ما در سال 2013 تبلت های بیشتری نسبت به لپ تاپ ها خواهیم فروخت

اما ایسوس همچنین امیدوار است که بتواند این موفقیت را با طیف وسیعی از تبلت‌های VivoTab ویندوز 8 خود تقلید کند.

ایسوس به Pocket-lint گفته است که انتظار دارد فروش تبلت‌هایش در سال 2013 از فروش لپ‌تاپ‌هایش در بریتانیا بهتر باشد، زیرا افراد بیشتری به دنبال کنار گذاشتن لپ‌تاپ خود به نفع تبلت‌های قابل حمل‌تر هستند.


ایسوس به Pocket-lint گفت که این خبر – که نشان می دهد تبلت ها در چند سال گذشته چقدر پیشرفت کرده اند – به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مفسران در حال حاضر مرگ نت‌بوک را می‌خوانند، آیا لپ‌تاپ نیز به این لیست اضافه می‌شود؟



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/118778-asus-more-tablets-than-laptops-2013/به تازگی VivoTab ME400 با قیمت 399 پوند معرفی شده است، یک دستگاه مجهز به اتم اینتل که کوچکتر، سبک تر و قدرتمندتر از مایکروسافت سرفیس است. اگر با یک صفحه کلید بلوتوث اختیاری عرضه شود، اگر به نصف Nexus 7 موفق باشد، این شرکت یک موفقیت واقعی در دستان خود خواهد داشت.

Nexus 7 نیز به ایسوس کمک می کند. این شرکت به Pocket-lint تایید کرده است که فروش در بریتانیا در سه ماهه چهارم بالاتر از حد انتظار بوده است و امیدوار است با این تبلت برنده جایزه در نیمه اول سال به این موفقیت ادامه دهد.

ایسوس اذعان می‌کند که طیف تبلت‌های این شرکت – که توسط Nexus 7 رهبری می‌شود – به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از جایگزین‌های لپ‌تاپ‌های آن هستند، و این بدان معناست که چرخه‌های ارتقا از حدود سه سال برای یک لپ‌تاپ به 12 تا 18 ماه برای یک تبلت کاهش یافته است.

ویدیوی روز جیبی

در مقایسه، لپ‌تاپ‌های ایسوس با صفحه‌نمایش لمسی Zenbook و Tachi که فناوری‌های زیادی را ارائه می‌کنند، اما با قیمت بالا، کمی گران به نظر می‌رسند.