مدل HM350SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس هترون را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید. این محصول از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به مجله خبری محصولات ایسوس شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید. یکی از ساده ترین کارهایی که با این محصول انجام می‌دهید، کلیک کردن است. ماوس جهتی که با دست این دستگاه را تکان می دهید و همچنین سرعت حرکت را تشخیص می دهد.

http://738sms.ir