ایسوس وعده محاسبات Minority Report را برای سال 2013 داده است

فناوری Leap Motion می‌تواند حرکات را تا 1/100 میلی‌متر – کوچک‌تر از نوک پین – بدون زمان تاخیر قابل مشاهده، ردیابی کند. کنترلر Leap Motion میدان دید 150 درجه دارد و دست‌ها و هر 10 انگشت را با سرعت 290 فریم در ثانیه ردیابی می‌کند.

این دو در یک بیانیه مطبوعاتی تایید کردند: “در یک صنعت ابتدا، ایسوس در اواخر سال جاری دقیق ترین فناوری کنترل حرکت سه بعدی جهان را در نوت بوک های پیشرفته جدید و رایانه های شخصی All-in-One (AiO) باکیفیت خواهد کرد.” قبل از نمایشگاه CES، که از یکشنبه آغاز می شود، ارسال شد.

ویدیوی روز جیبی
Pocket-lint از یکشنبه از نمایشگاه CES، از جمله کنفرانس مطبوعاتی ایسوس، به صورت زنده پخش می شود و آخرین اخبار را همانطور که از لاس وگاس اتفاق می افتد، برای شما به ارمغان می آورد.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/118661-asus-leap-motion-partnership-deal/برای کسانی که علاقه ای به خرید رایانه ایسوس برای دستیابی به کیت جدید ندارند، یک دستگاه Leap Motion جداگانه در اوایل امسال برای مصرف کنندگان ارسال می شود. می توان آن را با قیمت 70 دلار در leapmotion.com پیش خرید کرد.

ایسوس تایید کرده است که با Leap Motion همکاری خواهد کرد، شرکتی که یک رابط محاسباتی جدید به سبک Minority Report که در آن حرکات دست جایگزین ورودی معمولی ماوس و صفحه کلید می شود، مشابه با مایکروسافت کینکت، همکاری خواهد کرد تا این فناوری را به بازار عرضه کند. مجموعه جدید لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی این شرکت.


ایسوس قصد دارد کنترلر Leap Motion را با رایانه‌های شخصی All-In-One (AiO) و نوت‌بوک‌های سطح بالای خود همراه کند.