شیک و خاص خرید تيشرت مردانه مدل ORES با تخفیف فقط 39 هزار تومان . براي سفارش این محصول کد 780661 را به شماره سامانه 30007977 Mens tshirts, Mens tops, T shirt

جالب است بدانید این نوع تیشرت اولین بار زمانی معروف شد که گلف بازها شروع به پوشیدن آن‌ها کردند تا ظاهر حرفه‌ای‌تری حین بازی داشته باشند. تیشرت مردانه یقه دار ظاهری رسمی و شیک به شما می‌دهد و مهم‌تر از آن برای تمام سنین شیک و مناسب است. همچنین از آن‌هم در موقعیت‌های معمولی و هم در موقعیت‌های رسمی حتی جلسات و مهمانی‌ها می‌توانید بهره ببرید.

نمایش همه محصولات شلوار

البته دقت نمایید که پوشیدن تیشرت گشاد در یک استایل راحت، می‌تواند یک استثنا باشد. یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی تیشرت از فروشگاه آنلاین لباس، استفاده از راهنمای سایز سایت است که می‌توانید با استفاده از یک متر خیاطی سایز درست خود را به دست آورید. این تی شرت ها برای اولین بار در ارتش ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند و خیلی سریع بین مردم جهان محبوب شدند. در این مدل تی‌شرت آستین‌ها با استفاده از درز مورب به‌جای درز مستقیم به سمت بالا و پایین به تی‌شرت متصل می‌شوند و ظاهری متمایز به تی‌شرت رگلان می‌دهند که به آن معروف است. جالب است بدانید سبک تیشرت راگلان به افتخار افسر ارتش بریتانیا لرد راگلان نام‌گذاری شده است که کتی با آستین بریده می‌پوشید تا بتواند دامنه حرکت بیشتری برای استفاده از شمشیر خود در نبرد تیشرت خارجی مردانه داشته باشد.

این محصولات معمولا ساده هستند و فقط لوگوی برند به صورت گلدوزی روی سینه آن‌ها دوخته می‌شود که اندازه آن می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد. تیشرت مردانه با چندین مدل یقه بصورت گرد، هفت، سه کلمه‌ و ایستاده موجود هستند که سلیقه شما را در خرید نشان می‌دهد. یقه هفت گردن شما را کشیده می‌کند و برای کسانی که بالاتنه بزرگی دارند مناسب نیست. زمانی که از تیشرت سایز مناسب صحبت می‌کنیم، منظور این است که آستین، سرشانه و قد تیشرت باید متناسب بااندام شما باشد. تیشرت نباید زیاد تنگ باشد که حرکت کردن را دشوار کند و همچنین نباید بیش‌ازحد گشاد باشد تا بدن شما درون لباس گم شود.

شیک و خاص خرید تيشرت مردانه مدل ORES با تخفیف فقط 39 هزار تومان . براي سفارش این محصول کد 780661 را به شماره سامانه 30007977 Mens tshirts, Mens tops, T shirt انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. با سرد شدن هوا، تیشرت های آستین کوتاه کم کم جای خود را به تیشرت های آستین بلند و ضخیم تر می دهند. این طرح نسبتاٌ جدید در تیشرت زنانه کاربرد بیشتری دارد و آقایان کمتر از آن استفاده می کنند. یقه اسکوپ، پایین‌تر از استخوان ترقوه قرار می گیرد و قسمت بالایی سینه را تقریباً نمایان می کند. اگر به دنبال ساخت استایل های خاص هستید، این تیشرت برایتان گزینه بسیار مناسبی است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مکس بکس می‌باشد. بازنشر مطالب فروشگاه اینترنتی مکسی برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع بلامانع است. این T شرت در کشورهای غربی بسیار رایج است و اخیرا جوانان ایرانی نیز آن را برای ساخت استایل های ورزشی لاکچری استفاده می کنند. نوع راگبی برای افراد ورزشکار و پر انرژی، گزینه بسیار مناسبی است. یقه پولوشرت می تواند به صورت دکمه ای باشد در صورت تمایل می توانید دکمه آن را ببندید. پولوشرت را می توانید با شلوارهای کتان ست کنید و استایل کژوال فوق‌العاده جذابی برای خود خلق نمایید.

پولوشرت ایده جذابی بود که برندهای مختلف بسیار از آن استقبال کردند و با تلفیق آن با انواع مختلف پوشاک رسمی، اسپرت و ورزشی بر دامنه استفاده و محبوبیت آن در بین عموم مردم افزودند. تیشرت های دکمه دار را معمولا بر روی یقه های گرد و یقه برگردان طراحی می کنند و هیچ گونه تضادی با یکدیگر ندارد اما به هیچ عنوان تیشرت های دکمه دار را بر روی یقه های هفت طراحی نمی کنند زیرا که با یکدیگر در تضاد هستند و هیچ گونه زیبایی ندارند. افرادی که رنگ پوست‌ روشن، موهای روشن یا چشم‌های رنگی دارند، بهتر است رنگ‌های تیره‌ تیشرت را انتخاب کنند. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، سبز تیره، سرمه‌ای و شتری، رنگ‌های مناسبی برای افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند.

آی بولک با در نظر گرفتن نیاز مشتری در صدد است تا تیشرت مردانه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد. یک تیشرت شیک مردانه قابلیت هماهنگی با شلوار ورزشی، شلوار مجلسی یا لباس خانه را دارد. شما می توانید با سبک و استایل تیشرت آستین بلند مردانه بازی کرده و آن را زیر یک تیشرت طرحدار چاپی بپوشید که به نوعی یادآور سبک گرانج یا اسکیت سواران می باشد. بعلاوه استفاده ترکیبی از تی شرت آستین بلند مردانه با یک شلوار جین سنگ شور روشن، برای دستیابی به یک تیپ ساده مناسب می باشد.

برعکس پولوشرت، تیشرت دارای رنگ بندی بوده و بر روی آن تصاویر یا نوشته های مختلف هم درج می شود. تیشرت یک پیراهن راحتی محسوب می شود و حالت غیر رسمی دارد و برای دوخت آن بیشتر از پارچه های نخی استفاده می شود که از دوام بالایی برخوردار هستند و وزن آن ها هم کم است. تفاوت دیگری که بین پولوشرت و تیشرت وجود دارد جنس پارچه استفاده شده برای دوخت آن ها است.

انواع طرح های تیشرت مردانه

دلیل نام گذاری این لباس این است که نام آن را از روی بدن انسان که به شکل حرف T است انتخاب کرده‌اند. امروزه در نمونه‌های جدید آن می‌بینیم که هیچ دوختی در کناره‌های بدن آن وجود ندارد. به این دلیل که برای ساخت آن‌ها از ماشینی استفاده می‌کنند که پارچه را به صورت دایره‌ای می بافد. آقایان به واسطه ی فعالیت هایی که در بیرون از منزل دارند، به خصوص در فصل گرم سال تمایل بسیار زیادی به پوشیدن لباس های خنک و سبک دارند.

تیشرت مردانه طرح دار یکی از البسه های پر فروش به خصوص در فصل های تابستان و پاییز است که در رنگ بندی و سایز های مختلف ارائه می شود و می توان آن را یکی از نمونه های بسیار جذاب از لباس های مردانه دانست که معمولا فرم آزادی دارند. این نوع از لباس ها بدون آستین و با یقه گرد (یا هفتی) بوده و در رنگ بندی و انواع مختلفی ارائه می شوند. در ادامه با ما باشید تا به بررسی انواع مدل تی شرت طرح دار بپردازیم. فروشگاه اینترنتی آستین، با فراهم کردن انواع پوشاک ایرانی باکیفیت و ارائه‌ی راهنمای سایز، تلاش می‌کند خرید اینترنتی لباس را برای مشتریانش به تجربه‌ای آسان و لذت‌بخش تبدیل کند. در وبسایت آستین می‌توانید انواع تیشرت مردانه طراحی شده توسط بهترین طراحان لباس ایرانی را مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید.